Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
7 hours ago, Waldorf said:

Verhip, de nieuwe preutsheid slaat hier ook al toe. Wat is er mis met een mooi naakt?

Niets. Maar een iets te jeugdige uitstraling ontkracht de erotische uitstraling.

 

Link naar reactie

Nog eens een vrijdavondje langs Tram3

 

IMG_0742.thumb.jpg.f662506869077159ad29f422bf0b5e1c.jpgRocheBrune (Michel Ange) in Skull. Hij vraagt zich af waarom Glénat in het Nederlands zo beperkt aktief is. Tot noch toe geen weet van plannen om het vervolg op Vinci te vertalen.

 

Poitevin in Skull. Leuke tekenaar, geen vertalingen in zicht.

 

IMG_0741.thumb.jpg.1cd8c5ed9b2c08a5966f9751ce7f3606.jpg

IMG_0740.thumb.jpg.b15369ae3df62235fcb6fd4c2ad84413.jpg

 

Na deze tekeningen ben ik nog uitgestapt bij Anspach waar Toulhoat en Brugeas hun nieuwe serie Dies Irae zaten te tekenen. 

IMG_0739.thumb.jpg.03fe7f4a96c96e3cdc7648bab1b3002c.jpg

 

 

 

 

Link naar reactie
Op 9-1-2018 om 21:15, marioboon zei:

 

Zo heb ik het altijd een moeilijk gehad met de blote Fanny's (sic), voor mij was die altijd 16-17 jaar.

Ik meen ergens in een interview van Merho gelezen te hebben dat hij Fanny om technisch-wettelijke redenen een upgrade naar 18 jaar had gegeven, om die reden. In de oudere strips was ze inderdaad nog minderjarig.

Link naar reactie
8 minuten geleden, Tanuki zei:

Ik meen ergens in een interview van Merho gelezen te hebben dat hij Fanny om technisch-wettelijke redenen een upgrade naar 18 jaar had gegeven, om die reden. In de oudere strips was ze inderdaad nog minderjarig.

 

 

En als je er té veel over verder denkt, is ze ook nog een redelijke nietsnut die maar af en toe wat bijverdient en nooit een echte job heeft ;-) 

Link naar reactie

Ah, maar dat is typerend voor de ware stripheld. Lekker makkelijk voor de scenarist is dat.

Ik wacht nog steeds op een stripheld die shiftoperator is. Ik zie het al voor me: nu even geen avontuur, want ik heb net de nachtshift gedaan :e015:

De enige die ik ken is Homer Simpson en die kan enkel zijn job houden omdat zijn baas z'n naam altijd vergeet, en volgens mij hebben ze daar trouwens geen shiftploegen. Een mirakel dat die plant nog altijd draait.

Link naar reactie
4 uren geleden, Timothy van Damme zei:

Ik ben behoorlijk fan van hun werk, maar wat betekent precies die "langs Tram 3"?

Zie wat posts hoger. Er zijn een groot aantal stripwinkels die langs Tramlijn 3 liggen in Brussel. Daar is het zowat alle weken stripfestival. Afhankelijk van de winkel kan je je passage goed timen.

 

  • Fnac opdagen en lijnen
  • Skullbd. Op voorhand reserveren met uur van passage. Er is iemand die alles coordineert. Meestal zijn er meerdere tekenaars.
  • Forbidden Zone. Reserveren met uur van passage. 
  • Brüsel : Op voorhand reserveren voor je plaatsje. Vanaf 12 uur kan je je ticket met volgorde afhalen.
  • Multi-BD: Op voorhand reserveren. Vanaf middag ticket halen. Multi-BD doet ook vaak stempeltjesdedicaces (bv. Swolfs vorige week, Dorison/Meyer/Delaby vorige maand) waarna er uit de volgnummers van uitgedeelde ex-libri een tiental nummers worden getrokken voor een bijkomende echte tekening.

 

Meestal kom je ervan af met een gewoon album tegen schappelijke prijs. Bij enkele toppers wordt soms een Tirage de Tete verplicht of een luxe uitgave. Bij Brüsel is een nederlandstalige album mogelijk als het bestaat. Daar is bv. morgen Legrain van The Regiment. 

 

 

 

Link naar reactie
18 uren geleden, Hollywood zei:

Hulp gevraagd. Voor mij quasi allen onbekende dédi's. Zitten hier toevallig moeilijke exemplaren bij? Ik ga er vanuit dat het overgrote deel van spaanse of amerikaanse tekenaars komt.  Diana Kenny zou moeten Donna Barr zijn daarvan kan ik aan een 10 tal van deze aquarel werkjes raken. 

 

Die Wonderwoman met die speciale top is van Randy Kintz. Erg leuke!
Die Batman is dus ook van hem.


Die Thor is van Victor Santos. Maar dat is makkelijk te ontdekken aangezien hij de handtekning heeft gezet. Er zitten ook andere bij die je duidelijk kan lezen, dus dat hoef ik niet voor je te doen :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Originele tekeningen zijn het allemaal. Een dedicace wordt gezien als een tekening in een album, al dan niet met de naam van de ontvanger erbij. Een commissie is als jij de tekenaar opdracht hebt gegeven om voor jou tegen betaling een tekening te maken. Dan heb je nog gepubliceerde en ongepubliceerde tekeningen, schetsen, covers en pagina's. En natuurlijk nog schetsen...

Link naar reactie
21 hours ago, Hollywood said:

Die van mij ging 250 inclusief verzending. Die van atalanta liggend naakt was 150. Vermoed de nieuwe die er op staan ook 150. Groetjes Dave

Thx. Ik zie nu dat bedragen in de rechterbovenhoek staan. Was ongeveer wel wat ik geschat had. Even over nadenken..., love Crisse maar is uiteraard net iets duurder dan een strip kopen...

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...