esteban² Posted May 19, 2021 Author Share Posted May 19, 2021 Nu maar wachten op die trailers. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted May 22, 2021 Author Share Posted May 22, 2021 Covertekening voor het tweede deel van de Revelation prequel-comic. Ik hoop dat dit uiteindelijk gebundeld zal verschijnen. Fingers crossed. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Rene Posted May 23, 2021 Share Posted May 23, 2021 Kent iemand deze? Ik kan dit magazine nergens vinden; alleen de scan, dus hij moet bestaan, maar wordt nooit op eBay aangeboden.... Ik heb de middenposter, wil die graag 'in druk' zien - of is dit magazine ook ergens herdrukt? Quote Link to comment
esteban² Posted May 23, 2021 Author Share Posted May 23, 2021 Is de middenposter dezelfde als de cover? Ik ken dit magazine wel van zien, op 't wereldwijde web. Maar nog nooit effectief een exemplaar gespot. Coole covers wel, ik zou de hele reeks wel willen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
acor Posted May 23, 2021 Share Posted May 23, 2021 2 uren geleden, esteban² zei: Is de middenposter dezelfde als de cover? Ik ken dit magazine wel van zien, op 't wereldwijde web. Maar nog nooit effectief een exemplaar gespot. Coole covers wel, ik zou de hele reeks wel willen. Zijn die ook in het Nederlands verschenen? Dat gecirkelde hoofd van He-Man naast het titellogo komt me zo bekend voor ... Quote Link to comment
acor Posted May 23, 2021 Share Posted May 23, 2021 23 uren geleden, esteban² zei: Covertekening voor het tweede deel van de Revelation prequel-comic. Ik hoop dat dit uiteindelijk gebundeld zal verschijnen. Fingers crossed. Prachtig! Quote Link to comment
esteban² Posted May 23, 2021 Author Share Posted May 23, 2021 39 minuten geleden, acor zei: Zijn die ook in het Nederlands verschenen? Dat gecirkelde hoofd van He-Man naast het titellogo komt me zo bekend voor ... Voor zover ik weet niet. In 't Nederlands is er (muv de vertaalde comics bij 't speelgoed zélf) -denk ik- enkel deze stripreeks met 10 delen geweest: Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted May 23, 2021 Author Share Posted May 23, 2021 42 minuten geleden, acor zei: Prachtig! I know, right. Ik ga er mijn smartphone screensaver van maken. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
alexmarvel Posted May 24, 2021 Share Posted May 24, 2021 je had ook nog deze 6-delige reeks Quote Link to comment
esteban² Posted May 25, 2021 Author Share Posted May 25, 2021 Die was ik helemaal vergeten! Zelf nooit gehad, maar ik ken 't wel van verzamel-sites. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted June 4, 2021 Author Share Posted June 4, 2021 Volgende week worden de eerste bewegende beelden van Revelation gelost. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Wat is eigenlijk de belangrijkste draw van deze franchise? Ik herinner me nog dat het een gespierde man was die nog gespierder werd als hij zijn zwaard ophief en dan dat klein toverspookje dat er in deze nieuwe reboot niet meer cute uitziet. Ik heb het al eens aangehaald zeker, dat hij op Vivi van Final Fantasy lijkt. Quote Link to comment
esteban² Posted June 4, 2021 Author Share Posted June 4, 2021 Draw als in aantrekkingskracht bedoel je? Dat zal voor iedereen wel wat verschillend zijn, I guess. In mijn geval is het speelgoed eerst in mijn leven gekomen, dat heeft mij in die wereld getrokken, voor mij waren de tekenfilms gewoon het verlengde daarvan. De hoeveelheid unieke karakters is wat het voor mij maakte, als kind. Orko lijkt in de aankomende tekenfilm meer op de zeroes-versie. Geen slechte keuze, die 80s-versie zou er niet echt meer bij passen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 4 minuten geleden, esteban² zei: Orko lijkt in de aankomende tekenfilm meer op de zeroes-versie. Geen slechte keuze, die 80s-versie zou er niet echt meer bij passen. Was hij niet een soort van comic relief? Quote Link to comment
