Ga naar inhoud

Integrales


Gast Kontiki

Recommended Posts

Luc Oriënt was al aangekondigd als een integrale bij Sherpa. Van Comanche geven ze ook al bundelingen uit.

 

Maar ik had opgevangen dat ze Bernard Prince opnieuw zouden bundelen, in kleur ditmaal.

Link naar reactie
43 minutes ago, Van Ditmar Strips said:

Luc Oriënt integraal is jammer genoeg gecanceld bij Sherpa

Ben je zeker? Ik had inderdaad destijds gehoord dat het verhaal niet doorging, maar 5 dagen geleden heeft Sherpa het zelf aangekondigd op Facebook - dan zou het me toch wel sterk verbazen als ze vijf dagen later al beslist hebben om het af te blazen. Allez, van bepaalde andere uitgeverijen zou me dat niet verbazen, maar Sherpa heeft niet bepaald de reputatie van wispelturig te zijn.

 

Link naar reactie
7 minuten geleden, Nuwanda zei:

Ben je zeker? Ik had inderdaad destijds gehoord dat het verhaal niet doorging, maar 5 dagen geleden heeft Sherpa het zelf aangekondigd op Facebook - dan zou het me toch wel sterk verbazen als ze vijf dagen later al beslist hebben om het af te blazen. Allez, van bepaalde andere uitgeverijen zou me dat niet verbazen, maar Sherpa heeft niet bepaald de reputatie van wispelturig te zijn.

 

Mijn informatie is langer dan 5 dagen geleden, ook rechtstreeks van de uitgeverij maar het kan zijn dat ze zich weer bedacht hebben. Ik ga de facebook pagina van Sherpa nog even checken. Thanks voor de info.

Edit: Net de facebook pagina gecheckt en inderdaad wordt Luc Orient toch uitgegeven. 

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
15 minutes ago, Van Ditmar Strips said:

Mijn informatie is langer dan 5 dagen geleden, ook rechtstreeks van de uitgeverij maar het kan zijn dat ze zich weer bedacht hebben. Ik ga de facebook pagina van Sherpa nog even checken. Thanks voor de info.

Edit: Net de facebook pagina gecheckt en inderdaad wordt Luc Orient toch uitgegeven. 

Sorry als ik je daar (op de Facebookpagina) onbedoeld in verlegenheid heb gebracht by the way...

Link naar reactie

De verwarring zal bestaan over de eerder aangekondigde heruitgaven van Luc in hardcover, dus als losse albums en niet als integrales. Die hardcovers gaan dus niet meer door ten voordele van de integrales, wat ik persoonlijk ook slimmer vind.

Link naar reactie

Inderdaad klopt. Ik wil maar zeggen dat het geen grote ramp is. Ik ben ook fan van mooi uitgegeven integrales op mooi papier en met een degelijk dossier zoals Blueberry, Roodbaard of de Beverpatroelje. Ook al heb ik de strips al. De Minimensjes of Bruce J Hawker laat ik links liggen omdat ik niet hou van het gebruikte papier.

Link naar reactie

Soms twijfel ik over aanschaf van bepaalde integralen.

Als voorbeeld wil ik Terry & the pirates van Milton Caniff geven.

Zag op internet mooie uitgaven van deze strip,maar twijfel over de leesbaarheid van

deze strip anno 2017.

Zijn er nog repers die een mooi pleidooi kunnen geven,om mij over de streep te

trekken.

 

 

Link naar reactie
3 uren geleden, bouncer zei:

Soms twijfel ik over aanschaf van bepaalde integralen.

Als voorbeeld wil ik Terry & the pirates van Milton Caniff geven.

Zag op internet mooie uitgaven van deze strip,maar twijfel over de leesbaarheid van

deze strip anno 2017.

Zijn er nog repers die een mooi pleidooi kunnen geven,om mij over de streep te

trekken.

 

 

Terry and the Pirates was (samen met de strips van Corben en Eisner) voor mij de reden om Engelse strips te beginnen lezen.

De strip heeft absoluut zijn momenten en is bijzonder sfeervol. Ook goed getekend en die boeken zijn prachtig en niet overdreven duur. Ik lees dat nog.

Er hangt een zeer mooi origineel van die strip aan de muur van mijn bureel.

Of het anno 2017 nog helemaal leesbaar is? Het begin niet vind ik. De latere delen dan weer wel.

Link naar reactie
13 minuten geleden, linthout zei:

Terry and the Pirates was (samen met de strips van Corben en Eisner) voor mij de reden om Engelse strips te beginnen lezen.

