Ga naar inhoud

Zullen de nieuwe Kiekeboes album 26 bereiken? Zal dat album hommage brengen aan het beruchte Album 26? En zal De Getekende Reep nog bestaan in 2030 om dit te kunnen checken?


de nieuwe avonturen van de Kiekeboes door Cambré en Nix  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. Zullen de nieuwe Kiekeboes album 26 bereiken?

  2. 2. Zal dat album hommage brengen aan het beruchte Album 26?

  3. 3. Zal De Getekende Reep nog bestaan in 2030?



Recommended Posts

 

De-Kiekeboes-1_0.thumb.png.d3fc15993ff0b843c3c48e8572cf34db.png

 

Nu de teller gereset is en we terug vanaf 1 beginnen met de nummering, gaat er aan het huidige voorziene tempo van 4 albums per jaar een nieuw album 26 verschijnen en dat in 2030. (als de nieuwe reeks blijft lopen natuurlijk)

Gaat het team van de vernieuwde reeks die kans dan grijpen om opnieuw een soort van album 26 te creëren of er op zijn minst naar te knipogen?

En gaat deze website nog online zijn in 2030 zodat we dit topic dan kunnen oprakelen om te zien wie juist gegokt heeft?

 

164823.jpg.86142cd998bcde98895c415b0237a45c.jpg

 

 

afbeelding.thumb.png.3e5fa9812e648956fd2d781f4a65cbca.png

 

kiekeboesbanner.thumb.png.19174c29e36772c18f96ee0cd44fb3e2.png

Link naar reactie

De reacties op sociale media zijn vrij uniform negatief, maar dat wil nog niets zeggen, natuurlijk. De luidste roepers zijn niet altijd een juiste weerspiegeling van het algemene sentiment. De meerderheid ligt hier allicht helemaal niet wakker van. Het blijft wel een risico om met zo'n radicale stijlbreuk de oude fans op de kast te jagen, en om publiekslieveling Fanny zo'n drastische metamorfose te laten ondergaan, dus ik ben nu eerder geneigd te zeggen dat 'the odds are not in favor of success.'

Link naar reactie
25 minuten geleden, Rik zei:

@cinco

Ik zie de koppeling tussen het voortbestaan van de Reep en Kiekeboe 26 niet zo.

Of jij moet meer weten dan wij natuurlijk 🤔

 

Gewoon dat we de uitkomst niet kunnen checken mocht het forum voor 2030 ter ziele gaan.

Ik heb al verschillende forums meegemaakt die van de ene dag op de andere verdwenen na jaren actief geweest te zijn, dus je weet nooit. :ph34r:

 

afbeelding.png.ec266af9e43989f192b765ec10b6ddde.png

afbeelding.png.aa4e53d6fc93f27e71c2ead1131e9fae.png

 

 

 

Link naar reactie
8 minuten geleden, cinco zei:

 

Gewoon dat we de uitkomst niet kunnen checken mocht het forum voor 2030 ter ziele gaan.

Ik heb al verschillende forums meegemaakt die van de ene dag op de andere verdwenen na jaren actief geweest te zijn, dus je weet nooit. :ph34r:

 

afbeelding.png.ec266af9e43989f192b765ec10b6ddde.png

afbeelding.png.aa4e53d6fc93f27e71c2ead1131e9fae.png

 

 

 

Als jij zo actief blijft zoals je nu deelneemt maak ik mij over het voortbestaan niet zo'n zorgen 😊

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Hangt het niet af van Peter Bonte? De man heeft zeker een diepe liefde voor het stripmedium en het zou een verrassing zijn voor iedereen moest hij het forum in de toekomst stopzetten. Hij kan daarbij een gelukkige 120'er worden, en dat gun ik hem zeker van ganser harte. 🙂

Maar het kan ook snel verkeerd gaan (maar laten we daar niet teveel aan denken). 

Link naar reactie
21 minuten geleden, sanderg zei:

 

Wat ik me wel afvraag - is er nieuwe aanwas of zijn we eigenlijk al jaren met hetzelfde clubje?

 

Goh, weinig. Zelf ben ik ook een  aantal jaartjes redelijk inactief geweest. Je ziet veel dezelfde mensen na zo'n periode. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...