Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

11 minuten geleden, Tweetie zei:

Hm, tickets tussen de 500 en 1.000 euro en wat krijg je daarvoor terug? Een paar dedis of het recht om iets te kopen? Er staat verder niets bij. 

Dat is inderdaad onduidelijk.  Bij de dure tickets hoort ook een receptie en etentje met de tekenaars.

Link naar reactie
7 uren geleden, fenip zei:

Dat is inderdaad onduidelijk.  Bij de dure tickets hoort ook een receptie en etentje met de tekenaars.

Maar qua aantallen komt het niet uit. 25 tekenaars x 2 dagen a 20 tekeningen = 1.000 tekeningen. Dat is ongeveer een per bezoeker. Dus max. een tekening gemiddeld voor mensen die 500 euro of meer betalen. Als de tekenaars dedis maken tenminste. 

Link naar reactie

je zegt 'natuurlijk' (en ik had me wellicht beter moeten uitdrukken) maar voor dit bedrag verwacht ik meer originaliteit dan een selectie selecte prints. Maar ja, wie ben ik :)

Het is prachtig om op deze manier met een hele selecte groep fans een elitair (en dat bedoel ik positief) groepje A-class artiesten te ontmoeten en met ze te kunnen samenzijn en dineren enzo. Interessant is het zeker.

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
9 hours ago, Tweetie said:

Hm, tickets tussen de 500 en 1.000 euro en wat krijg je daarvoor terug? Een paar dedis of het recht om iets te kopen? Er staat verder niets bij. 

Hier staat wat je er voor krijgt : http://www.lccaf.com/tickets/

 

En er worden geen gratis schetsen gemaakt.

Please note that guests will not be doing free sketches. Each guest will determine his or her own sketching parameters which may include a charge for sketches.

 

Link naar reactie
3 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Hier staat wat je er voor krijgt : http://www.lccaf.com/tickets/

 

En er worden geen gratis schetsen gemaakt.

Please note that guests will not be doing free sketches. Each guest will determine his or her own sketching parameters which may include a charge for sketches.

 

portfolio met 20 (of meer of minder) prints dus eigenlijk. Ach, als ik ongetrouwd was danwel veel te veel (of meer dan genoeg in ieder geval) geld in mijn bezit had, dan zou ik het zeker weten doen. Laat ik dus niet zo stom (of duf) of jaloers (ben ik niet maar zo zou het wellicht kunnen overkomen ) doen en gewoon ophouden met zeiken :) hahahahahh :D

1 minuut geleden, shakeitupguy zei:

Jij bent al blij dat ze jouw tekening gebruiken ;-) http://www.lccaf.com/guests/a-z/greg_capullo/

 

als het niet een geautomatiseerde link is, zou ik me vereerd voelen :)

En ja... kwwwiiijjjlll zo mooi :)

Ik zal Greg eens vragen of hij de ingekleurde versie wil gebruiken :)
Dat gun ik hem wel, want die is wow!
 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
8 uren geleden, shakeitupguy zei:

Hier staat wat je er voor krijgt : http://www.lccaf.com/tickets/

 

En er worden geen gratis schetsen gemaakt.

Please note that guests will not be doing free sketches. Each guest will determine his or her own sketching parameters which may include a charge for sketches.

Ik vermoedde het al, maar kon het niet vinden. Al met al vind ik dat je voor een toegang van 500 euro eigenlijk weinig terugkrijgt. 

Link naar reactie

Donderdag 1/2 langs Tram 3. Deze keer wel met een hele invasie aan Nederlandse fans, cosplayers en een duitse die uit Frankfurt kwam. Ook de eerste keer dat ik in Forbidden Zone een Cosplayer zag.

 

IMG_0805.thumb.jpg.b2a0db04c8c661821d8d92ac1ca5adc5.jpgIMG_0804.thumb.jpg.96c1870878a0a8e34e3c65c7bc0008f7.jpg

 

Juan Doe van American monster. Naast het geweld rechts van hem had hij nog tijd voor een extra tekening.

 

5a73685f4dc2c_IMG_0806(1).thumb.jpg.13e6d36db34a4b201dea380a0e361b51.jpgIMG_0807.thumb.jpg.3d5e198a9384367a74590975046faf0f.jpg

 

Richard en Wendy Pini van Elfquest. Zeer interessante mensen. Vooral Wendy heeft een onwaarschijnlijk levensverhaal.

 

 

 

IMG_0803.jpg

 

En geen dédicace. Nog een origineeltje van Aouamri op A3  meegenomen voor de collectie.

 

5a7369ccd290b_cadre10(1).thumb.jpg.fc11d3c8b004a28531fa0b499ce5b13d.jpg

 

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Ambreville zei:

Donderdag 1/2 langs Tram 3. Deze keer wel met een hele invasie aan Nederlandse fans, cosplayers en een duitse die uit Frankfurt kwam. Ook de eerste keer dat ik in Forbidden Zone een Cosplayer zag.

