eriktex Posted May 2, 2022 Share Posted May 2, 2022 Nu Gouda achter de rug is wordt het aftellen tot de grote stripbeurs in Haarlem. Festiviteiten aldaar duren ruim een week, maar de stripboekenbeurs is gedurende het weekend van 4 + 5 juni. Het is dan Pinksteren en daarom zal de boekenmarkt buiten rondom de kerk ook op 6 juni blijven staan. Uiteraard is HUM! aanwezig met een kraam in de Philharmonie (enkel 4 + 5 juni). Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
eriktex Posted May 2, 2022 Author Share Posted May 2, 2022 Tijd om dan ook maar wat signerende auteurs bekend te maken. Bij HUM! signeert de Fransman Pierre Place zijn prachtige "MUERTOS". De reguliere editie is een hardcover met zwarte linnen rug, 152 pagina's a € 25. Tevens beschikbaar beurseditie met twee gesigneerde prenten. € 35 fenip 1 Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted May 5, 2022 Share Posted May 5, 2022 meer nieuws hier https://www.facebook.com/StripdagenHRLM Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
eriktex Posted May 7, 2022 Author Share Posted May 7, 2022 Behalve Pierre Place uit Parijs komt helemaal ingevlogen vanuit... euh... Haarlem: Michiel Offerman. Hij signeert zijn nieuwe album Star Barz. Behalve de reguliere softcover verschijnt er ook een speciale beurseditie. En bij HUM! is dat altijd een échte speciale editie: hardcover, rode linnen rug, prent, andere cover, gelimiteerd op 75 stuks. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Sssneraul Posted May 8, 2022 Share Posted May 8, 2022 Leuke gasten Erik. Alleen dit jaar geen Haarlem voor mij. Vakantie krijgt voorrang Van de organisatie zelf wordt nog weinig nieuws verspreid. En als ik dan uit diverse bronnen hoor dat Rosinski ook aanwezig is dan vraag je je af op welk topnieuws er nog gewacht wordt om info te delen Quote Link to comment
eriktex Posted May 8, 2022 Author Share Posted May 8, 2022 49 minuten geleden, Sssneraul zei: Leuke gasten Erik. Alleen dit jaar geen Haarlem voor mij. Vakantie krijgt voorrang Van de organisatie zelf wordt nog weinig nieuws verspreid. En als ik dan uit diverse bronnen hoor dat Rosinski ook aanwezig is dan vraag je je af op welk topnieuws er nog gewacht wordt om info te delen Voordat ik zo’n topper ging aankondigen zou ik toch wel eerst 100% zeker willen zijn dat-ie komt... HUM! is ook nog niet klaar met aankondigen, dus ik denk dat je je vakantie gewoon in eigen land moet plannen, regio Noord-Holland of zo Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Johan Posted May 11, 2022 Share Posted May 11, 2022 Voor Pierre Place (zie hieronder al) zal ik waarschijnlijk passen, maar voor Michiel Offerman zou ik zeker aanschuiven. Quote Link to comment
Koope Posted May 18, 2022 Share Posted May 18, 2022 Home (naaiatelierhaarlem.nl) AANSTAANDE TENTOONSTELLINGEN Tijdens de Stripdagen Haarlem (3 t/m 12 juni 2022) een expo met originelen uit De klaagzang van de verloren Gewesten. Tekenaars en schrijver Grzegorz Rosinski, Paul Teng, Béatrice Tillier en Jean Dufaux zijn aanwezig om te signeren. Daan and Kool Thing 2 Quote Link to comment