De strip heeft absoluut zijn momenten en is bijzonder sfeervol. Ook goed getekend en die boeken zijn prachtig en niet overdreven duur. Ik lees dat nog.

Er hangt een zeer mooi origineel van die strip aan de muur van mijn bureel.

Of het anno 2017 nog helemaal leesbaar is? Het begin niet vind ik. De latere delen dan weer wel.

Nu natuurlijk geheel overtuigd!

Ik ga voor de Library of American Comics versie.

Dank u heer Linthout

Link naar reactie

Weet iemand hier of er nog een nieuwe (vierde) integrale van Nero uitkomt dit jaar? De afgelopen drie jaar werden deze aan het eind van het jaar uitgegeven. Ik heb m dit jaar nergens in een aankondiging van de Standaard Uitgeverij gezien. Zou jammer zijn als deze mooie heruitgave nu al stopt, was een nette integrale voor die schappelijke prijs...

Link naar reactie

Zolang een 'wild guess' als dus danig benoemd is en enkel ontstaat uit gezonde en positieve hoop, zonder meer, is daar weinig mis mee.  Laat de dromers dromen. 

In het geval van bijvoorbeeld de DB-Silvester splitsing, doe ik daar niet aan mee, zoals ik daar zelf ook duidelijk heb aangegeven.  Dat is wat ik persoonlijk begrijp onder onnodig giswerk. ;) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
20 uren geleden, Dickerdack zei:

Weet iemand hier of er nog een nieuwe (vierde) integrale van Nero uitkomt dit jaar? De afgelopen drie jaar werden deze aan het eind van het jaar uitgegeven. Ik heb m dit jaar nergens in een aankondiging van de Standaard Uitgeverij gezien. Zou jammer zijn als deze mooie heruitgave nu al stopt, was een nette integrale voor die schappelijke prijs...

Standaard + iets langer dan 3 jaar volhouden? Ben je gek?

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Nog eventjes wat reclame maken. Nu zondag signeer ik op de Gentse Stripbeurs (o.a.) de nieuwe bundelingen/integrales van Flikkerzicht. Met per boek van 250 blz toch een 30-tal nooit eerder in boekvorm gepubliceerd materiaal. Zo bevat 'De lange verhalen' bijvoorbeeld het nieuwe verhaal 'Man en man'.

De zondag daarop (3 december) signeer ik in de Antwerpse boekenwinkel Kartonnen Dozen.

De boeken zijn, zoals de meeste uitgaves van Bonte, te bestellen bij de uitgeverij zelf. Boven de 20€ gratis verzendingskosten. Het kan maar zo handig zijn.

 

 

 

boeken.jpg

Link naar reactie

Gisteren binnengekomen:

 

Aan de inleiding heb ik veel plezier beleefd.

Het was me ook voor de eerste keer duidelijk dat thematische bundelen een goed idee is.

YokoTsunoInt2.jpg

 

 

Quote

Nog eventjes wat reclame maken. Nu zondag signeer ik op de Gentse Stripbeurs (o.a.) de nieuwe bundelingen/integrales van Flikkerzicht.

Het was me niet eens opgevallen dat jij die Tom Bouden was ... :e008:

Link naar reactie
21 uren geleden, Peter Motte zei:

Gisteren binnengekomen:

 

Aan de inleiding heb ik veel plezier beleefd.

Het was me ook voor de eerste keer duidelijk dat thematische bundelen een goed idee is.

YokoTsunoInt2.jpg

 

 

Hier hetzelfde. Normaal ben ik tegen zo'n 'thema' integrales, maar hier valt dat goed (eerste twee albums tenminste).

Link naar reactie
23 uren geleden, Tom B zei:

Nog eventjes wat reclame maken. Nu zondag signeer ik op de Gentse Stripbeurs (o.a.) de nieuwe bundelingen/integrales van Flikkerzicht. Met per boek van 250 blz toch een 30-tal nooit eerder in boekvorm gepubliceerd materiaal. Zo bevat 'De lange verhalen' bijvoorbeeld het nieuwe verhaal 'Man en man'.

De zondag daarop (3 december) signeer ik in de Antwerpse boekenwinkel Kartonnen Dozen.

De boeken zijn, zoals de meeste uitgaves van Bonte, te bestellen bij de uitgeverij zelf. Boven de 20€ gratis verzendingskosten. Het kan maar zo handig zijn.

 

 

 

boeken.jpg

Alhoewel ik niet tot de doelgroep behoor, heb ik mij geamuseerd met deze strips. De verstripping van Tom Jones vind ik ook erg leuk.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...