Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
8 hours ago, Ambreville said:

Tram 3 rijdt terug.

 

IMG_0894.thumb.jpg.c9adee2d1a1c68186a6703d31b4bf94c.jpg

Tex-Mex met Serpieri.

 

 

 

 

 

 

Hoe is het nog met Serpieri?  Zijn lijnvoering lijkt me iets minder soepel. Maar ondanks dat, blijven de tekeningen wel in verhouding.

Link naar reactie

Februari afgesloten, we zijn begonnen aan maart.

 

5a9bb774d6e41_ava040.thumb.jpg.99c73516adfff16f0704d4e017eae254.jpg

Philippe Scoffoni van Exo. Ziet er een heel leuke serie uit.

5a9bb77a0af3a_ava042(2).thumb.jpg.a9c4b07a9c42a99ac569a8473253e690.jpg

Barly Baruti - Le singe Jaune

5a9bb77bc237b_ava043(2).thumb.jpg.d82376c3771812e16af92177c39d305e.jpg

Flore Balthazar -  Les Louves in collectie vrije vlucht.

5a9bb77d860c9_ava044.thumb.jpg.8f0131134bb977d8202b3ee90c053b27.jpg

Pierre Legein / Dampierre.

En ingesneeuwd geraakt met Flore en Pierre. Het is leuk om auteurs die beiden werken aan verhalen rond de tweede wereldoorlog hun 'oorlogsherinneringen' te horen vertellen aan elkaar.

Nog wat aquarelwerk van Pierre Legein.

5a9bb7802a6ac_ava045.thumb.jpg.99f62be1db7fe586c52c341aadcb957a.jpg

5a9bb781da44b_ava046(2).thumb.jpg.d1b182f9d766964f983346f7be9c458d.jpg

 

5a9bb77763735_ava041(2).thumb.jpg.220c11252e094f4b57f7b7d720585bc7.jpg

Stern van Julien Maffre.

 

5a9bbf2968a76_ava047.thumb.jpg.6f1a2236d146b31ab47b9759d6169837.jpg

 

Stalner

 

IMG_0906.thumb.jpg.6bb65e9e66e216c6176c7a5b81604185.jpg

 

And with a little help from a friend, nog een zeer mooie Aouamri bij mijn redelijk grote Aouamri collectie.

 

Deze week is het nog even doorbijten met Bertail (Mondo Reverso), Philippe Jarbinet (Airborne 44) en Olivier Neuray (De vijf van Cambridge). Dan mag het wat rustiger worden voor mij langs tram 3.

 

 

 

Link naar reactie

Man, man, man. Mooie buit.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
6 minuten geleden, Kool Thing zei:

Zijn deze aangekocht? Daar zit een tekenaar toch rap 20-30 minuten aan? En ik kan me moeilijk voorstellen dat er bij die namen geen volk op af komt.   

voor die winkels in en rond Brussel ( tram 4) kan je je inschrijven voor tekenaars , maar dan is er wel een verplichte aankoop van de luxes van die bepaalde tekenaar , dat gaat vlug van zo'n 130€ tot 150€ tot 175€ en kan zelfs nog meer zijn ( heb weet van bundelingen ook = Calderon eens 250€) dus als je zo'n aankoop doet , zullen die tekenaars daar wel tijd insteken om echt prachtige tekeningen aan te maken , zoals die Aouamri hier boven .

die ingekleurde(Stalner) zal waarschijnlijk een aangekochte zijn . 

 

want zoals je aangaf zie niet direct een tekenaar een dedi geven (zoals hierboven )als er een rij staat te wachten van 20man of meer 

Link naar reactie

Aouamri was een tegenprestatie omdat ik van hem drie origineeltjes had gekocht. Zie hier https://www.2dgalleries.com/galleries/aouamri-17382 

Ik ben pas dit weekend begonnen met die gallerij. Ik sta nog enkele Aouamri's achter. Aouamri tekent wel enorm vlot tijdens dédi's. Elke dédi anders en toch heel wat detail. 

 

De Stalner kwam met een portfolio via Jean-Marc van BD Empher.

 

 

 

Link naar reactie
Zojuist, belgiumdog zei:

voor die winkels in en rond Brussel ( tram 4) kan je je inschrijven voor tekenaars , maar dan is er wel een verplichte aankoop van de luxes van die bepaalde tekenaar , dat gaat vlug van zo'n 130€ tot 150€ tot 175€ en kan zelfs nog meer zijn ( heb weet van bundelingen ook = Calderon eens 250€) dus als je zo'n aankoop doet , zullen die tekenaars daar wel tijd insteken om echt prachtige tekeningen aan te maken , zoals die Aouamri hier boven .

die ingekleurde(Stalner) zal waarschijnlijk een aangekochte zijn . 

 

want zoals je aangaf zie niet direct een tekenaar een dedi geven (zoals hierboven )als er een rij staat te wachten van 20man of meer 

De meeste dédi's zijn met standaard album of eventueel met extra ex-libris. Die met luxes zijn er uiteraard ook maar daar beginnen luxes al van 30 euro tot inderdaad 200+. Bv. de pini's hebben me een luxe gekost van 45 euro. Bij DJieff in april zijn er luxes van 160 euro nodig. 

Wat wel goed is, is dat je meestal inschrijft voor een uur. Een dwaze wachtrij van verveelde mensen heb je dan niet. In klein gezelschap is het ook leuk om met de tekenaars en scenaristen te praten. Xavier is gewoonweg een giller.

 

 

 

Link naar reactie
3 minuten geleden, Ambreville zei:

De meeste dédi's zijn met standaard album of eventueel met extra ex-libris. Die met luxes zijn er uiteraard ook maar daar beginnen luxes al van 30 euro tot inderdaad 200+. Bv. de pini's hebben me een luxe gekost van 45 euro. Bij DJieff in april zijn er luxes van 160 euro nodig. 

Wat wel goed is, is dat je meestal inschrijft voor een uur. Een dwaze wachtrij van verveelde mensen heb je dan niet. In klein gezelschap is het ook leuk om met de tekenaars en scenaristen te praten. Xavier is gewoonweg een giller.

ja bedankt voor info : ik heb juist zo'n lezersbrief ontvangen over de Skull winkel aan tram 4 , met de vraag om je

 

Annonce de notre futur dédicace en partenariat avec l'Editeur "Les Sculpteurs de Bulles".

 

DATE =  VENDREDI 27 AVRIL - 14H30 - 19H00----------------- que 15 DÉDICACES.....15-20 MINUTES PAR PERSONNE.

 

AUTEUR = BENOIT DELLAC

 

ALBUM TT SONORA INTEGRALE 1+2 Edition SCULPTEUR DE BULLES - un Western anxiogène, violent, revanchard... J'adore.

 

Spécificités du TT = format 25x34 cm, 136 pages, sur papier Olin Natural 170g2, dont 128 en N&B et 8 en couleur + 2 grands ex-libris en triptyque. Tirage de 175 ex pour 175 euros TTC. Epuisé à la sortie, je n'aurai que 15 TT.

 

A vos claviers, la liste est ouverte

 

 

Hierboven praten ze toch over meer dan 30€

Voor die 30€ vind ik dat een zeer goed systeem , en je hebt gelijk , als er een klein aantal staat te w8 zeer tof dat , en tekenaar mooi tijd om te praten met je , maar voor 175€ kan je dat misschein doen , maar voor mij pesroonlijk word het dan te duur .

 

 

Link naar reactie
16 minuten geleden, Ambreville zei:

In klein gezelschap is het ook leuk om met de tekenaars en scenaristen te praten. Xavier is gewoonweg een giller.

ja. Toen Eric Basaldua zijn tour had en ik de dag in Bonn op hem heb gewacht...  Dat waren mooie momenten!  Dat maakt het echt heel gaaf!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, belgiumdog zei:

 

Hierboven praten ze toch over meer dan 30€

Dat is een sessie in samenwerking met Les Sculpteurs de Bulles. In de praktijk brengt de uitgever dan de tekenaar aan, vaak in het kader van een tournee. Les Sculpteurs de Bulles geeft Tirages de Tete uit. Vandaar hun vraag om hun boeken te kopen.

Zoals ik al eerder aangaf bestaan deze sessies zeker. Het is wel de minderheid. Deze week zijn er Bertail, Jarbinet, Neuray, Balthazar en Salva die signeren in gewoon standaard uitgaves. Bij skull met reservatie van tijd en bij Brüsel met ticket af te halen vanaf de middag. Uiteindelijk kies je zelf waar je voor gaat.

 

 

 

Link naar reactie

Je moet elke uitnodiging heel goed bekijken.

Ik doe dit nu ook al enige tijd en heb nog maar 1 keer een luxe gekocht.

Dit was voor Serpièri omdat ik hem nog nooit ontmoet had en ik hem echt eens graag zou hebben in mijn collectie.

 

Maar dit zijn dus echt uitzonderingen tov de ganse groep signeringen die er zijn in Brussel.

Link naar reactie
2 uren geleden, Ambreville zei:

Dat is een sessie in samenwerking met Les Sculpteurs de Bulles. In de praktijk brengt de uitgever dan de tekenaar aan, vaak in het kader van een tournee. Les Sculpteurs de Bulles geeft Tirages de Tete uit. Vandaar hun vraag om hun boeken te kopen.

Zoals ik al eerder aangaf bestaan deze sessies zeker. Het is wel de minderheid. Deze week zijn er Bertail, Jarbinet, Neuray, Balthazar en Salva die signeren in gewoon standaard uitgaves. Bij skull met reservatie van tijd en bij Brüsel met ticket af te halen vanaf de middag. Uiteindelijk kies je zelf waar je voor gaat.

ok thx 

Link naar reactie
1 uur terug, devilcreator zei:

Je moet elke uitnodiging heel goed bekijken.

Ik doe dit nu ook al enige tijd en heb nog maar 1 keer een luxe gekocht.

Dit was voor Serpièri omdat ik hem nog nooit ontmoet had en ik hem echt eens graag zou hebben in mijn collectie.

 

Maar dit zijn dus echt uitzonderingen tov de ganse groep signeringen die er zijn in Brussel.

ok , zal dat in het vervolg beter opvolgen , bedankt mannen .

Link naar reactie

Neen. Jérémy Petiqueux via een privé sessie van BD Empher tijdens de Krokus. Ik was toen net op vakantie, maar ze hebben mijn boek laten signeren. 

In het B-gevaar geraak ik niet dit weekend. Ik ben nochtans de aanleiding dat het bestaat :) Lang geleden, in het middelbaar, heb ik Erik bij Wonderland binnengesleept. De rest ...

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...