eriktex Posted May 20, 2022 Author Share Posted May 20, 2022 Naast Pierre Place en Michiel Offerman laten we nog twee auteurs invliegen. Het koppel Stefano Turconi en Teresa Radice signeert in Haarlem hun "De verboden haven". (ruim 300 pagina's schoon aan de haak) Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Yan Posted May 21, 2022 Share Posted May 21, 2022 Ik ben er vanaf de vrijdag, we kunnen (hopelijk) een terrasje doen, Erik. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Johan Posted May 22, 2022 Share Posted May 22, 2022 Ik veronderstel dat het terug doorgaat in de Philharmonie ?? En wat zijn de openings- en sluitingsuren ?? Quote Link to comment
dutch lines Posted May 22, 2022 Share Posted May 22, 2022 8 uren geleden, Johan zei: Ik veronderstel dat het terug doorgaat in de Philharmonie ?? En wat zijn de openings- en sluitingsuren ?? Inderdaad weer in de Philharmonie en op de Grote Markt. Openings- en sluitingsuren kan ik zo snel niet terugvinden, maar vorige edities waren de tijden van 10:00uur tot 17:00 uur dacht ik. Mocht ik de tijden nog tegen komen dan zal ik het hier vermelden. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Stripenbd Posted May 23, 2022 Share Posted May 23, 2022 Op 18/5/2022 om 16:29, Koope zei: Home (naaiatelierhaarlem.nl) AANSTAANDE TENTOONSTELLINGEN Tijdens de Stripdagen Haarlem (3 t/m 12 juni 2022) een expo met originelen uit De klaagzang van de verloren Gewesten. Tekenaars en schrijver Grzegorz Rosinski, Paul Teng, Béatrice Tillier en Jean Dufaux zijn aanwezig om te signeren. Volgens de lijst komt Jeremy ook. Niet duidelijk is wat ze komen doen maar de kans dat ze daadwerkelijk tekeningen maken lijkt beperkt. Quote Link to comment
dutch lines Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Op 22/5/2022 om 21:55, dutch lines zei: Inderdaad weer in de Philharmonie en op de Grote Markt. Openings- en sluitingsuren kan ik zo snel niet terugvinden, maar vorige edities waren de tijden van 10:00uur tot 17:00 uur dacht ik. Mocht ik de tijden nog tegen komen dan zal ik het hier vermelden. De tijden zijn inderdaad van 10:00 uur tot 17:00 uur. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Yan Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Op 22/5/2022 om 13:45, Johan zei: Ik veronderstel dat het terug doorgaat in de Philharmonie ?? En wat zijn de openings- en sluitingsuren ?? Johan, ik zit in de Philharmonie Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Jeroen Janssen Posted May 27, 2022 Share Posted May 27, 2022 Met twee jaar uitstel zal ik eindelijk Posthumus signeren, niet met pen en potlood maar met mijn viool en enkele muzikale vrienden. Op zaterdag van 15 tot 16 uur in Zang en Vriendschap, nabij de Grote Markt. Quote SCHUBERTIADE Gebouw Zang en Vriendschap Het heeft tien jaar geduurd eer Posthumus, het laatste album dat tekenaar Jeroen Janssen maakte met scenarist Pieter van Oudheusden, het levenslicht zag. Van Oudheusden heeft het zelf niet meer mogen meemaken. Het heeft altijd in Jeroens hoofd gespeeld om bij een boekvoorstelling zelf wat werk van Schubert te spelen. Een zomer of twee geleden leerde hij Nadiya Mehdizadeh kennen, een Iraanse met een heel mooie stem. Hij vroeg haar of ze Schubert zou kunnen zingen in het Perzisch, en ze was direct gewonnen voor het avontuur. Met An Rosiers als pianiste vormen ze het Nadiya Mehdizadeh trio. Corona strooide roet in het eten, repeteren werd moeilijk, maar de animo om dit te doen werd des te