stripfanaat Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Valt mij op dat Daedalus andere strips uitgeeft deze maand dan vermeld staat in de folder,.Ook Surcouf in SC ipv HC. Vind ik zelf wel plezierig. Hoe zit het met de uitgaves van Medusa.(komen meestal tegelijk met Casterman,Glenat en Daedalus). Quote Link to comment
Theoak Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Lang gewacht op Nosferatu 2! Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Het drietal aangekondigde titels van Medusa is een maandje uitgesteld door een probleempje bij de distributeur waar de strips te laat werden afgeleverd. Quote Link to comment
Elvis Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Ja, die Nosferatu 2 deed op zich wachten , maar hij is er. En afgesloten verhaal. Quote Link to comment
Aerogi Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 De 9 van het godshuis begot... dat we dat nog mogen meemaken. Ben eens benieuwd. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Een nieuwe Before Watchmen Quote Link to comment
Elvis Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Zijn me dat weer kostelijke weken... Quote Link to comment
Waldorf Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Amaaiii, een nieuwe Kuifje. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Kontiki Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 De Poort moet in de loop van de dag zijn lijsten vast nog bijwerken want er is meer verschenen dan alleen die titel. De softcoverversies van de Stefan Wul-verstrippingen bij Dark Dragon Books bijvoorbeeld en deel 2 van Bart Schoofs' hilarische Morgen Weer een Dag. Check ook http://www.tistjendop.be/index_bestanden/Page1261.htm Quote Link to comment
156 Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Ik was me al af aan het vragen vanwaar de lijsten in deze draad komen, want ze kloppen toch niet met de nieuw deze week - mails die ik krijg. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Bij elke winkel zijn er wekelijks verschillen. Niet elke winkel haalt zomaar alles in eigen huis. Er zijn nu eenmaal onverkoopbare titels die bepaalde winkels liever niet meer aanbieden. Er zijn de verschillen tussen Vlaanderen (waar de Disney-titels van Sanoma geen afzet vinden) en Nederland (die bijvoorbeeld strips van De Boemerang mà à nden vroeger krijgen). Of een provincie verder wil de distributie al eens een week later uitleveren of ronduit vergeten enkele titels op datum te bezorgen. West-Vlaanderen blijkt te ver te liggen voor een vlotte distributie vanuit brussel. Zulke dingen komen vaker voor bij strips van kleinere uitgeverijen dan bij de traditionele grootmachten. Nu ja, redenen genoeg om niet af te gaan op één enkele lijst. Zelfs die van ons loopt regelmatig achter of vooruit. Quote Link to comment
Olsimar Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 in't vervolg zal ik wachten tot vrijdagavond om mijn postje te doen.    Wel vóór de nieuwsbrief van de Poort graag Quote Link to comment
eddy0001 Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 De fameuze pallet van pinceel is er blijkbaar weer niet bij... Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Nogmaals: ga niet af op één lijst. De Poort werkt soms vrijdagavond nog aan het updaten van zijn lijsten. Surf ter vergelijking ook eens naar http://www.tistjendop.be/index_bestanden/Page1261.htm en je ziet daar al extra titels staan. Quote Link to comment
eddy0001 Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 en de lijst is volledig: Quote Link to comment
linthout Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Waarom niet? Ik vind het juist leuk dat je lijstjes post! Quote Link to comment
pudifar Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Vandaag eens in de fnac door de laatste Jerome K Jerome Bloks gebladerd. Ik weet niet meer wat ik van de tekeningen moet denken. Het is razend knap getekend maar... het lijkt steeds meer afgetekend van foto's, en de prentjes lijken leger, met minder details. Heeft iemand het verhaal al gelezen? Quote Link to comment
retep Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Waarom niet? Ik vind het juist leuk dat je lijstjes post! Â Ik ben het zowaar met Linthout eens, lijstjes willen we van je Koen. Quote Link to comment
