Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

15 minuten geleden, Simon zei:

Zijn er ook signeersessies in Vlaanderen?

 

Er was een signeersessie bij Beo in Anterwerpen op 6 december. Er staat zover ik weet alleen nog een signeersessie in Nederland gepland bij stripwinkel Dick Bos in Rotterdam op 13 januari van 13 tot 17 uur. Vandaag signeerde Gerben bij Professor Barabas in 's Gravendeel. 

 

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Vrijdag is het nieuwe seizoen op Tramlijn 3 in Brussel begonnen. Het leuke van deze centrale lijn is dat er heel wat SSZ's zijn langs dit parcours (Fnac, Brüsel, Multi BD, Forbidden Zone, Skull BD, Allo Case BD) die geregeld signeersessies houden op de vooravond. Mits een beetje planning werkt dat wel. Dit is de buit van afgelopen vrijdag in de Skull en Brüsel. Ongeveer twee uurtjes werk.

 

IMG_0707.thumb.jpg.36a448fce89bd4b1986c96d1e537ad68.jpg Clarke met een nieuw Album, 'les Danois'. Het is een vrij sterk en origneel verhaal. Wat als er in Denemarken opeens perfecte blonde kinderen met blauwe ogen werden geboren uit gezinnen van allerhande soorten migratieafkomst. 

 

IMG_0708.thumb.jpg.b9a985353db3a07c2213f40e6f731427.jpg

Philippe Xavier aan het einde van zijn tour voor Tango. Hint voor Daedalus, een festival in Vlaanderen zoals Leopoldsburg zou hem wel iets zeggen ;). Belangrijkste weetje over de serie. Er gaan zeker vier albums komen, elk album vertelt een eigen verhaal maar er zit wel een link tussen. Tango en Supermario gaan samen de wereld rondreizen. Elk album zal zich in een ander continent of land gaan afspelen. Carmen komt zeker terug.

 

IMG_0706.thumb.jpg.b8e4910d4fcf136a7229921ea6731f52.jpg

Bourgier voor Servitude 5. Het finale album was veel te dik om zo gepubliceerd te worden. Het werd dus opgesplitst in het nieuwe deel 5 en een nog te verschijnen deel 6.

 

IMG_0705.thumb.jpg.5461d91dc989caad99344000b08ef27a.jpg

Denoël voor Honoré d'Estienne d'Orves over een Franse verzetsheld.

 

Dédicember was ook een bijzonder vruchtbare maand met veel toppers waaronder Aouamri als hoogtepunt. Ik moet daar ook nog eens een post van maken.

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Zeker mooie dedicaces van Frank Pé.

Maar waarom hij Manon zo vaak naakt tekent (zie ook de meerderheid van de Zoo ex-librissen), blijf ik toch wat merkwaardig vinden. Kan me ook niet herinneren dat ze dat in de albums veel ongekleed rondliep (maar ik kan het mis hebben, is lang geleden dat ik het las).

Link naar reactie
1 minuut geleden, JJL zei:

Zeker mooie dedicaces van Frank Pé.

Maar waarom hij Manon zo vaak naakt tekent (zie ook de meerderheid van de Zoo ex-librissen), blijf ik toch wat merkwaardig vinden. Kan me ook niet herinneren dat ze dat in de albums veel ongekleed rondliep (maar ik kan het mis hebben, is lang geleden dat ik het las).

hehe ik dat niet gevraagd ze, hij tekende die zo gewoon , al blij met zo'n een mooie tekening , dan niet beginnen moeilijk doen . 

 

Link naar reactie
2 minuten geleden, JJL zei:

Is ook zeker geen aanval op jou.

Eens te meer bevestigt dat dat Frank Pé blijkbaar graag naakte (te?) jonge meisjes tekent.

nee nee dat niet gezien als een aanval ook , haha zekers niet.

al blij dat ik 1 tekening erbij had in mijn collectie van de Frank Pé , ik zal eerlijk zijn en erbij zeggen dat ik wel iets betaald heb voor die laatste . maar er dus wel extra blij mee ben ook. 

is een moeilijke om te scoren de laatste tijd .

Link naar reactie

Het is heel simpel. Het merendeel van die dedi jagers zijn een beetje een hoek af , die gasten

vragen allemaal om blote vrouwen te tekenen! Frank Pé is dat al zo danig gewend dat hij automatisch naakte vrouwen tekent om de klanten tevreden te houden. Vandaar dat Belgiumdog ongevraagd

een bloot meiske kreeg...

Je moest eens weten hoeveel verzoeken ik krijg voor een naakte juffrouw Pussy !

Eufrazie en Netteke zijn minder populair op dat gebied. :e002:

 

Link naar reactie

Ik weet niet bij wie er de hoek af is. Als je een karakter Pussy noemt en er rare dingen mee laat gebeuren met wat ondanks de baardgroei en gezegende leeftijd van de komiek in kwestie toch wel de heersende moraal betreffend grensoverschrijdend gedrag jegens minderjarigen, los samenhangende honden en intelligente insecten ruimschoots overschrijdt, dat de bewering dat die simpele handtekeningjager het doel hoort te zijn van een #metoo actie van stripfiguren en tekenaars, me toch net iets te ver gaat.

 

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...