groter. Verwacht geen vlekkeloos concert, Jeroen en co. zijn amateurs, maar ze zorgen wel voor een gezellige Schubertiade à la het Wenen van begin 19de eeuw, met invloeden van Iraanse pop en wereldmuziek. Ze willen dit graag doen als uitgestelde boekpresentatie en als hommage aan Pieter van Oudheusden. Gebouw Zang en Vriendschap Jansstraat 74 zw 2011 RW Haarlem Posthumus Nadiya Mehdizadeh An Rosiers Uitgeverij Sherpa Koninklijk Haarlems Mannenkoor Zang en Vriendschap #stripdagenhaarlem2022 Zaterdag 4 juni 15:00 uur, toegang gratis Meer info? https://fb.me/e/3ecpNplT3 Quote Link to comment
alexjodo Posted May 27, 2022 Share Posted May 27, 2022 Op 20/5/2022 om 23:12, eriktex zei: Naast Pierre Place en Michiel Offerman laten we nog twee auteurs invliegen. Het koppel Stefano Turconi en Teresa Radice signeert in Haarlem hun "De verboden haven". (ruim 300 pagina's schoon aan de haak) Jammer dat Haarlem voor mij zo ver rijden is. Dit zijn echt wel leuke namen. Quote Link to comment
AHMO Posted May 27, 2022 Share Posted May 27, 2022 1 uur terug, alexjodo zei: Jammer dat Haarlem voor mij zo ver rijden is Zou ik toch een keer doen. Hele leuke grote beurs. Met meer dan alleen kramen en tekenaars Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted May 28, 2022 Share Posted May 28, 2022 Is het ook weer met een grote hoop kraampjes rond de kerk? Quote Link to comment
dutch lines Posted May 28, 2022 Share Posted May 28, 2022 1 uur terug, Lamme Goedzak zei: Is het ook weer met een grote hoop kraampjes rond de kerk? Ja, zie ook het programmaboek: https://www.stripdagenhaarlem.nl/clientdata/131/media/pdf/Stripdagen2022-boekje-low-res-v1.pdf Lamme Goedzak and Jeroen Janssen 2 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Veto Posted May 28, 2022 Share Posted May 28, 2022 Net met Jérémy gechat. Hij kreeg een uitnodiging maar hij is er nooit op ingegaan. Dus Jérémy komt al zeker niet naar Haarlem. Raar dat de organisatie hem wel overal vermeldt... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Ambreville Posted May 28, 2022 Share Posted May 28, 2022 2 minutes ago, Veto said: Net met Jérémy gechat. Hij kreeg een uitnodiging maar hij is er nooit op ingegaan. Dus Jérémy komt al zeker niet naar Haarlem. Raar dat de organisatie hem wel overal vermeldt... Ik heb hem net ook gevraagd in de live. Hij heeft een paar platen van Delaby uitgeleend, maar gaat zeker niet komen. Heeft ook geweigerd op de uitnodiging. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted May 28, 2022 Share Posted May 28, 2022 Als ik dat programma-boekje goed lees, is het 4 en 5 juni enkel binnenbeurs met uitgeverijen en tekenaars. De buitenbeurs is op 6 juni. Tekenaars zouden signeren tijdens het weekend maar bij sommigen staat als standnummer een van de buitenbeurs. Hoe zit het nu in elkaar? Quote Link to comment
Theoak Posted May 28, 2022 Share Posted May 28, 2022 4 en 5 buitenbeurs en binnenbeurs Quote Link to comment
dutch lines Posted May 28, 2022 Share Posted May 28, 2022 4 uren geleden, Theoak zei: 4 en 5 buitenbeurs en binnenbeurs Klopt, plus het was mogelijk om ook op maandag een extra dag een kraam te huren voor de buitenbeurs omdat het maandag 2e Pinksterdag is. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Lamme Goedzak Posted May 29, 2022 Share Posted May 29, 2022 Ok bedankt voor de info! Quote Link to comment
