Ga naar inhoud

Ertussen


Recommended Posts

Waar gaat het dan over? Cover spreekt mij totaal niet aan...

 

Leuk om de Janitor te zien trouwens, ik hou wel van die strip met die bonkige koppen van Boucq.

Over een indianenjongetje die zijn hele gezin uitgemoord ziet worden door kolonialisten en vervolgens besluit zeer bloederig wraak te nemen. Dit met de hulp van een ijskoude, enigszins psychopatische arend.

De cover is misschien niet heel mooi (maar ook niet lelijk imo) maar het binnenwerk is fantastisch.

 

Besprekingen van deel 1 & 2:

http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=1723

http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=2215

 

Trailer:

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

OK. Geen idee of het aan de standaards van Timhardt voldoet maar hier gaat ie dan.

 

Met de aankomende Victoriaanse misdaadreeks van Seiter: Special Branch ben ik wel benieuwd waartussen bij jullie die andere Victoriaanse misdaad reeks van Seter zich bevind. Ik heb het uiteraard over Fog. .

4-nl-v.jpg

 

Bij mij:

 

 

Links: 6-nl-v.jpg

 

Rechts:9781607067221.jpg

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

De eerste 2 delen van Fog staan momenteel nog tussen Fraternity en Coma, om de simpele reden dat het allemaal strips zijn die ik een dikke maand geleden gekocht & gelezen heb. De rest van de reeks zal ik ook nog aanschaffen want het eerste tweeluik (dat een afgerond verhaal is) is ijzersterk. Coma was dat ook. Van Fraternity onthou ik vooral de tekeningen van Munuera.

Link naar reactie

 Idem !  AAAAAaaaaanraaaaaaaaaaaaaaaaadeuhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! 

Staat bij mij tussen enkele andere staaltjes tijdloze stripliteratuur...

 

Jahoe! Na Ravine nog een reeks waar we het over eens zijn! In idd een zeer prominente plaats. Ben onder de indruk.

 

Fog is voor mij ook een beetje een speciale reeks. Het was nml mijn allereerste HC reeks. Eerst heel lang nagedacht over het wel of niet aanschaffen en toen uiteindelijk steeds een tweeluik per maand want meer kon ik mij toen niet veroorloven.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Koen schreef :

Vanavond geef ik een nieuwe opgave.  Eens op mijn gemak naar mijn boekskes kijken.
 
Timhardt: 300
Nuwanda: De Chninkel
Koen: Blacksad
Kool Thing: Asterix
Olsimar: Het Uitstel
Krimson: De IJstrein
Stilte: Een deken van Sneeuw
Tuizentfloot: Ergens waar je niet wil zijn
Aaltomuoto: De Incal
Olsimar: Angela
Stilte: Frommeltje en Viola
Stuvio: Coma
Waldorf: Blueberry

Yncke: Voorbij de steen
Lav: Daytripper
Roque Ja: The Walking Dead
spock : UW1
Daan : Notre Dame
Safetyboy : Kraa
Diogenes : Fog
 

 

Ik schrijf :
Ik heb Druuna, wegens weinig succes (raar maar waar), vervangen door UW1. Gelieve de lijst zo bij te houden.

Link naar reactie

Abstractie gemaakt van 'Portugal' en 'AutoBio', staan links ervan de integrale's van De Incal en Het Gekroonde Hart. Rechts staat Arq, eerst die bundeling - op klein formaat - van de eerste cyclus en dan de rest.

 

Verder vind ik het altijd leuk om die foto's van Koen te zien, een mix van strips die ikzelf ook heel goed vond (De tweede kus, Jaren van de Olifant, Aya,..) en strips die ik ooit nog wil lezen wegens waarschijnlijk al even goed (Rembrandt, Vluchtweg naar de Zon,..). Idem voor die foto van Krimson trouwens.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...