Fons van Erp Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Als eerste gast mag ik Dany aankondigen! http://stripfestivalbreda.nl/?p=5939 Quote Link to comment
Tweetie Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 42 minuten geleden, Fons van Erp zei: Als eerste gast mag ik Dany aankondigen! http://stripfestivalbreda.nl/?p=5939 Leuke naam van de klassieker Rozebottel. Quote Link to comment
eriktex Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Fons is rustig met aankondigingen hier, maar volgens de Breda-website komen Jorge Miguel, Fabio Bono, Nicola Genzianella en Luca Erbetta als festivalgasten signeren. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
eriktex Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Wij van HUM! nemen ook een internationale gast mee naar Breda: Stefano Andreucci zal beide dagen zijn Tex Willer album komen signeren. Uiteraard is er van dit album wederom een speciale beurseditie - hardcover met rode linnen rug en prent a € 24,95. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Hier kom ik buurten Quote Link to comment
Ambreville Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 18 uren geleden, eriktex zei: Fons is rustig met aankondigingen hier, maar volgens de Breda-website komen Jorge Miguel, Fabio Bono, Nicola Genzianella en Luca Erbetta als festivalgasten signeren. Ze mogen dit jaar wel wat sneller aankondigen. Ze beseffen toch hopelijk dat ze tegen Facts geprogrammeerd zijn. Quote Link to comment
Ambreville Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 En een oplossing vinden voor die belachelijke spurt als de deuren open gaan Quote Link to comment
eriktex Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 1 uur terug, Ambreville zei: Ze mogen dit jaar wel wat sneller aankondigen. Ze beseffen toch hopelijk dat ze tegen Facts geprogrammeerd zijn. Het staat allemaal al een tijdje op hun eigen website, dus dat zit wel goed. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 19, 2018 Share Posted August 19, 2018 Met Dany en Bono heb je mij in principe al happy. Maar goed... eens zien welke beurs ik dit jaar nog kan bereiken. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Kool Thing Posted August 21, 2018 Share Posted August 21, 2018 Op 14/8/2018 om 23:00, eriktex zei: Fons is rustig met aankondigingen hier, maar volgens de Breda-website komen Jorge Miguel, Fabio Bono, Nicola Genzianella en Luca Erbetta als festivalgasten signeren. mooi Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Fons van Erp Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Bij uitgeverij Silvester komen Thierry Gioux, Jerome Phalippou en Guiseppe Ferrario. De lijst wordt steeds mooier! O ja en rennen is dit jaar niet meer aan de orde! Daar wordt iets aan gedaan! Quote Link to comment
eriktex Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Een hindernisbaan? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Sssneraul Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 15 uren geleden, Fons van Erp zei: Bij uitgeverij Silvester komen Thierry Gioux, Jerome Phalippou en Guiseppe Ferrario. De lijst wordt steeds mooier! O ja en rennen is dit jaar niet meer aan de orde! Daar wordt iets aan gedaan! twee keer mooi nieuws Quote Link to comment
velden8 Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 17 uren geleden, Fons van Erp zei: Bij uitgeverij Silvester komen Thierry Gioux, Jerome Phalippou en Guiseppe Ferrario. De lijst wordt steeds mooier! O ja en rennen is dit jaar niet meer aan de orde! Daar wordt iets aan gedaan! Waar moeten we dan aan denken Fons? Vindt dat rennen zelf ook een triest verhaal. Goed dat erover nagedacht wordt om dit te verbeteren! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 rennen getuigt wel van enthousiasme En wellicht voor sommigen de enige workout van de maand Wellicht dat Fons met een sportschool kan partneren? Als mijn vrouw hoort dat ik "ga sporten" dan mag ik wellicht eerder naar een stripbeurs dan als ik zeg "ik ga even door papier bladeren" PS ja alles in overleg in gezamenlijke goedkeuring hier in Huize Boom Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Sssneraul Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 Ik denk dat Fons heeft geregeld dat de tekenaars dit keer naar de fans rennen...... Hopelijk stoppen ze wel voor de uitgang Quote Link to comment
Theoak Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 Iedereen die een tekening wil noteert zijn of haar naam. Daarna een loting en in die volgorde kun je bij de tekenaars terecht, laagste nummer in de rij als eerstvolgende aan de beurt. Quote Link to comment
sjaakie Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 in plaats van boven aan de trap, de ex librissen bij de ingang verkopen. het leven kan zo simpel zijn. Quote Link to comment
Ambreville Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 1 uur terug, sjaakie zei: in plaats van boven aan de trap, de ex librissen bij de ingang verkopen. het leven kan zo simpel zijn. De beste oplossing. Die lotterij van TheOak gaat veel te lang duren en zal tot discussie leiden. Quote Link to comment
Theoak Posted September 1, 2018 Share Posted September 1, 2018 Waarom zou dat lang moeten duren? Het is de eerlijkste manier in mijn ogen en ga het als organisatie eerst maar eens zo doen, maar dan moet je op dat piekmoment natuurlijk wel voldoende mankracht tot je beschikking hebben. Quote Link to comment
Mr.EGO Posted September 1, 2018 Share Posted September 1, 2018 En tot welk tijdstip zou je met de loterij mee kunnen doen? Ik neem aan dat er nog spelregels op de site geplaatst worden? Quote Link to comment
Johan Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Op 31/08/2018 om 15:54, boomvavavoom zei: rennen getuigt wel van enthousiasme Ja, maar deze minder mobiele mens heeft altijd al beroep moeten doen op toevallige helpers...gelukkig waren er soms onbaatzuchtige bezoekers die me hielpen... Quote Link to comment
eriktex Posted September 10, 2018 Share Posted September 10, 2018 Colin Wilson kondigt zichzelf aan als festivalgast! Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
velden8 Posted September 10, 2018 Share Posted September 10, 2018 Das goed nieuws, komt hij bij de festival stand te zitten? Of komt hij bij jou signeren Erik? Heeft hij tex willer ooit gedaan? Quote Link to comment
eriktex Posted September 10, 2018 Share Posted September 10, 2018 Festivalgast, dus niet bij HUM. Maar ik zal een flinke stapel van zijn Tex Willer albums meenemen . "De laatste rebel"... top album. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Fons van Erp Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Jazeker, we hebben Colin Wilson als special guest kunnen vastleggen. Hij heeft erg veel zin, om na 35 jaar terug te keren naar Nederland. De laatste keer was hij er samen met Charlier , om zijn Blueberry album Outlaws van de Missouri te promoten.: http://stripfestivalbreda.nl/?p=6098 Samen met Dany, Fabio Bono, Luca Erbetta, Jorge Miguel, en Nicola Genzianella zit hij op de eerste verdieping bij de Festivalstand. Prent kopen, zelf boek meenemen en je mag aansluiten in de rij. Niet op nummer en er worden zoveel tickets verkocht, als de tekenaar aangeeft , schetsen te willen maken. Het signeerreglement staat binnenkort op de site en ook onze oplossing voor het rennen. Mooie lijst dacht ik zo, met oude en nieuwe toppers. Samen met het aanbod van artiesten bij Hum, Silvester etc. weer een mooie mix! Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 Mooi! PS Heeft Syndicaat een stand? En komt die Nederlandse tekenaar van Totem ( Soulfoud ) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Ambreville Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 13 uren geleden, Fons van Erp zei: en ook onze oplossing voor het rennen. De scheur in mijn meniscus dankt jullie Quote Link to comment