eriktex Posted May 29, 2022 Author Share Posted May 29, 2022 Op 27/5/2022 om 21:52, alexjodo zei: Jammer dat Haarlem voor mij zo ver rijden is. Dit zijn echt wel leuke namen. De verboden haven is echt een geweldig verhaal. Ben heel benieuwd hoe hij signeert... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
eriktex Posted May 29, 2022 Author Share Posted May 29, 2022 Het is even zoeken, maar in het programmaboekje (dat je kunt downloaden) is toch een flinke lijst te vinden: 67 Alex Turk 26 Amanda Majoor 18 Anne Stalinksi 71 Anouchka de Graaf 73 B. Carrot 9 Béatrice Tillier (zo) 51 Bob op ’t Land 11 Brecht Vandenbroucke (za) 11 Céline Hudréaux (zo) 74 Chad Bilyeu 1 Christoph Mueller 65 Coco Ouwerkerk 62 Coen de Moor 57 Dewy Venerius 19 Dick Heins 18 Dido Drachman 4 Dinie de Zeeuw 1 Edwin Hagendoorn 78 Eleanna Mavrofrydi 19 Eric Hercules 19 Eric Heuvel 18 Erik de Graaf 18 Erik Varekamp 65 Esther Bund 1 Ever Meulen 48 Evert Kwok 70 Evi Nijs 79 Evvey Lee 1 Fay Lovsky 55 Ferry Seegers 79 Finn 18 Floor de Goede 1 Floor van het Nederend 1 Frits Smid 56 Gees Voorhees 19 Gerard Leever 72 Gerben den Heeten 19 Gerben Valkema 1 Gerrit de Jager 26 Gijs Kreutzkamp 9 Grzegorz Rosinski (zo) 1 Guido van Driel 19 Hans van Oudenaarden 49 Hennie Vaessen 5 Henrieke Goorhuis 28 Hollaceday 61 Irene Berbee 1 Jaap Boots (zo) 26 Janine Veenstra 9 Jean Dufaux (zo) 9 Jérémy Petiqueux (zo) 2 Jeroen Janssen 56 Johan Kleinjan 1 / 18 Joost Swarte 31 Jordi Zelle 35 Josh Bone 63 Karida van Bochove 26 Kay de Vries 63 Kees de Boer 19 / 52 Kenny Rubenis 74 Larie Cook 70 Leonie Jonk 38 Levan Busurashvili 79 Lipsa de Vipsa 11 Lukas Verstraete (zo) 60 Marc Scherbateyev 25 Marc Verdult 15 Marc Verhaegen 36 / 62 Marcel Ruijters 18 Mark Hendriks 30 Mark van Herpen 52 Marloes de Vries 30 Marq Broekhoven 11 Martha Verschaffel (zo) 19 Martin Lodewijk 76 Matt Baay 31 Merel Moonen 21 Michiel Offerman 18 Michiel van de Pol 56 Michiel Walrave 32 Michiel Wijdeveld 18 Miel Vandepitte 1 / 18 Milan Hulsing 9 Paul Teng (zo) 12 Peter de Wit 1 / 18 Peter van Dongen (za) 1 Philippe Girard 21 Pierre Place 30 Pieter Hogenbirk 55 Ralph Dikmans 34 Raquel Versteeg 19 Remco Polman 79 Roanny 77 Rob van Barneveld 47 Robert van der Kroft 19 Romano Molenaar 33 Ron Schuijt 51 Ruben Gringhuis 18 Sam Peeters 26 Sanne Rosa 35 Sarah San van der Wagt 21 Stefano Turconi 18 Sterric 79 StoneCold-Hammer 21 Teresa Radice 28 Thessa Blijleven 5 Tim Artz 63 Tommy A 1 Trik 1 / 18 Typex 1 Victor Meijer 2 / 18 Wasco 60 Wilbert van der Steen 19 Wilfred Ottenheijm 27 Wouter Gresnigt 1 Xavier Coste 6 Yann Gevuld 65 Ype Driessen Ik heb weleens een beurs gedraaid met minder tekenaars dacht ik zo... De nummers slaan op het kraamnummer, ik zou vooral 21 goed in de gaten houden . Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Ambreville Posted May 29, 2022 Share Posted May 29, 2022 21 minutes ago, eriktex said: Het is even zoeken, maar in het programmaboekje (dat je kunt downloaden) is toch een flinke lijst te vinden: 67 Alex Turk 26 Amanda Majoor 18 Anne Stalinksi 71 Anouchka de Graaf 73 B. Carrot 9 Béatrice Tillier (zo) 51 Bob op ’t Land 11 Brecht Vandenbroucke (za) 11 Céline Hudréaux (zo) 74 Chad Bilyeu 1 Christoph Mueller 65 Coco Ouwerkerk 62 Coen de Moor 57 Dewy Venerius 19 Dick Heins 18 Dido Drachman 4 Dinie de Zeeuw 1 Edwin Hagendoorn 78 Eleanna Mavrofrydi 19 Eric Hercules 19 Eric Heuvel 18 Erik de Graaf 18 Erik Varekamp 65 Esther Bund 1 Ever Meulen 48 Evert Kwok 70 Evi Nijs 79 Evvey Lee 1 Fay Lovsky 55 Ferry Seegers 79 Finn 18 Floor de Goede 1 Floor van het Nederend 1 Frits Smid 56 Gees Voorhees 19 Gerard Leever 72 Gerben den Heeten 19 Gerben Valkema 1 Gerrit de Jager 26 Gijs Kreutzkamp 9 Grzegorz Rosinski (zo) 1 Guido van Driel 19 Hans van Oudenaarden 49 Hennie Vaessen 5 Henrieke Goorhuis 28 Hollaceday 61 Irene Berbee 1 Jaap Boots (zo) 26 Janine Veenstra 9 Jean Dufaux (zo) 9 Jérémy Petiqueux (zo) 2 Jeroen Janssen 56 Johan Kleinjan 1 / 18 Joost Swarte 31 Jordi Zelle 35 Josh Bone 63 Karida van Bochove 26 Kay de Vries 63 Kees de Boer 19 / 52 Kenny Rubenis 74 Larie Cook 70 Leonie Jonk 38 Levan Busurashvili 79 Lipsa de Vipsa 11 Lukas Verstraete (zo) 60 Marc Scherbateyev 25 Marc Verdult 15 Marc Verhaegen 36 / 62 Marcel Ruijters 18 Mark Hendriks 30 Mark van Herpen 52 Marloes de Vries 30 Marq Broekhoven 11 Martha Verschaffel (zo) 19 Martin Lodewijk 76 Matt Baay 31 Merel Moonen 21 Michiel Offerman 18 Michiel van de Pol 56 Michiel Walrave 32 Michiel Wijdeveld 18 Miel Vandepitte 1 / 18 Milan Hulsing 9 Paul Teng (zo) 12 Peter de Wit 1 / 18 Peter van Dongen (za) 1 Philippe Girard 21 Pierre Place 30 Pieter Hogenbirk 55 Ralph Dikmans 34 Raquel Versteeg 19 Remco Polman 79 Roanny 77 Rob van Barneveld 47 Robert van der Kroft 19 Romano Molenaar 33 Ron Schuijt 51 Ruben Gringhuis 18 Sam Peeters 26 Sanne Rosa 35 Sarah San van der Wagt 21 Stefano Turconi 18 Sterric 79 StoneCold-Hammer 21 Teresa Radice 28 Thessa Blijleven 5 Tim Artz 63 Tommy A 1 Trik 1 / 18 Typex 1 Victor Meijer 2 / 18 Wasco 60 Wilbert van der Steen 19 Wilfred Ottenheijm 27 Wouter Gresnigt 1 Xavier Coste 6 Yann Gevuld 65 Ype Driessen Ik heb weleens een beurs gedraaid met minder tekenaars dacht ik zo... De nummers slaan op het kraamnummer, ik zou vooral 21 goed in de gaten houden . Nummer 9 staat er op. Je gaat een beurs draaien met minder tekenaars. Quote Link to comment
eriktex Posted May 30, 2022 Author Share Posted May 30, 2022 10 uren geleden, Ambreville zei: Nummer 9 staat er op. Je gaat een beurs draaien met minder tekenaars. Vreemd allemaal. Ze schrijven ook dat "De verboden haven" een kinderboek is - nou, ik dacht 't niet. Anyway, die foyer van de Philharmonie is niet zo groot, de liefhebbers komen er wel uit. Ik zie ook nergens een plattegrond van dat achterste gedeelte van diezelfde Philharmonie (dat redelijk onvindbaar was altijd). Wellicht is dat nu afgeschaft. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Stripenbd Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 Op 28/5/2022 om 17:53, Ambreville zei: Ik heb hem net ook gevraagd in de live. Hij heeft een paar platen van Delaby uitgeleend, maar gaat zeker niet komen. Heeft ook geweigerd op de uitnodiging. Inmiddels is ook duidelijk dat er handtekeningen worden gezet. Je mag daarvoor kaartje kopen van €20. Ambreville 1 Quote Link to comment
Veto Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 10 uren geleden, Stripenbd zei: Inmiddels is ook duidelijk dat er handtekeningen worden gezet. Je mag daarvoor kaartje kopen van €20. Waar is die info terug te vinden? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