retep Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Vandaag eens in de fnac door de laatste Jerome K Jerome Bloks gebladerd. Ik weet niet meer wat ik van de tekeningen moet denken. Het is razend knap getekend maar... het lijkt steeds meer afgetekend van foto's, en de prentjes lijken leger, met minder details. Heeft iemand het verhaal al gelezen? Â ligt dat niet meer aan de wat vlakke inkleuring en dan vooral de wat bruinige inkleuring van de uitvoerige delen die in het verleden plaatsvinden? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Die lijstjes vind je gewoon op de site van De Poort, maar het weekoverzicht is pas echt compleet op vrijdagavond. Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Vandaag eens in de fnac door de laatste Jerome K Jerome Bloks gebladerd. Ik weet niet meer wat ik van de tekeningen moet denken. Het is razend knap getekend maar... het lijkt steeds meer afgetekend van foto's, en de prentjes lijken leger, met minder details. Heeft iemand het verhaal al gelezen? Teveel uit handen gegeven voor de medewerkers... Zo zijn er nog wel een aantal reeksen, helaas. Jammer, want JKJ Blocks is 1 van mijn favo-reeksen! Quote Link to comment
nobody Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Zal morgen nog eens een lijstje posten (als niemand me voor is) Â Tot nu toe niet Quote Link to comment
Roque Ja Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 En niet te vergeten: de nieuwe strip van Kristof Spaey. Â Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Ligt klaar om te lezen Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Â Â Link to comment
TomP Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Morgen ook eens langs de stripboer voor Hotel Particulier en tweede deel van La Mondaine Quote Link to comment
Waldorf Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014  en tweede deel van La Mondaine  Dat vond ik dan weer een tegenvaller na dat eerste deel dat zo goed was. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Kontiki Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Zo dachten er nog over, zie http://www.stripspeciaalzaak.be/2014_Besprekingen/LaMondaine2.htm Quote Link to comment
Roque Ja Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Ik vond dat tweede deel eigenlijk beter dan het eerste, dat toch vooral introductie was. Maar als geheel kan het niet tippen aan 'Lydie' of andere Zidrou-toppers, wat geen schande is trouwens. Een tegenvaller zou ik het echter niet noemen. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014   11.9.2014 Alexander de Grote (Strips2go!) 1 Alfa en omega Strips2Go! 11.9.2014 Alexander de Grote (Strips2go!) 2 De sandalen van Hermes Strips2Go! ik heb horen vertellen dat dit wel luchtige, ontspannende, plezante boekskes zijn en dat die gasten dat in cosplay op beurzen verkopen. En als ge het album in de winkel hebt gekocht, mag je hem mee nemen naar een beurs voor een dédi zonder nog eens een aankoopverplichting. Allez, heb ik van horen zeggen hé Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Die leveringen van Pinceel komen traditioneel op vrijdag, je bent gewoon een dag te vroeg. Quote Link to comment
TomP Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Dit gaat een zure maand/week worden voor de portemonnee Quote Link to comment
Krimson Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Idd , het zal kiezen worden Quote Link to comment
Mario Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Die Kruisvaardertjes heb ik al een jaar of 3 geleden op Strip Turnhout gekocht... Quote Link to comment
Daan Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Ian McEwan maakte een strip? Quote Link to comment
Gilles Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Dating for Geeks ga ik denk ik oppikken op FACTS. Quote Link to comment
Tweetie Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Dating for Geeks ga ik denk ik oppikken op FACTS.  Ik in Breda. Quote Link to comment
Martin Van K Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 Geen Châteaux Bordeaux 4 of DownUnder 2 bij Medusa deze week? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 Chateaux Bordeaux is voor november. DownUnder is niet gemeld als een uitgestelde titel. Quote Link to comment
stripfanaat Posted October 18, 2014 Author Share Posted October 18, 2014 Down under ook in november volgens de site van Medusa. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 zo veel strips en er zijn er een slechts een viertal die me interesseren Quote Link to comment
Recommended Posts