Snow Leopard Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Stripfestival wordt een tiendaags festival: http://www.stripdagenhaarlem.nl/nieuws/Stripdagen-Haarlem-breidt-uit.html Quote Link to comment
MartinMnd Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Goed nieuws. Dat betekent meer tijd om alle exposities e.d. te bezoeken. Leuk! Quote Link to comment
marioboon Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Haarlem wil de Nederlandse Angoulême worden? Strak plan!! Dacht Strip Turnhout maar ook zo. Quote Link to comment
RWuitgeverij Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 wow... ik zou het graag toe willen juichen maar van 2 naar 10 dagen? Lijkt me toch wat erg ambitieus. Quote Wij zijn nieuwsgierig naar waar jij ons vindt! Link to comment
Iron giant Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 Maar wat gaat nu van 2 dagen naar 10 dagen? Is dat de boekenbeurs met auteurs of de exposities? Vele exposities waren al meerdere dagen/weken te bezoeken. Ik ben benieuwd naar het programma. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted June 13, 2015 Author Share Posted June 13, 2015 Maar wat gaat nu van 2 dagen naar 10 dagen? Is dat de boekenbeurs met auteurs of de exposities? Vele exposities waren al meerdere dagen/weken te bezoeken. Ik ben benieuwd naar het programma. Lees het artikel achter de link in de 1e post en het wordt wel wat duidelijker...... Quote Link to comment
Martin Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Een beetje meer nieuws over Haarlem: http://www.stripdagenhaarlem.nl/ Ik heb de Stripdagen bezocht in 2006 en 2008. Hoog tijd dat ik me er nog eens laat zien! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Lecram Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Haarlem altijd mooie locatie, mooie beurs en gezellige stripmakers buiten en leuke terrasjes...... Quote Link to comment
MartinMnd Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Sherpa heeft alvast een internationale tekenaar: Pablo Auladell van Het paradijs verloren die zaterdag 4 en zondag 5 signeert En ook Bill Hauser (Mad Magazine) is aanwezig die beide weekenden signeert. Quote Link to comment
Guest Ariadne Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Groovy! Ik ben er ook weer bij, voor mij niet zo ver dit keer. Weet nog niet op welke dag(en) ik ga, zie ik wel als er meer van het programma bekend is. Met een beetje geluk staat de poffertjeskraam er ook weer, die doet goeie zaken met de stripdagen! Quote Link to comment
Sherpa Posted March 23, 2016 Share Posted March 23, 2016 Sherpa heeft alvast een internationale tekenaar: Pablo Auladell van Het paradijs verloren die zaterdag 4 en zondag 5 signeert Bovendien in hetzelfde weekend: Mezzo en Dupont (Love in vain). In het tweede weekend geeft Edmond Baudoin een schildervoorstelling met dans-performance. Zie bv. Hij zal dan ook zijn nieuwe boek signeren in galerie Annee (waar hij en Auladell exposeren). Quote Link to comment
Guest opzoeknaarinfo Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Hoor goede dingen over deze beurs en ben van plan om te gaan op de buitenbeurs (als small press / handelaar)... Tips om gratis of althans betaalbaar te parkeren in Haarlem? Tips voor betaalbare logies in de buurt? Quote Link to comment
sjaakie Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 https://www.prettigparkeren.nl/kaart/#!Haarlem/ Spullen uitladen en naar een P&R of buiten de betaal zone zetten op Zondag is het gratis parkeren. wat overnachten betrefd Van der Valk is goed en betaalbaar Hotel die Raekse is goedkoper maar minder luxe Stay okay als je alleen een bed wil. Airbnb heeft ook veel opties in Haarlem Quote Link to comment
Guest Rebar Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Helaas is er nog niets qua informatie dat mij ook maar in de geringste mate inspireert om meer dan 1 dagje te gaan. ben benieuwd of het , buiten de gezelligheid, beter wordt dan de laatste keren het geval was. Voor die gezelligheid en boekenmarkt ga ik echter wel zeker 1d ag. Quote Link to comment
Menner Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Dus de boekenbeurs is alleen op 4 en 5 juni. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 ja 2 dagen echt meer dan genoeg Quote Link to comment
retep Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Even omhoog halen, Mezieres is een absolute topper. http://www.stripdagenhaarlem.nl/Programma/Binnenbeurs.html#.VzA8T29Jmzk Quote Link to comment
shakeitupguy Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Even omhoog halen, Mezieres is een absolute topper. http://www.stripdagenhaarlem.nl/Programma/Binnenbeurs.html#.VzA8T29Jmzk Maar zal blijkbaar bij Don Lawrence komen te zitten ipv Sherpa, klopt dat? Quote Link to comment
Tweetie Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Maar zal blijkbaar bij Don Lawrence komen te zitten ipv Sherpa, klopt dat? Hm, als ik naar die lijst kijk, zie ik vrij veel onverwachte combinaties. Bv Romano Molenaar zit dan weer bij Sherpa.... Ik betwijfel dat die lijst klopt. Quote Link to comment
retep Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Nu ja, ik ga er van uit dat de tekenaars die genoemd zijn wel komen. Als ze dan bij een andere plek zitten zal me niet veel uitmaken.... Quote Link to comment
