Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Yncke

De Grote Finale: pagina 40 vs. pagina 46

Welke pagina vind jij de 'beste'?  

76 leden hebben gestemd

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen
  1. 1. Welke pagina vind jij de 'beste'?

• Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 28-02-18 at 17:00

Recommended Posts

Vergeleken met de eerste halve finale zijn er nog een twaalftal mensen die overtuigd moeten worden om te stemmen, en er is nog tijd tot morgenavond! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van mij mag Loisel ook winnen.

Is zeker niet mijn favoriete pagina (niet van het toernooi maar ook niet van Loisel) maar van de laatste vier wel de mooiste.

Spijtig dat de Hermann pagina van Sander niet verder geraakt is, maar als er één ding duidelijk geworden is tijdens dit toernooi is het wel dat er heel wat verschillende criteria en voorkeuren zijn om tot een favoriete pagina te komen.

Dank aan de organisatoren van deze poll die er zeker voor gezorgd heeft dat ik dit jaar zowat dagelijks eens naar de Reep geklikt heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is mij inderdaad ook opgevallen dat er heel veel verschillende criteria en voorkeuren zijn genoemd- o.a. de bladindeling en de kleuren. Ik had dat niet zo gedacht eerlijk gezegd- ik had gemeend dat feitelijk enkel de compositie en het tekenwerk zelf vooral de doorslag zouden geven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Helaas geen finale om van te watertanden en ik zou geen goed gevoel hebben om op elk van deze pagina's mijn stem uit te brengen.

Dat neemt niet weg dat ik veel plezier heb gehad bij dit toernooi. Ik heb mooie (en voor mij af en toe onbegrijpelijke) discussies en standpunten zien langskomen. Ook tot nieuwe inzichten gekomen over het hoe en waarom bij bepaalde pagina's om deze niet te snel af te schrijven. Er zat meer in dan ik in 1e opzicht zag. 

Een grote dankjewel aan de organisatie...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook van mijn kant dank aan de organisatie voor het regelen van dit toernooi.

Jullie hebben een mooi stuk werk verricht ! :cheerf2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen