Boekenmagazijn Posted August 11, 2019 Share Posted August 11, 2019 Ik denk bij "Geplande evenementen" op de homepage van dit forum. Vermoedelijk moet het daarvoor in de Kalender staan. Quote Link to comment
BSS Posted August 11, 2019 Author Share Posted August 11, 2019 2 minuten geleden, Boekenmagazijn zei: Ik denk bij "Geplande evenementen" op de homepage van dit forum. Vermoedelijk moet het daarvoor in de Kalender staan. Aha, dat zou inderdaad kunnen. maar BSS is niet de organisator van dat mooie Stripfeest in Brussel ... Dat mogen de organisatoren dus mooi zelf regelen .... Quote Link to comment
Ambreville Posted August 11, 2019 Share Posted August 11, 2019 1 uur terug, BSS zei: Aha, dat zou inderdaad kunnen. maar BSS is niet de organisator van dat mooie Stripfeest in Brussel ... Dat mogen de organisatoren dus mooi zelf regelen .... Die zijn te groot en Franstalig voor dit forum. Quote    Link to comment
BSS Posted August 11, 2019 Author Share Posted August 11, 2019 14 minuten geleden, Ambreville zei: Die zijn te groot en Franstalig voor dit forum. Misschien dat de beheerder van de Getekende Reep hier iets voor u kan betekenen ... En anders snap ik niet welk punt u wilt maken binnen dit topic .... Quote Link to comment
Ambreville Posted August 11, 2019 Share Posted August 11, 2019 30 minuten geleden, BSS zei: Misschien dat de beheerder van de Getekende Reep hier iets voor u kan betekenen ... En anders snap ik niet welk punt u wilt maken binnen dit topic .... Ik dacht dat het simpel was. Beheerders, breng aub de kalender in orde met het grootste event van de Lage Landen inclusief de septant-frankofonie. Quote    Link to comment
Yncke Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 18 hours ago, Ambreville said: Ik dacht dat het simpel was. Beheerders, breng aub de kalender in orde met het grootste event van de Lage Landen inclusief de septant-frankofonie. Normaal gezien zouden geregistreerde gebruikers zelf evenementen moeten kunnen toevoegen. Werkt dat niet meer? Quote yncke.be Link to comment
Tweetie Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 28 minuten geleden, Yncke zei: Normaal gezien zouden geregistreerde gebruikers zelf evenementen moeten kunnen toevoegen. Werkt dat niet meer? Het werkt nog steeds, maar vergt enige intelligentie Quote Link to comment
Lavas Posted September 12, 2019 Share Posted September 12, 2019 Al zeker gemeld maar 'Spirits Grote Signeerdag' van zaterdag 21 september staat nog steeds niet in de lijst van voor. https://culturele-vereniging-spirit.jouwweb.be/spirit-s-grote-signeerdag Dit zijn de auteurs die komen signeren: MARIO BOONÂ - Dirk, Doomsday PIERRE BOSCHMANSÂ - Frietje en Tuurke JEFF BROECKXÂ - Dag & Heidi, Sloeber, Klein Suske & Wiske CHAREL CAMBREÂ - Amoras, Robbedoes, Pinanti United, Filip & Matilde, Jump KURT CASSAUWERSÂ - De Ever en de Roos LUC CROMHEECKEÂ - Plunk!, Het godvrrgeten eiland, Tom Carbon MARC DANIELSÂ - Stam & Pilou, De Rode Duivels, Chef Albert STEVEN DE RIEÂ - De Stille Getuige, Urbanus ERIC DE ROPÂ - Toogpraat, Schanulleke, De Geuzen, Suske & Wiske INGRID DE VUYSTÂ - Blauwe Bliksem BRUNO DI SANOÂ - Nora Stalle, Rooie Oortjes, Rubine, Natasja GILSONÂ - Hommage Collateral (Natacha & Rubine) EUGEEN GOOSSENSÂ - De Dolle Mina, De Geuzen, Suske & Wiske HACHELÂ - Benjamin LUK MARTENSÂ - Verminkte Vleugels, Fretalop PIRANAÂ -Â Mevrouw Dallemans, Frika POETZARELLIÂ - Caztar