cinco Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 Nu de teller gereset is en we terug vanaf 1 beginnen met de nummering, gaat er aan het huidige voorziene tempo van 4 albums per jaar een nieuw album 26 verschijnen en dat in 2030. (als de nieuwe reeks blijft lopen natuurlijk) Gaat het team van de vernieuwde reeks die kans dan grijpen om opnieuw een soort van album 26 te creëren of er op zijn minst naar te knipogen? En gaat deze website nog online zijn in 2030 zodat we dit topic dan kunnen oprakelen om te zien wie juist gegokt heeft? Quote
Jos Van Brussel Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 De reacties op sociale media zijn vrij uniform negatief, maar dat wil nog niets zeggen, natuurlijk. De luidste roepers zijn niet altijd een juiste weerspiegeling van het algemene sentiment. De meerderheid ligt hier allicht helemaal niet wakker van. Het blijft wel een risico om met zo'n radicale stijlbreuk de oude fans op de kast te jagen, en om publiekslieveling Fanny zo'n drastische metamorfose te laten ondergaan, dus ik ben nu eerder geneigd te zeggen dat 'the odds are not in favor of success.' lukoste 1 Quote
Rik Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 @cinco Ik zie de koppeling tussen het voortbestaan van de Reep en Kiekeboe 26 niet zo. Of jij moet meer weten dan wij natuurlijk Quote Omnia mutantur nihil interit
cinco Posted March 8, 2024 Author Posted March 8, 2024 25 minuten geleden, Rik zei: @cinco Ik zie de koppeling tussen het voortbestaan van de Reep en Kiekeboe 26 niet zo. Of jij moet meer weten dan wij natuurlijk Gewoon dat we de uitkomst niet kunnen checken mocht het forum voor 2030 ter ziele gaan. Ik heb al verschillende forums meegemaakt die van de ene dag op de andere verdwenen na jaren actief geweest te zijn, dus je weet nooit. Quote
Rik Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 8 minuten geleden, cinco zei: Gewoon dat we de uitkomst niet kunnen checken mocht het forum voor 2030 ter ziele gaan. Ik heb al verschillende forums meegemaakt die van de ene dag op de andere verdwenen na jaren actief geweest te zijn, dus je weet nooit. Als jij zo actief blijft zoals je nu deelneemt maak ik mij over het voortbestaan niet zo'n zorgen Yncke 1 Quote Omnia mutantur nihil interit
cinco Posted March 8, 2024 Author Posted March 8, 2024 5 minuten geleden, Rik zei: Als jij zo actief blijft zoals je nu deelneemt maak ik mij over het voortbestaan niet zo'n zorgen Nah, dat blijft niet duren. Quote
Firmin Van De Kasseien Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 De oplagecijfers zullen blijven dalen en na 3 albums wordt de samenwerking stopgezet. Steve Van Bael neemt de reeks over en zal De Kiekeboes mogen blijven tekenen waarna zijn dochter het tekenwerk overneemt. acor, Werner, lukoste and 1 other 4 Quote
SPeeDy Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 35 minuten geleden, cinco zei: Nah, dat blijft niet duren. Verplicht tot minstens 2030 nu! Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
P3TJQ Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 Hoelang bestaat ons forum nu al? 20 jaar of zo? Quote www.bobdemoor.be
Gilles Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 2 minuten geleden, P3TJQ zei: Hoelang bestaat ons forum nu al? 20 jaar of zo? Volgens mij heb ik me op de vorige versie in 2002 geregistreerd. Dat was toen de tweede incarnatie, denk ik. Quote
P3TJQ Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 Ik was er volgens mij heel vroeg bij maar exact weet ik het niet meer. Quote www.bobdemoor.be
ovócito Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Hangt het niet af van Peter Bonte? De man heeft zeker een diepe liefde voor het stripmedium en het zou een verrassing zijn voor iedereen moest hij het forum in de toekomst stopzetten. Hij kan daarbij een gelukkige 120'er worden, en dat gun ik hem zeker van ganser harte. Maar het kan ook snel verkeerd gaan (maar laten we daar niet teveel aan denken). Quote
sanderg Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Wat mij betreft blijft dit forum nog lang bestaan! Ik vind het nog altijd erg leuk om met mede striplezers te kletsen en van gedachten te wisselen.. Wat ik me wel afvraag - is er nieuwe aanwas of zijn we eigenlijk al jaren met hetzelfde clubje? Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Gilles Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 21 minuten geleden, sanderg zei: Wat ik me wel afvraag - is er nieuwe aanwas of zijn we eigenlijk al jaren met hetzelfde clubje? Goh, weinig. Zelf ben ik ook een aantal jaartjes redelijk inactief geweest. Je ziet veel dezelfde mensen na zo'n periode. Quote
Waldorf Posted March 11, 2024 Posted March 11, 2024 Ik hang hier al rond sinds 2007. In dat opzicht is het een makkie om door te doen tot 2030. Over de Kiekeboes heb ik geen mening. sanderg and Air 1 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Werner Posted March 11, 2024 Posted March 11, 2024 Op 8/3/2024 om 18:32, Firmin Van De Kasseien zei: De oplagecijfers zullen blijven dalen en na 3 albums wordt de samenwerking stopgezet. Steve Van Bael neemt de reeks over en zal De Kiekeboes mogen blijven tekenen waarna zijn dochter het tekenwerk overneemt. Ik hoop vurig dat die bewaarheid wordt. Jos Van Brussel 1 Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be
cinco Posted January 8 Author Posted January 8 We hebben niet tot 2030 hoeven te wachten. Op 8/3/2024 om 18:32, Firmin Van De Kasseien zei: na 3 albums wordt de samenwerking stopgezet Inderdaad blijkt nu. Firmin Van De Kasseien 1 Quote
Gilles Posted January 8 Posted January 8 Firmin wint een massage door Cisco! Firmin Van De Kasseien 1 Quote
Firmin Van De Kasseien Posted January 8 Posted January 8 23 minuten geleden, Gilles zei: Firmin wint een massage door Cisco! Liever door Fanny! Gilles and Bobbie 2 Quote
cinco Posted January 8 Author Posted January 8 32 minuten geleden, Firmin Van De Kasseien zei: Liever door Fanny! Interacties tussen Fanny en Van De Kasseien lopen meestal slecht af. Quote
Werner Posted January 8 Posted January 8 Firmin van de Kasseien is helderziend! Firmin Van De Kasseien 1 Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be
Firmin Van De Kasseien Posted January 8 Posted January 8 2 uren geleden, Werner zei: Firmin van de Kasseien is helderziend! Nu nog Charel Cambré laten vervangen door Steve Van Bael! Heuvelaar, Werner and acor 3 Quote
Lestat Posted January 9 Posted January 9 14 uren geleden, Firmin Van De Kasseien zei: Nu nog Charel Cambré laten vervangen door Steve Van Bael! Charel blijven vragen naar tekeningen van Fanny in haar bloot gat, totdat hij woedend vertrekt. Werner and Firmin Van De Kasseien 2 Quote
Recommended Posts