Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (23)] winkel 47 vs. winkel 13


Yncke

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?  

65 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 11-01-22 at 08:00

Recommended Posts

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

DeJongeAlbert_MetalHurlant.jpg.f10b9c001

En mijn tweede inzending, een jonge Albert, naar aanleiding van het 10 jarig bestaan van Métal Hurlant:

 

Captivant

 

 

B

 

OndanksAlles.png.c6544b16c2e4a603280cad4

Ik zou graag de boekenwinkel uit Ondanks alles nomineren, maar vind niet meteen een prent van de binnenkant online, dus ik ga dit (van de buitenkant) even als placeholder gebruiken tot ik het vind  En anders fotografeer ik het in mijn eigen exemplaar.

 

kbellon

Link naar reactie
  • Yncke pinned this topic
  • Yncke unpinned this topic

Mja, mooi getekend maar anderzijds ligt een boekenwinkel in een tornooi van een stripforum nogal voor de hand.
Maar winkels die een stripblad verkopen natuurlijk ook. Qua originaliteit (dat toilet 😂) steekt A hier echter toch bovenuit.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
34 minuten geleden, Ambreville zei:

Volle bak voor B.

A nomineert de kleine Albert, maar geen winkel.op het fragment staan er 6. Op welke zouden we dan moeten stemmen?

Volgens mij is dat telkens dezelfde winkel. 't is toch in ieder geval dezelfde eigenaar.

Link naar reactie
17 uren geleden, Boekenmagazijn zei:

De kleuren zijn wat heftig, maar de ontwikkeling van smoezelige straatverkoper tot supercleane megastore is onweerstaanbaar.

Winkel B is me wat te opgeruimd. Ik heb de strip niet gelezen, dus weet ik niet of het een gewone boekhandel of een antiquariaat moet voorstellen.

Gewone boekhandel ;) 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...