esteban² Posted June 4, 2021 Author Share Posted June 4, 2021 Deels wel. Ik vermoed dat hij dat ook nu nog in zekere mate zal zijn. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Hij ziet er meaner uit. Sarah Michelle Gellar zou ook één van de stemmen doen. Indertijd zag ze het niet echt zitten om voice-over te doen voor een animatie-versie van Buffy. Jammer dat dat er nooit gekomen is. Maar sindsdien heeft ze wel regelmatig voice-over werk gedaan. Maar echt, gans die line-up komt me totaal niet bekend voor. (buiten het wizard-personage natuurlijk) Zaten die ook allemaal in de eighties-cartoon? Quote Link to comment
esteban² Posted June 4, 2021 Author Share Posted June 4, 2021 Dat is een momentopname natuurlijk. Ik vermoed dat die oogjes ook wel eens schattiger zullen kijken. En ja hoor. Het zijn Orko, (onbekend), Teela, Roboto en Evil-Lyn. Die tweede van links herken ik niet. Mogelijk een nieuwe figuur die wat moet verbergen dat MotU weinig vrouwelijke karakters bevatte? Hoewel, de vrouwen die er wél in zaten hadden vrij belangrijke rollen. Sowieso een cast om U tegen te zeggen, wat de stemmen betreft. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Tanuki Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 Op 4/6/2021 om 22:33, esteban² zei: Mogelijk een nieuwe figuur die wat moet verbergen dat MotU weinig vrouwelijke karakters bevatte? of "people of color". Twee vliegen in één klap? Quote Link to comment
esteban² Posted June 6, 2021 Author Share Posted June 6, 2021 Ook al, nog niet aan gedacht. Clamp Champ was destijds de enige zwarte in de originele speelgoedlijn. In de tekenfilm(s) waren er meerdere, dacht ik. Zodac is dan weer van blank naar zwart gegaan in de zeroes-reeks. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted June 10, 2021 Author Share Posted June 10, 2021 Badaboom! Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Retardi Posted June 10, 2021 Share Posted June 10, 2021 De animatie ziet er natuurlijk prima uit. Het idee alleen dat we na 40 jaar een vervolg krijgen is toch wat lachwekkend. Het verhaal, voorzover aanwezig, was gewoon afgerond. Maar goed, genoeg gemierenneukt. Ik ga dit sowieso een kans geven. Al zorgt de aanwezigheid van Kevin Smith er natuurlijk wel voor dat dit waarschijnlijk geen lang leven is beschoren. Quote Link to comment
esteban² Posted June 10, 2021 Author Share Posted June 10, 2021 Nuja, het is eigenlijk tussen de 35 en 36 jaar na de finale, maar 40 zal goed geklonken hebben bij de marketing, I guess. Wat daar lachwekkend aan is, begrijp ik niet. En een extra seizoen viel hier makkelijk uit te persen, toen en nu. Ook daar zie ik geen bezwaar. Ook die focus op Kevin Smith, uiteindelijk ook maar één van de betrokken namen, daar zie ik weinig kwaad in. Noem mij maar voorzichtig enthousiast. Speelgoed-spotten! (de voertuigen) Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
acor Posted June 11, 2021 Share Posted June 11, 2021 Ik ben weer 5 jaar na het zien van die trailer! Quote Link to comment
esteban² Posted June 13, 2021 Author Share Posted June 13, 2021 Mijn beste maat vond het er ook allemaal fantastisch uitzien, maar knapte volledig af op de muziek. Wat mij betreft nochtans een perfect fit. We moeten daar niet onnozel over doen, He-Man had ook wel een ietwat "fout" kantje soms. Laten we dat vooral niet wegmoffelen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
dutch lines Posted June 13, 2021 Share Posted June 13, 2021 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
