Yncke Posted December 13, 2021 Share Posted December 13, 2021 Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A En mijn tweede inzending, een jonge Albert, naar aanleiding van het 10 jarig bestaan van Métal Hurlant: Captivant B Ik zou graag de boekenwinkel uit Ondanks alles nomineren, maar vind niet meteen een prent van de binnenkant online, dus ik ga dit (van de buitenkant) even als placeholder gebruiken tot ik het vind En anders fotografeer ik het in mijn eigen exemplaar. kbellon yncke.be Link to comment
Yncke Posted January 4, 2022 Author Share Posted January 4, 2022 Het soort boekenwinkel waar ik graag in snuister, en de pagina vangt de sfeer helemaal. B! yncke.be Link to comment
SPeeDy Posted January 4, 2022 Share Posted January 4, 2022 Mja, mooi getekend maar anderzijds ligt een boekenwinkel in een tornooi van een stripforum nogal voor de hand. Maar winkels die een stripblad verkopen natuurlijk ook. Qua originaliteit (dat toilet ) steekt A hier echter toch bovenuit. Link to comment
Ambreville Posted January 4, 2022 Share Posted January 4, 2022 Volle bak voor B. A nomineert de kleine Albert, maar geen winkel.op het fragment staan er 6. Op welke zouden we dan moeten stemmen? Link to comment
TDPB Posted January 4, 2022 Share Posted January 4, 2022 34 minuten geleden, Ambreville zei: Volle bak voor B. A nomineert de kleine Albert, maar geen winkel.op het fragment staan er 6. Op welke zouden we dan moeten stemmen? Volgens mij is dat telkens dezelfde winkel. 't is toch in ieder geval dezelfde eigenaar. Link to comment
Tanuki Posted January 4, 2022 Share Posted January 4, 2022 We zien in A dus een boekenwinkel-timelapse van ambulant verkoper tot megaconcern, en in B een charmant volgepropt boekenwinkeltje. Hmmm. Ik denk dat ik in deze een munt ga moeten opgooien. Link to comment
esteban² Posted January 5, 2022 Share Posted January 5, 2022 Duidelijk A voor mij. De evolutie door de tijd heen is iets unieks in dit toernooi, heel tof om te zien. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Yncke Posted January 5, 2022 Author Share Posted January 5, 2022 8 hours ago, esteban² said: De evolutie door de tijd heen is iets unieks in dit toernooi, heel tof om te zien. Daar heb je wel gelijk in. Stem aangepast. yncke.be Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 5, 2022 Share Posted January 5, 2022 Ik kies ook voor A De boekenwinkel in B oogt wat flets door de inkleuring. Link to comment
sjaakie Posted January 5, 2022 Share Posted January 5, 2022 De inkleuring bij a doet pijn aan mijn ogen. B dus. Link to comment
Boekenmagazijn Posted January 5, 2022 Share Posted January 5, 2022 De kleuren zijn wat heftig, maar de ontwikkeling van smoezelige straatverkoper tot supercleane megastore is onweerstaanbaar. Winkel B is me wat te opgeruimd. Ik heb de strip niet gelezen, dus weet ik niet of het een gewone boekhandel of een antiquariaat moet voorstellen. Link to comment
kbellon Posted January 6, 2022 Share Posted January 6, 2022 17 uren geleden, Boekenmagazijn zei: De kleuren zijn wat heftig, maar de ontwikkeling van smoezelige straatverkoper tot supercleane megastore is onweerstaanbaar. Winkel B is me wat te opgeruimd. Ik heb de strip niet gelezen, dus weet ik niet of het een gewone boekhandel of een antiquariaat moet voorstellen. Gewone boekhandel Link to comment
Recommended Posts