retep Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Zit er nog een erfenisje voor je in ? Quote Link to comment
Guest Rebar Posted May 10, 2016 Share Posted May 10, 2016 Ja best wel dat is meegenomen. Het is ook behoorlijk. Minder meegenomen is de tekenaarslijst. Voor deze doelgroep heeft Haarlem niks te bieden. Misschien Mezieres en dan is het over en sluiten. Vrijwel alle anderen zien we in Rijswijk, Deventer, Leeuwarden, Veldhoven, Breda etc. etc. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted May 10, 2016 Share Posted May 10, 2016 Ja best wel dat is meegenomen. Het is ook behoorlijk. Hopelijk kun je het behouden en word je niet geplunderd... Quote Link to comment
Lecram Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Voor een tweejaarlijks festival met toch wel enige pretenties, een prachtige locatie en wss subsidies/sponsoring is de gastenlijst inderdaad bedroevend. Mezieres prima, maar waarom niet een paar andere mooie bijzondere internationale namen, zoals in de begin edities van Haarlem. Er zijn qua tijd en locatie voldoende mogelijkheden voor mooie exposities/promotie voor deze tekenaars......nu lijkt het inderdaad steeds meer van hetzelfde. Jammer, maar misschien komt er nog positief nieuws de laatste weken. Quote Link to comment
Theoak Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Toch knap dat je nu al weet dat je dan een begrafenis hebt... Quote Link to comment
Tweetie Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Toch knap dat je nu al weet dat je dan een begrafenis hebt... Geplande moord vanwege de erfenis. Quote Link to comment
Yncke Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Nu euthanasie een wettelijk toegelaten gegeven is, is een begrafenis op voorhand plannen niet echt iets om mee te lachen... :s Quote yncke.be Link to comment
Mr.EGO Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Ja het aantal tekenaars valt me ook tegen. Het is dat Sherpa zelf voor een paar namen zorgt, anders zou ik niet eens gaan. Haarlem laat het hier echt afweten vind ik. Quote Link to comment
Sssneraul Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Haarlem.... Altijd gezellig. En er is sat te zien los van de tekenaars Quote Link to comment
Martin Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Ik was er in 2006 en 2008. Heel leuke ervaring. Daarna er wegens omstandigheden niet meer geraakt. Deze keer ga ik er eindelijk nog eens zijn, alhoewel ik het programma duidelijk minder vind dan die twee edities. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Lecram Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Zat te zien.....ach....met lekker weer misschien....mooie terrasjes.....maar programma/gasten niet hoopvol Quote Link to comment
Snow Leopard Posted May 12, 2016 Author Share Posted May 12, 2016 Zat te zien.....ach....met lekker weer misschien....mooie terrasjes.....maar programma/gasten niet hoopvol Mee eens qua aanbod van striptekenaars maar dit geeft mooi de gelegenheid om eens het programma van de Illustratie Biënnale te overwegen. Ik ga me hoe dan ook vermaken Quote Link to comment
Lecram Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Mee eens qua aanbod van striptekenaars maar dit geeft mooi de gelegenheid om eens het programma van de Illustratie Biënnale te overwegen. Ik ga me hoe dan ook vermaken Dat is de juiste instelling. Quote Link to comment
Guest rever Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 komt dhr. Swarte dit jaar niet? Dat zou erg jammer zijn. Quote Link to comment
Menner Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Wie is die man op de foto bij de eerste post? Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
dutch lines Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Wie is die man op de foto bij de eerste post? Dat is Tonio van Vugt. De nieuwe artistiek directeur van Stripdagen Haarlem en hoofdredacteur van het prachtblad Zone 5300. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Guest Peter Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Blurp, artistiek directeur. Dat klinkt vooral niet als een stripfestival.. Quote Link to comment
eriktex Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Nou Haarlem is wel iets meer dan een gros bananendoosschuivers en een handvol hitsige uitgevers die hun verkopen tot grote hoogten wensen te stuwen... Er zijn behoorlijk wat exposities, tentoonstellingen en optredens, verdeeld over een dag of tien. Dat lijkt me wel artistiek en cultureel verantwoord. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Kool Thing Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Waar vind je de lijst van de tekenaars? http://www.stripdagenhaarlem.nl/Nieuws/stripbeurzen-2016-online.html Signerende tekenaarsDe lijst met signerende tekenaars duurt helaas altijd iets langer om te kunnen publiceren, maar we proberen zo snel mogelijk de eerste lading namen bekend te maken! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Johan de Neef Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Lijsten met de tekenaars staan bij de plattegronden van de binnenbeurs, buitenbeurs en smallpressbeurs.Klik boven aan de pagina op programma en dan op één van de door mij genoemde beurzen. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
Recommended Posts