shakeitupguy Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 5 uren geleden, Veto zei: Waar is die info terug te vinden? Heb dit ook gehoord via via. Stond blijkbaar in een mail van de Haarlemse stripwinkel JopeDePoje naar haar klanten. Quote Link to comment
Stripenbd Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 Klopt! Die is vandaag breder uitgezet maar dan zonder Beatrice Tillier. Quote Link to comment
Campesino Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 50 minuten geleden, Stripenbd zei: Klopt! Die is vandaag breder uitgezet maar dan zonder Beatrice Tillier. Signeren Rosinski, Dufaux en Teng Zondag 5 juni 14.30 signeert Rosinski, Jean Dufeaux en Paul Teng hun reeks de Klaagzang van de verloren Gewesten in de Philharmonie, Stand 9 SBN. Speciaal voor je biedt Jopo de Pojo de mogelijkheid om deze iconen te ontmoeten en je daarvoor in te schrijven. AANMELDEN VOOR 3 JUNI ZEER BEPERKT AANTAL PLAATSEN BESCHIKBAAR Een signeerticket kost € 20,00. Signeerticket te bestellen via de webshop: https://www.jopodepojo.nl/ Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Ambreville Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 16 minutes ago, Campesino said: Signeren Rosinski, Dufaux en Teng Zondag 5 juni 14.30 signeert Rosinski, Jean Dufeaux en Paul Teng hun reeks de Klaagzang van de verloren Gewesten in de Philharmonie, Stand 9 SBN. Speciaal voor je biedt Jopo de Pojo de mogelijkheid om deze iconen te ontmoeten en je daarvoor in te schrijven. AANMELDEN VOOR 3 JUNI ZEER BEPERKT AANTAL PLAATSEN BESCHIKBAAR Een signeerticket kost € 20,00. Signeerticket te bestellen via de webshop: https://www.jopodepojo.nl/ Nogal een gedoe. En omdat het signeren is, zal er ook niet veel tijd over blijven om iets zinvols te zeggen. Enfin. Zaterdag braaf naar Jaime Calderon Quote Link to comment
Mr.EGO Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 zeer vreemd dan dat het nog steeds op de site staat... Quote Link to comment
Mr.EGO Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 30 minuten geleden, Ambreville zei: Nogal een gedoe. En omdat het signeren is, zal er ook niet veel tijd over blijven om iets zinvols te zeggen. Enfin. Zaterdag braaf naar Jaime Calderon belachelijk veel geld voor slechts 3 handtekeningen! ridicule! Quote Link to comment
eriktex Posted June 1, 2022 Author Share Posted June 1, 2022 In Haarlem verschijnt er niet één album van aanstormend talent Michiel Offerman... maar verschijnen er twee. Bij HUM! is er Star Barz en Personalia brengt Luthon-Höge. En het leuke is, als je beide albums koopt (softcover, luxe editie, maakt niet uit) krijg je er een speciale ex-libris bij met daarop de hoofdpersonen van beide reeksen! Genummerd, gesigneerd, gelimiteerd op 200 exemplaren. Te verkrijgen bij zowel HUM! als Personalia in Haarlem (prent en beide albums). En uiteraard wordt Michiel Offerman ingevlogen om ook nog een tekening in je album te maken. Zaterdagmorgen en zondagmorgen bij HUM! in de Philharmonie. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Veto Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 Tillier heeft ook afgezegd... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Recommended Posts