Ga naar inhoud

Integrales


Gast Kontiki

Recommended Posts

Op 5-10-2017 om 08:47, esteban² zei:

Vraagje over BOES - Hoeveel albums omvatten de integrale uitgaven? En zijn daar extra pagina's in terug te vinden? Ik zou deze graag op mijn verjaardag lijstje zetten (waar mensen naar vroegen), maar kan weinig info over de precieze inhoud vinden.

 

Ik heb ooit eens opgevangen van de man van Stripwereld (die de luxes verhandelt)  dat er 15 (dubbelalbums) zouden volgen. Misschien wel wat te veel van het goede...

Link naar reactie

-3 . Blast was het beste wat ik de voorbije jaren heb gelezen. De strip is wel opgebouwd rond enkele sleutelmomenten en die 10 bladzijden ertussen zijn freestyle. Heerlijk is dit. Een pure opeenvolging van die sleutelmomenten zouden een korte strip geven maar te zwaar en dus onleesbaar. 

 

Meer uitleg over zijn werkwijze vind je hier : http://www.stripspeciaalzaak.be/Interviews/Manu-Larcenet.pdf  ( pag 4 linksboven )

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
1 minuut geleden, Marinelli zei:

-4 

 

Net Verslag van Brodeck gelezen en ook dat is weer zo'n straffe knoert van jewelste. Ik hoop voor een volgend werk toch nog eens de humor terug te vinden in Larcenets werk, maar qua donkere vertellingen heeft hij met Blast en Het Verslag van Brodeck twee absolute toppers gemaakt ....

Larcenets volgende wordt weer een humorstrip. Dat heeft hij in een recent interview nog gezegd. Op zijn FB duiken er nu vooral cartoons op. 

 

22308609_1989669811311469_27981396733280

 

 

21557942_1974942672784183_68232083523636

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Op 10/6/2017 om 21:03, durango zei:

chick bill gaat zeker een succes zijn , twijfel ik niet aan , de mini mensjes was ook al een succes , bij saga ben je ook verzekerd van een mooie uitgave , dat word weer vlug erbij zijn of links laten liggen 

Ik denk het ook, de Lombard reeks heeft nooit een normale herdruk gehad.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
2 hours ago, linthout said:

Ik lees dat in de krant. Hij loopt nu al drie weken op zoek naar een gom, waarrond allerlei flauwe grapjes gebracht worden...

Een gom zoeken is iets dat blijft plakken.

 

Die integrale Luc Orient zou wel eens flink aan mij kunnen knagen. Goed tekenwerk van de onvolprezen - echt waar - Eddy Paape. Maar de scenario's van Greg waren soms nogal afgeraffeld - kritisch moeten we zijn.

 

Wat het tekenwerk van AndreAs voor Luc Orient betreft: ik denk dat de arme man daar geen cent van zal zien.

 

Kan iemand me deze tekening uitleggen? Ik zie echt niet waarom dat een cartoon zou zijn, of wat in godsnaam het onderschrift met de tekening te maken heeft:

 

On 10/12/2017 at 9:18 AM, Kool Thing said:

21557942_1974942672784183_68232083523636

 

Link naar reactie
2 uren geleden, Kontiki zei:

Die rechten lagen niet moeilijk, maar een andere uitgever ving bot. Dat wil zeggen dat Lombard er zelf plannen mee heeft of dat ze al waren verkocht aan een andere uitgever.

Dus er komt een Buddy Longway integrale? Alleen bij wie en wanneer is nog niet geweten?

Link naar reactie

Klopt. Maar zolang er geen concrete aankondiging is, is er ook geen nieuws. Alle uitgeverijen hebben plannen op overschot, maar daar kan altijd iets tussenkomen, het wordt uitgesteld of de planning laat het voorlopig niet toe.

Link naar reactie
Op 26-10-2017 om 07:28, Nuwanda zei:

Bob Morane lijkt me niet meteen iets voor Sherpa...maar wat dan wel? Buddy Longway zou iets voor Sherpa zijn, maar die rechten lagen moeilijk, zei Kontiki in deze thread.

 

Ik gok op Maarten Milaan.

...of op Tramp Integraal van Kraehn en wijlen Jusseaume:

Tramp, int 1-3.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op ‎26‎-‎10‎-‎2017 om 07:28, Nuwanda zei:

Bob Morane lijkt me niet meteen iets voor Sherpa...maar wat dan wel? Buddy Longway zou iets voor Sherpa zijn, maar die rechten lagen moeilijk, zei Kontiki in deze thread.

 

Ik gok op Maarten Milaan.

Bruno Brazil en Luc Orient zouden mooie integrale reeksen voor Sherpa kunnen zijn. Of Comanche.

 

Maarten Milaan lijkt me een commercieel riskante keuze, al is er niks mis met de kwaliteit.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...