Ga naar inhoud

Nieuwe Strips Deze Week


stripfanaat

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Bij elke winkel zijn er wekelijks verschillen. Niet elke winkel haalt zomaar alles in eigen huis. Er zijn nu eenmaal onverkoopbare titels die bepaalde winkels liever niet meer aanbieden. Er zijn de verschillen tussen Vlaanderen (waar de Disney-titels van Sanoma geen afzet vinden) en Nederland (die bijvoorbeeld strips van De Boemerang màànden vroeger krijgen). Of een provincie verder wil de distributie al eens een week later uitleveren of ronduit vergeten enkele titels op datum te bezorgen. West-Vlaanderen blijkt te ver te liggen voor een vlotte distributie vanuit brussel. Zulke dingen komen vaker voor bij strips van kleinere uitgeverijen dan bij de traditionele grootmachten. Nu ja, redenen genoeg om niet af te gaan op één enkele lijst. Zelfs die van ons loopt regelmatig achter of vooruit.

Link naar reactie
  • 4 months later...

Vandaag eens in de fnac door de laatste Jerome K Jerome Bloks gebladerd. Ik weet niet meer wat ik van de tekeningen moet denken. Het is razend knap getekend maar... het lijkt steeds meer afgetekend van foto's, en de prentjes lijken leger, met minder details. Heeft iemand het verhaal al gelezen?

 

ligt dat niet meer aan de wat vlakke inkleuring en dan vooral de wat bruinige inkleuring van de uitvoerige delen die in het verleden plaatsvinden?

Link naar reactie

Vandaag eens in de fnac door de laatste Jerome K Jerome Bloks gebladerd. Ik weet niet meer wat ik van de tekeningen moet denken. Het is razend knap getekend maar... het lijkt steeds meer afgetekend van foto's, en de prentjes lijken leger, met minder details. Heeft iemand het verhaal al gelezen?

Teveel uit handen gegeven voor de medewerkers... Zo zijn er nog wel een aantal reeksen, helaas.

Jammer, want JKJ Blocks is 1 van mijn favo-reeksen!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

ik heb horen vertellen dat dit wel luchtige, ontspannende, plezante boekskes zijn en dat die gasten dat in cosplay op beurzen verkopen. En als ge het album in de winkel hebt gekocht, mag je hem mee nemen naar een beurs voor een dédi zonder nog eens een aankoopverplichting. Allez, heb ik van horen zeggen hé :P

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...