Ga naar inhoud

Hoe Stripnerd Ben Jij Volgens Google Maps?


Recommended Posts

Hier niets. Ook niet in andere domeinen en dat vind ik precies niet zo heel erg.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Mijn dubbelganger zit ergens in een sauna in de Kempen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Velen doen het. Geef toe heb jij niet je naam als eens gegoogled?

Da's ook erg nuttig. Om te zien of je iemand een kwaaie moet sturen ("die roddel moet eraf!" - heb ik al twee of drie keer gedaan). Om te weten of je klanten je gemakkelijk kunnen vinden.

Overigens zal ik Google nooit vragen om mij "te vergeten". Dat is schieten op de pianist. Google is je beste bondgenoot om vast te stellen of je naam wordt misbruikt.

Link naar reactie

Uitzendbureau Nivel in Breda??? Heu?!

 

Nog leuker wordt het als ik mijn nickname hier op dit forum invoer bij Google Maps : dat brengt mij bij "Stichting de Stripdagen in Purmerend"...

 

En als ik de nickname van Kool Thing invoer, degene die dit draadje startte op dit forum, kom ik uit bij.... "The chocolate bar"?! Hier zijn hogere machten aan het werk.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ik krijg drie resultaten met Google Maps: mijn werk, de Universiteit van Gent (?) en een bedrijf in brandstoffen met dezelfde familienaam. In Google kom ik wel bij De Poort terecht wegens één recensie die ik ooit schreef voor de SSZ.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...