Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (11)] Cover 34 Vs. Cover 2


nobody

  

60 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      38
    • B
      22


Recommended Posts

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.          :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-585-0-95378500-1477460136.jpg

 

Tweetie

 

 

B

post-585-0-41684900-1477301493.jpg

 

Nummer 2 is van Rosinski. De cover van Kriss van Valnor uit 2004.

De uitstraling van deze krijgsvrouwe is magnifiek. 

Rik

Link naar reactie

Die lieflijke gezichtjes van Gibrat kunnen irriteren als het een album lang is. Maar het dient gezegd, 't zijn mooie lieflijke gezichtjes en op 1 coverplaat kan ik het best verdragen. Ook nog een mooie compositie en stadsgezicht. Ik kies deze.

Kriss van Valnor is de natte droom van menig stripliefhebber. Maar dit is niet de Kriss uit bvb De boogschutters. Dus neen.

Link naar reactie

Ik ben een fan van de vrouwen en de kleuren van Gibrat. Maar ik heb toch maar voor B gestemd.

 

Het album heet 'Kriss van Valnor' en je ziet Kriss van Valnor. Voor een simpele ziel als ik, is dat tenminste duidelijk.

 

En als ik echt moet muggeziften zit de 'deel 1' op cover A een millimeter of 2 te dicht bij de horizon.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Cover B toont een bad-ass Kriss Van Valnor: zweep, leder, uitdagende blik.

 

Op cover A zien we daarentegen een lieftallige vrouw, gekleed om rustig door de Veldstraat te flaneren, in een uiterst oncomfortabele positie. En toch ondanks de hoogte en het gevaar: die sensuele blik in combinatie met die witte handschoentjes. Hangt de lokale Tom Cruise naast haar en wil ze die verleiden? Of is ze gewoon 'hard as stone'?

 

Ik weet het niet en heb voor B gekozen.

Link naar reactie

Die lieflijke gezichtjes van Gibrat kunnen irriteren als het een album lang is. Maar het dient gezegd, 't zijn mooie lieflijke gezichtjes en op 1 coverplaat kan ik het best verdragen. Ook nog een mooie compositie en stadsgezicht. Ik kies deze.

Kriss van Valnor is de natte droom van menig stripliefhebber. Maar dit is niet de Kriss uit bvb De boogschutters. Dus neen.

Dit is inderdaad niet de Kriss van de boogschutters maar dat was toen nog maar een jong meiske.

De Kriss van nu is inmiddels een volwassen vrouw, moeder van een kind, en heeft heel wat meer gezien en de nodige tegengeslagen gehad..

Met name de verharde trekken in haar gezicht ten opzichte van de boogschuttercover laten duidelijk de ontwikkeling zien die deze vrouw heeft meegemaakt..

Ik vind deze cover daarom zeker gelijkwaardig aan die van de boogschutters.

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Cover B toont een bad-ass Kriss Van Valnor: zweep, leder, uitdagende blik.

 

Op cover A zien we daarentegen een lieftallige vrouw, gekleed om rustig door de Veldstraat te flaneren, in een uiterst oncomfortabele positie. 

 

Emotioneel zijn het natuurlijk beide klassiekers: de damsel in distress of de SM dame met zweep. Ligt er maar aan waar je voorkeur naar uitgaat. 

Link naar reactie

Allebei knappe covers. Cover A heeft voor mij echter net dat ietsje meer dat me die strip zou doen vastnemen (wat doet die dame daarboven?), achtergronden ook zeer mooi uitgewerkt. En bij Gibrat dekt de cover ook wat je binnen ziet qua tekeningen (maar daar gaat het hier niet over natuurlijk).

Enige minpunt is dat ik hier zou verwachten dat de blik eerder angstig zou zijn.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...