 

 

Eigenlijk zou iemand es een "Tram 3" route en agenda moeten maken. Je mist zoveel anders.

Link naar reactie
Op 1-2-2018 om 21:35, marioboon zei:

 

Eigenlijk zou iemand es een "Tram 3" route en agenda moeten maken. Je mist zoveel anders.

De inschrijvingen zijn net opengegaan voor Djief bij de Skull op 5/4.

Voor de rest is er volgende vrijdag Burati bij Skull. Maandag zijn er drie minder bekende tekenaars bij Multi-BD (Ulli, Victor en Nadolny). Later op de maand komen nog Scoffoni en Billeau langs bij Skull. 

Brüsel doet een programma voor 30 jaar vrije vlucht maar moet nog nieuwe sessies aankondigen. Forbidden Zone is blijkbaar nog aan het bekomen van de busladingen fans die voor de Pini's kwamen.

 

Het eenvoudigste is je te registreren op de winkels  hun mailinglisten en ze te volgen in facebook. Vaak is er niet veel tijd tussen de aankondiging en het vollopen van de sessies. De meeste sessies zijn met een gereserveerd uur van passage dus je kan dan wel je bezoek plannen.

 

 

 

Link naar reactie

En net binnengekomen van Skull bd: 

 

Bonjour Amis de la BD,

 

Nos prochaine dédicace :

 

VENDREDI 9 FEVRIER 14H30 - 19H00 - BARLY BARUTI pour son nouvel ouvrage sur le CONGO "LE SINGE JAUNE"

SAMEDI 17 FEVRIER 14H30 -19H00 - PHILIPPE SCOFFONI  pour EXO N° 3 - DE LA TRÈS BONNE SF

JEUDI 22 FEVRIER 15H00 - 19H00 - 3 AUTEURS et priorité à ceux qui prennent les 3 AUTEURS. QUE 20 PLACES

Venant tour droit du CANADA : JACQUES LAMONTAGNE - Uniquement pour la BD SHELTON & FELTER - KENNES EDITIONS

Venant tout droit de PARIS : JEANNE PUCHOL pour sa nouvelle BD "INTERFERENCE"

Venant tout droit de Bordeaux : LAURENT BONNEAU (non ce n'est pas le frère de Jean) pour son superbe livre d'art sur BRUXELLES.

Plus d'info sur cet ouvrages : https://www.desrondsdanslo.com/Bruxelles.html

 

 

 

Link naar reactie

Lol. Drukke namiddag. Deze is voor de tex liefhebbers. Forbidden zone.

 

ce vendredi 16/02, Serpieri vient pour la sortie de son album spécial Tex (mais, comme d'hab', possibilité de faire dédicacer un autre de vos albums ! mais l'achat reste obligatoire).

Sur liste de pré-inscription ou le jour même.

De 14h30 à 19h00.

Pour info et rappel, chez nous, vous ne payerez JAMAIS de "supplément" qui couvrirait les frais d'invitation de l'auteur ! C'est un cadeau que nous vous faisons. Vous ne payez donc que le prix réel des albums

 

 

 

Link naar reactie
Op 5-2-2018 om 13:19, cartoonesk zei:

Grappig dat je voor Wouter hebt gewerkt!

Wat er van hem geworden is, weet ik niet. Zijn laatste albums zijn bij Bonte uitgegeven (mijn album is er nog een van daarvoor) dus misschien weet Peter het?

 

Ja, die integrale Ballonvaarders heb ik ook gekregen als auteursexemplaar. JE kan daar dus mijn allereerste scenario's in terugvinden ;-)

 

Nu nog een integrale van Pel 'n Ei en de onderkruipers! 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Tram 3 rijdt terug.

 

IMG_0894.thumb.jpg.c9adee2d1a1c68186a6703d31b4bf94c.jpg

Tex-Mex met Serpieri.

 

5a92857832841_IMG_0897(2).thumb.jpg.60c24a0d47bcc5961cedc3957bf37078.jpg

Laurent Bonneau aquarelleert Brussel.

IMG_0896.thumb.jpg.210865f6ef2f5a777b5b4c076197c8f8.jpg

 

Jeanne Puchol en de piraatzenders.

 

IMG_0895.thumb.jpg.b29fed575dfb903c9ac57c012040d33e.jpg

 

Vincent voor Chimére(s) 1887. Ongelooflijke praatvaar. Na het afsluitende deel 6 komt er een serie over een vrouwelijke pilote in de jaren 50.

 

Van Vincent heb ik ook nog een Schets voor de cover van Chimére'(s) deel 6 kunnen bekomen. Dit is de cover van de reguliere versie. Wedden dat het schilderij een Van Gogh is?

5a92855e70851_ava030.thumb.jpg.d2f692c60852d36bf1271b99fc8e9e66.jpg

 

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...