Ga naar inhoud

Skinny European Collector Of The Year 2013?


Skinny

Recommended Posts

Iedereen bedankt voor de feliciaties!

 

 

Gefeliciteerd! Nu nog een hoofdrol in een Donald Duck-verhaal en je leven is compleet...

Dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn.

 

Lisa, proficiat met je nieuwe iPad en je titel. 

 

Zie hier het persbericht:

http://www.perssupport.nl/apssite/persberichten/full/2013/11/18/Nederlandse+gekozen+tot+Europees+Verzamelaar+2013

 

Raar dat alleen degene met de juryprijs in de kop van het persbericht staat.

Waarschijnlijk omdat het persbericht uit Nederland komt, en de juryprijs naar een Nederlandse is gegaan.

Niet dat ik geen Nederlandse ben, maar ik woon er niet meer :).

 

En vreemd dat ze het nog niet op de Catawikisite zelf hebben gezet.

Dat vind ik ook. Ze zijn hier zondag geweest, en hadden mij verteld te wachten met het bekend te maken, omdat ze het zelf eerst op de site wilden zetten, en zelf het persbericht rond wilden sturen. Heel begrijpelijk, maar vreemd dat het niet op de site staat..

 

En zou het toeval zijn dat de twee winnaars bovenaan de lijst met (22) genomineerden staan?

Niet dat het doorgestoken kaart zou zijn, maar zichtbaarheid van die positie geeft je waarschijnlijk wel een behoorlijk voordeel.

 

P.S. Felicitaties voor Lisa, het is natuurlijk niet onverdiend.

Ik denk niet dat er veel stemmen zijn behaald door toevallige bezoekers. Ik heb voor die stemmen alles en iedereen lastig gevallen :lol:.

Je kon het ook alleen maar vinden als je de email had gehad, want de ECOTY wedstrijd stond ook nergens anders op de site vermeld.

 

Wat gaat er nu gebeuren ? Moet ik het belgische journaal in de gaten houden of man bijt hond ?

Lol, nee hoor. Wel was ik gister op Radio2. Nu weet ik ook meteen dat ik meer voor de krant ben :lol:.

En vandaag sta ik in 2 Belgische kranten. Dadelijk even naar de krantenwinkel rijden om ze op te halen :).

 

En dat zal wel alles zijn van publiciteit. Meer als genoeg :). Nu kan ik weer in stilte genieten van mijn verzameling en de titel :D

 

Nog even de foto van het persbericht;
1398496_10151736076351980_1752081467_o.j

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...