Kristof Berte Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 4 uren geleden, Kool Thing zei: Mooi! PS Heeft Syndicaat een stand? En komt die Nederlandse tekenaar van Totem ( Soulfoud ) Syndikaat heeft een stand. Ik zit er zelf op zondag. Voor de rest weet ik enkel dat op zaterdag Floris Desmedt komt en op zondag Ron Schuijt. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Kool Thing Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 Ha tof!!! Ik ga normaliter de zondag. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 druk weekend. MOGELIJK een druk weekend voor fans van beurzen. De ene dag naar NL en dan naar BE of andersom. Ik wist het wel als ik geen gezin had Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Willem Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 5 uren geleden, boomvavavoom zei: druk weekend. MOGELIJK een druk weekend voor fans van beurzen. De ene dag naar NL en dan naar BE of andersom. Ik wist het wel als ik geen gezin had Quote Link to comment
Willem Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 ik ga al een jaar of 5-6 met mijn zoon. Hij gaat direct in de rij staan bij Marc Retera voor de nieuwste Dirk jan te laten signeren en ik kijk tegenwoordig dan vast verder. Vindt Breda een mooie beurs. Kwam er zo'n 30 jaar geleden of langer al toen het in het turfschip was. Heb nog een aantal albums met mooie tekeningen. Toen had ik meer geduld of tijd dan nu. Als ik soms de rijen zie dan is het al klaar voor mij. Maar ja, daar is niks aan te doen. Je moet er tenslotte wat voor over hebben. Alleen merk ik wel dat voor mijn zoon het vaak daarna ophoudt. Hij heeft meer interesse in "poppetjes". alhoewel vorig jaar(of het jaar daarvoor) Kenny Rubenis er zat en mijn zoon naar zijn tafel liep. Hij wilde een van zijn albums signeren en vroeg mijn zoon naar zijn favorite personage. Die had hij eigenlijk niet omdat hij de strip niet kende dus zei Kenny dat hij zijn eigen personage zou tekenen. En dan is het prachtig om de tekenaar bezig te zien en de persoon (in dit geval mijn zoon) die het vraagt. Hij is wat verlegen maar kwam helemaal los, Kennu vroeg van alles en nog wat. Ik heb wel vaker op beurzen enkel staan te kijken naar het enthousiasme van mensen in de rij naar de tekenaar toe. Hoop dat Beurzen met tekenaars nog lang blijven bestaan. Quote Link to comment
laliB Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 Wie gaan er zondag? Quote Link to comment
Snow Leopard Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 2 uren geleden, Paul_NL zei: En mijn gruwelijke hekel aan sociaal contact gestoorde mensen die als een kleuter beginnen te rennen voor een tekening ook Rennen als een kleuter kan zeer bevrijdend zijn... hahaha Quote Link to comment
Kenny Posted September 13, 2018 Share Posted September 13, 2018 12 hours ago, Willem said: alhoewel vorig jaar(of het jaar daarvoor) Kenny Rubenis er zat en mijn zoon naar zijn tafel liep. Hij wilde een van zijn albums signeren en vroeg mijn zoon naar zijn favorite personage. Die had hij eigenlijk niet omdat hij de strip niet kende dus zei Kenny dat hij zijn eigen personage zou tekenen. En dan is het prachtig om de tekenaar bezig te zien en de persoon (in dit geval mijn zoon) die het vraagt. Hij is wat verlegen maar kwam helemaal los, Kennu vroeg van alles en nog wat. Ah, het doet me goed dat te lezen Quote Link to comment
Sssneraul Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Heb echt zin in Breda. Leuke locatie en een beetje rennen doet een mens goed HAHA... Schijt aan wat anderen er van vinden maar als Fons een beter idee uit de hoed tovert ben ik voorstander . Feit blijft dat je voor een leuke fantekening wat moeite moet doen tegenwoordig. Gelukkig is het hier behapbaarder dan in Frankrijk daar zijn ze pas ECHT fanatiek. Maar gelukkig keert de betrekkelijke rust snel weer en is er veel te genieten. ook bij de stands. Respect voor al die organisatie. Kost heel veel moeite tijd en energie. Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat ten zeerste te waarderen Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 persoonlijk als ik rijen zie, dan loop ik zelfs door. Dan kijk ik wel eens bij een onbekende artiest. Ieder zijn ding!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
eriktex Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 Goed nieuws over het vierde deel van Charley's Oorlog: dit album is nog juist gereed voor Breda. We nemen dus drie nieuwe titels mee, waarvan eentje helemaal gratis: Welke staat er op jullie verlanglijstje ()? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Recommended Posts