Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

2 uren geleden, Lecram zei:

Mooie tekenaar, die Jeremy......prima dedie Danny.

 

Om er dan ook maar twee te posten van Jeremy:

 

jeremy1.thumb.JPG.c34de1aaaa947176d8c61ef50e5c2e30.JPGjeremy2.thumb.JPG.031695edd5933a7e0143376515e69294.JPG

hehe mooie dedi's ook dat , ben er fan van dus , wel blij mee .

Maar het was daar in feite voor gasten die een Tirage de Tete hadden gekocht, speciale uitgaven van de nieuwe strip , zo'n 15o€en  en een andere uitgave(duurder nog) nog ook met een drukplaat erbij van een pagina , de winkelier had da verzorgd om de kopers aan een mooie tekening te helpen ?

Ik daar dan tussen samen met de Ives , met boekje van 18euro daar + moet wel zeggen die dedicace in die luxe's amaai dat waren nog andere tekeningen ze !! zo heb ik ze nog nooit gezien van jeremy !! blij dat we er toch bij waren daar . 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Lecram zei:

@Suske....................beiden uit 1982, ook in Breda?

 

Nee, op de Boekenbeurs in Antwerpen.

Ik ben die editie wel 5 maal geweest. Het was dan ook vlak bij mijn woonplaats en met mijn studentenkaart mocht ik aan 20 frank binnen (omgerekend een halve euro). Ik heb zelfs een stapeltje boeken van thuis meegebracht om te laten signeren.

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
2 hours ago, Lecram said:

Als je al wat langer meeloopt :e005:, kijk Mauser mist de levenservaring (zie ook vaak aan zijn reacties...hahaha), dus soms moet je even terug in de tijd.

Ik weet niet...vrouwen met een kin als een doorwinterde commando...nu ja, kijk, elk zijn meug natuurlijk...:e005:

Link naar reactie
Op 16-9-2017 om 22:57, Theoak zei:

Klassieke fout? Grote teen aan de verkeerde kant van de linker voet.

Aangepast en zojuist binnengekomen! Samen met een shitload aan extra's, van gesigneerde miniprints tot speciale tradingcards en stickers en ook een comic met 5 handtekeningen erop!

nevin1.thumb.jpg.748c344680ebc89603baf8c3c4635220.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

@sanberg. Als van dit 4e album maar liefst 3 verschillende speciale edities uitkomen...

Naast het reguliere album, een grand-format album, een special-edition bij Canal BD, een luxe uitgave bij Silvester en bij Bulles en Tete zelfs een zeer luxe uitgave:

 

2q07wj6.jpg

 

De Duitsers noemen dat "Kult-Reihe"...

PS

En bij Franse ministerie van luchtvaart mocht monsieur Hugault recent bijgaande jublileumposter maken ivm 50 jarig bestaand van hun lijfblad:

 

Air Actu (1).jpg

Air Actu (2).jpg

 

Air Actu (4d).jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
45 minutes ago, Frodo said:

Ook in Vlaanderen,werken ze met reservaties : 

Screenshot_20171015-135417.jpg

ik ben al n aantal jaren niet meer naar beurzen ed geweest. De enige artiest waar ik ooit n dedicace van heb gekregen die moest worden gereserveerd was Schuiten. Hugault jaren geleden ook ontmoet op n beurs - zat er toen beetje verlaten bij. Ik was meteen aan de beurt :-)

 

Grappig toch hoe sommige tekenaars 'doorbreken' en andere niet.. bij Hugault is zijn populariteit volgens mij voor n groot deel ook te danken aan goede marketing.

 

Neem nou bijvoorbeeld Matteo Guerrero - er zijn vast veel stripliefhebbers bij wie deze naam niet direct n belletje doet rinkelen. Toch is dit naar mijn idee een zeer goed tekenaar van n uitstekende reeks (gloria victis). Veel minder gekend dan bijvoorbeeld Hugault 

 

 

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, sanderg zei:

hij heeft vliegtuigstrips voor mij ieg wel op de kaart gezet - da's waar

Maar monsieur Hugault timmert ook flink aan de weg middels Twitter, Feestboek, luchtvaart-forums en Airshows in Frankrijk, de V.S. en V.K., in combi met de goede marketing van zijn Zwitserse uitgever.

Na release 4e album zal hij wel weer snel met previews komen om de potentiële kopers lekker te maken voor het 5e deel, wat toch pas over een jaar verschijnt.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
33 minuten geleden, Lecram zei:

Natuurlijk is het gewoon een manier om normaal te plannen.....het zou vervelend zijn als er teveel of te weinig mensen komen....logische aktie. De dedicaces zijn geen hoogvliegers .... haha.....om in de luchtvaart te blijven

Ha, ha, inderdaad. Daarom zeggen mij dédicaces en gesigneerde ex-libris ook niets; zie liever een goedgevuld album met 46 (goedgetekende) platen i.p.v. steeds vaker 44!

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Hel-2-Julia.thumb.jpg.8ea3eb143da3cdb5d0cc55bb33729988.jpg

Danker Jan Oreel: Julia in Hel 2, een paar weken geleden bij de boekpresentatie te Slot Loevestein

 

Op zaterdag in Breda:

Ploneis.thumb.jpg.2d05fdb278099360df2d4892e2780220.jpg

Eric Hübsch in Ploneïs de Onzekere (Legenden van Troy)

 

WalterDeWolf-1.jpg.ab9f232fb5c5a6949f6ac43371fac231.jpg

José Luis Munuera in Walter de Wolf

 

RoestigeRidder.thumb.jpg.850f37d6115bebb95159fdb029e53b2c.jpg

Arjen Vriezekolk: De Roestige Ridder

 

Wisher-4.jpg.4044aefaf0a186c8100c973c8bba2cfe.jpg

Giulio de Vita in Wisher

 

Sliert-Japan-James.thumb.jpg.27c2663cbf7a385e4cc8b367fdf228c9.jpg

Jean Marc Krings: James in De Sliert in Japan

 

En op Zondag:

VerdwaaldeKapitein-1.thumb.jpg.530b19e5a99ebce40c8d8e5945a57884.jpg

Jaques Terpant in De Verdwaalde Kapitein

 

Engelsman-4-ByronPeck.thumb.jpg.770b4dcd504a9392f89f5a896aa528ac.jpg

Paul Salomone: Byron Peck in De Engelsman die niet van Vuurwapens Houdt (Ik vroeg om de inkt ipv de waterkleurtjes)

 

Campbells-4-Itaca.thumb.jpg.fe30e21dedc87b142f09ae9c009b13f3.jpg

José Luis Munuera: Itaca in De Campbells

 

BaronVanTast.jpg.a783fc61df9aff5afb1b80f470904ddb.jpg

Jan van Haasteren: Baron van Tast (eindelijk gelukt om een tekeningetje van hem te bemachtigen!)

 

Thorgal-Kriss-4.thumb.jpg.a9b4641fcb149fb9990a59ced841d38c.jpg

Giulio de Vita: Kriss van Valnor

 

Dat was weer een geslaagd weekend, hopelijk volgend jaar gewoon weer!

Op zaterdag heb ik ook nog een tekening gekregen van Mario Boon in Doomsday 3 maar dat album heb ik waarschijnlijk ergens laten liggen... dom, dom, dom! Mocht iemand het gevonden hebben, zie ik het graag terug!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...