Bonte Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Het jaarlijkse bierfestival heeft dit jaar het thema "Stripverhalen" en , Wouter Van Ghysegem tekende een cartoonboekje bij elkaar en het logo die te vinden is op de poster en bierglazen. Het festival is gratis (niet het bier), trekt jaarlijks 20.000 bezoekers en beslaat de volledige markt met tenten en de gebouwen van de Halletoren. Het best kom je dus met de fiets of het openbaar vervoer. Geen stripbeurs maar dagelijks signeren wel ongeveer 8 auteurs hun boeken, voor elke auteur werd ook een prent gemaakt op 50 exemplaren die enkel bij hen te verkrijgen is op het festival of eventueel op latere beurzen. http://www.brugsbierfestival.be/nl/kunst-1919.html Quote Link to comment
Yncke Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Ik kijk er in ieder geval al zeer naar uit. Quote yncke.be Link to comment
Chimi Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Er doen best wel veel forumtekenaars mee. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Tweetie Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Er doen best wel veel forumtekenaars mee. Kennelijk trekt bier tekenaars aan als limonade wespen aantrekt. Quote Link to comment
TDPB Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Kennelijk trekt bier tekenaars aan als limonade wespen aantrekt. Mij hebben ze niet gevraagd (ik woon nochtans in Brugge). 't moet zijn dat ze weten dat ik enkel limonade drink. Quote Link to comment
Yncke Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 't moet zijn dat ze weten dat ik enkel limonade drink. Bij deze weten de limonadefestivalorganisatoren bij wie ze al zeker kunnen aankloppen. Quote yncke.be Link to comment
Guest gast Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 alexander de grote siert dit jaar de flesjes van de getekende loemmeleir (zeg ik dat goed Bart?), getekend door Bart Proost. Dat heeft Bart hier trouwens al op het forum gezegd. Wat vreemd dat die dan niet zijn uitgenodigd? Quote Link to comment
Kristof Berte Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Bij deze weten de limonadefestivalorganisatoren bij wie ze al zeker kunnen aankloppen. Ach, wat jammer, die datum ben ik al bezet. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Yan Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 alexander de grote siert dit jaar de flesjes van de getekende loemmeleir (zeg ik dat goed Bart?), getekend door Bart Proost. Dat heeft Bart hier trouwens al op het forum gezegd. Wat vreemd dat die dan niet zijn uitgenodigd? Wie zegt dat ze niet zijn uitgenodigd ? (vraag het eens aan Bart) Ik ben ook uitgenodigd, maar kan niet gaan. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Timothy van Damme Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 alexander de grote siert dit jaar de flesjes van de getekende loemmeleir (zeg ik dat goed Bart?), getekend door Bart Proost. Dat heeft Bart hier trouwens al op het forum gezegd. Wat vreemd dat die dan niet zijn uitgenodigd? Volgens mij is de Getekende Loemelaar niet voor het bierfestival, maar voor zijn "eigen" festival Getekend Lommel. Wouter Van Ghysegem is - zoals boven al aangegeven - degene die het bierfestival visueel gemaakt heeft. Quote Link to comment
Hamirubi Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Dit jaar ga ik net eens geen twee dagen - dat moet nu net lukken! Afijn, ik kom zaterdag mijn ex-libri ophalen! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Alle lof aan Wouter Van Ghysegem, die er veel tijd en moeite heeft ingestoken. Ik kom zondag. Quote Link to comment
Yan Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Alle lof aan Wouter Van Ghysegem, die er veel tijd en moeite heeft ingestoken. Ik kom zondag. Hear, hear ... Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Hamirubi Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Het was een fijn weekend. Al had ik Kristof nog beloofd een tweede keer langs te komen en een album mee te nemen... dat is door de drukte en de af te werken bierlijst niet meer gelukt. Een andere keer dan maar! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
PencilBeast Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Ter info, Bart Proost was uitgenodigd maar heeft geweigerd omdat hij zelf te druk bezig had met de organisatie van getekend Lommel. Niet iedereen is uitgenodigd, omdat het ook geen grootschalige stripbeurs mocht worden. De mensen die gekomen zijn, komen uit directe kenniskring van Wouter. Het lijkt me logisch om niet te ver, te gaan zoeken... Voor de organisatie was dit al meer dan ze verwacht hadden. Quote Link to comment
Recommended Posts