SYLVAIN POLFLIETÂ - Brian Howell RENAUDÂ - Harry Dickson, Jessica Blandy, Pokervrouw STAF SUNAERTÂ - Blauwe Bliksem WIM SWERTSÂ - Vertongen & Co, W817, De 3 Wijzen, Samson & Gert (11-15 u) MANUEL TENRETÂ - Blunders van Rataplan SYLVIA TOPSÂ - Team Lou STEVE VAN BAELÂ - Nachtwacht, Baba Yega, Figaro, Iris ROBERT VAN DER KROFTÂ - Sjors & Sjimmie, Claire SASCHA VAN LAEKENÂ - Strip-Sticker-Catalogus, De 3 Wijzen PATRICK VAN OPPENÂ - 24/7, De Vries RON VAN RIETÂ - Robert en Bertrand PATRICK VERMEIRÂ - Kitty, Strangers WARNANT, LUCÂ - Soda, Thimothey O. Wang Quote Link to comment
Bonte Posted October 16, 2019 Share Posted October 16, 2019 Volgend weekend 27 oktober dus stripnamiddag in Brugge met gratis standplaats en signerende auteurs, kleine beurs met 30-40 tafels in samenwerking met het filmfestival. Â Â Quote Link to comment
Djovi1 Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 Is de stripbeurs van volgende week in Sint-Truiden interessant? Komen er leuke tekenaars signeren? Quote Link to comment
Johan Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 Die heb ik gevonden : Wim Swerts Yan Gevuld Hachel Bart Proost Criva Patrick Van Oppen de potloodbende Apri Kusbiantoro  Quote Link to comment
pedem Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 21 minuten geleden, Johan zei: Die heb ik gevonden : Wim Swerts Yan Gevuld Hachel Bart Proost Criva Patrick Van Oppen de potloodbende Apri Kusbiantoro  Waar vind je deze informatie? Heb me al zot gezocht, maar alleen info over de beurs van 2018 via een facebook pagina. Quote Link to comment
Johan Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 Van een mailtje van een kameraad Quote Link to comment
Ambreville Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 Raar dat die lokale beurzen nog altijd niet door hebben dat of een FB-pagina, of een website tegenwoordig wel echt nodig zijn. De vorige jaren bracht Daedalus altijd redelijke namen mee. Zonder hun zal het vrij leeg zijn dit jaar. Niet om degenen die komen te minimalisereb, maar het is volk dat je op elk event in de streek tegenkomt. Quote    Link to comment
pedem Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 2 uren geleden, Ambreville zei: Raar dat die lokale beurzen nog altijd niet door hebben dat of een FB-pagina, of een website tegenwoordig wel echt nodig zijn. De vorige jaren bracht Daedalus altijd redelijke namen mee. Zonder hun zal het vrij leeg zijn dit jaar. Niet om degenen die komen te minimalisereb, maar het is volk dat je op elk event in de streek tegenkomt. Heeft Daedalus afgehaakt dan? Quote Link to comment
Ambreville Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 7 uren geleden, pedem zei: Heeft Daedalus afgehaakt dan? Ja, maar om redenen die niets met het festival of Facts te maken hebben. Quote    Link to comment
Yan Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 18 uren geleden, Ambreville zei: Raar dat die lokale beurzen nog altijd niet door hebben dat of een FB-pagina, of een website tegenwoordig wel echt nodig zijn. De vorige jaren bracht Daedalus altijd redelijke namen mee. Zonder hun zal het vrij leeg zijn dit jaar. Niet om degenen die komen te minimalisereb, maar het is volk dat je op elk event in de streek tegenkomt. Ze hebben wel een FB: https://www.facebook.com/events/402698023872325/  En ik kom niet uit de streek Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Recommended Posts