acor Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 De geruchtenmolen draait al op volle toeren. Teela zou al snel de hoofdrol in de reeks krijgen en He-Man zou verdwijnen of zo. Dat Teela belangrijk is voor het verhaal weten we natuurlijk, aangezien zij de dochter van de Sorceress is. Quote Link to comment
esteban² Posted June 20, 2021 Author Share Posted June 20, 2021 Dat Teela ditmaal een belangrijkere rol krijgt, was inderdaad al een tijdje bekend. Voorlopig probeer ik al het verdere plot-nieuws te vermijden. Als de kijkcijfers navenant zijn, zou een vervolg niet uitgesloten zijn, zei Kevin Smith. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted July 2, 2021 Author Share Posted July 2, 2021 Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted July 17, 2021 Author Share Posted July 17, 2021 Er blijven maar Masters of the Universe FUNKO's komen. Ik, die ooit een grote hekel had aan die vreselijke ondingen, heb er nu zelf wel al een heel deel staan. Allemaal gekregen via verjaardagslijstje etc. De afgelopen dagen zijn er weer twee bovenop gekomen die gaan verschijnen. Wat zijn die Limited Editions of Store-Exclusives een plaag! Betaal méér of je krijgt hem niet te pakken, wacht ook niet te lang want ze ver-drie-dubbelen binnen het jaar qua prijs. Grrr. Enfin, Naast andere 5 die dus nog moesten verschijnen, staat ook deze nu op 't lijstje. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted July 19, 2021 Author Share Posted July 19, 2021 Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
mojo Posted July 20, 2021 Share Posted July 20, 2021 Dat hoofd v He-Man lijkt nogal klein in verhouding met de rest of ligt dat aan mij? Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
esteban² Posted July 20, 2021 Author Share Posted July 20, 2021 Je hebt geen ongelijk. Maar de verhoudingen op deze poster lijken eerder gebaseerd op de bijhorende figurines-lijn, daar zijn die inderdaad zo. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 Ik had op youtube wat willen opzoeken over die nieuwe reeks, maar wat ik vond waren hopen video's met drama. Quote Link to comment
esteban² Posted July 23, 2021 Author Share Posted July 23, 2021 Ik kan er mij iets bij voorstellen. Het feit dat Teela ... Enfin ja, ik wil niet spoilen. Maar mijn ogen gaan spontaan rollen als ik zie waarover iedereen lijkt te vallen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
acor Posted July 23, 2021 Share Posted July 23, 2021 Ik vind de nieuwe reeks geweldig! Benieuwd naar het vervolg na zo'n cliffhanger! Quote Link to comment
esteban² Posted July 23, 2021 Author Share Posted July 23, 2021 Fijn dat te lezen. Er is trouwens ook een Aftershow van 25 minuten beschikbaar op Netflix. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Veto Posted July 24, 2021 Share Posted July 24, 2021 MOTU Revelations... Vanaf vandaag beschikbaar! Lang naar uitgekeken. Vandaag de 5 episodes op Netflix gebingewatcht. Aflevering 1 bracht me meteen in de sfeer. Puur jeugdsentiment... He-Man, Skeletor, Teela, Evil Lyn, Stinkor, Trapjaw, Whiplash, Triklops, Orko, Man-at-Arms, Scare Glow, Fisto, Mossman, Beastman, Battle Cat, Zoar the Sorceress, Roboto,... Ze waren er allemaal. Flashy en hip getekend. Al mijn verwachtingen kwamen uit. Wel verrassend was de hoofdrol die voor Teela was weggelegd... En dan die cliffhanger... Laat seizoen 2 maar komen! By the power of Grayskull! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Veto Posted July 24, 2021 Share Posted July 24, 2021 16 uren geleden, esteban² zei: Fijn dat te lezen. Er is trouwens ook een Aftershow van 25 minuten beschikbaar op Netflix. Waar vind ik die Aftershow? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
cinco Posted July 24, 2021 Share Posted July 24, 2021 Ah, het zijn maar 5 afleveringen in totaal?? Quote Link to comment
Recommended Posts