Ga naar inhoud

Ertussen


Recommended Posts

Geen Guus hier ook hier. Maar toegegeven dat is wel een reeksje dat ik nog wel eens wil aanschaffen 2e hands (is dat te doen?) of waarvan er gewoon bundelingen moeten komen. Hoeveel delen telt die reeks?

 

16 deeltjes waarvan de eerste 12 volledig door Tillieux zijn gemaakt. De laatste 4 scen Tillieux en tekeningen Gos. Of de Guussen in de bananendozen zijn terug te vinden ??????????

Link naar reactie

Waarschijnlijk omdat als je ze op elkaar zou leggen, de eerste dan bovenaan ligt.

 

Toen ik zo stripreeksen die eerst plat lagen, recht zette, is het me ook maar na een tijdje opgevallen dat ze eigenlijk omgekeerd gerangschikt stonden.

 

Ik rangschik ook van links naar rechts maar inderdaad, soms merk ik dat een reeks omgekeerd staat. Dat zijn dan strips die ik recent gelezen heb en blind heb teruggeplaatst.

Link naar reactie

Oh, wilde net aan mijn winterslaap gaan beginnen. Zal straks even reageren. Gisteravond naar een concert van Peter Gabriel geweest, ben net wakker en ga nu naar de gym, pumping some iron. Tss, lijkt facebook wel. 'Hoe voelt u zich vandaag?'

Mm, ik voel een nieuwe rubriek opkomen. Of is die er al ?

Affijn.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Trouwens retep, ik heb ook geen Guus Slim. Ik moest even terugbladeren om te zien waar deze thread nu eigenlijk over gaat ...

Goed, laat ik voorop stellen dat ik absoluut geen systeem heb om mijn strips op te bergen. Het enige systeem wat ik een beetje heb zie je hieronder, opgeborgen onder 'Engels-talig' ;) en een beetje de Gaimannen, Millers en Moores bij elkaar. Dus zeg het maar, wat hebben jullie naast Sandman staan ?

 

strips1_zpsd82727b6.jpg

 

 

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Ik heb Sandman 2 maal, gewone uitgaven en de absolute editions

 

Absolutes

Links: Blacksad Box

Rechts: Signal to Noise (Gaiman & McKean)

10d61e9.jpg

 

Gewone

Links: Death: The high cost of Living of (als je die als sandman ziet) Violent Cases (Gaiman & McKean)

Rechts: Creatures of the Night (Gaiman & Zulli)

11maoi9.jpg

 

Opmerkelijke Sandman collectie heb je trouwens: een paar stokoude DC trades, een van Titan, paar oude Vertigo en een spiksplinternieuwe (en geen deel 2?)  :e012:

Link naar reactie

Ik heb Sandman 2 maal, gewone uitgaven en de absolute editions

 

Absolutes

Links: Blacksad Box

Rechts: Signal to Noise (Gaiman & McKean)

 

 

Gewone

Links: Death: The high cost of Living of (als je die als sandman ziet) Violent Cases (Gaiman & McKean)

Rechts: Creatures of the Night (Gaiman & Zulli)

 

 

Opmerkelijke Sandman collectie heb je trouwens: een paar stokoude DC trades, een van Titan, paar oude Vertigo en een spiksplinternieuwe (en geen deel 2?)  :e012:

 

Ik heb ook de losse comics, dus de behoefte om de trades trouw te kopen had ik niet, vandaar dat het van alles wat is ;)

Mijn Watchmen is ook stokoud.

 

Die absolute editions zien er erg mooi uit. Zitten daar leuke extra's in ?

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Die absolute editions zien er erg mooi uit. Zitten daar leuke extra's in ?

 

Het wisselt nog al. Sommige hebben complete scripts en andere interessante achtergrondinformatie (zoals het originele voorstel dat Gaiman aan DC heeft gedaan voordat de serie startte), andere hebben alleen foto's van merchandise (beelden & posters, dat soort werk) en de verschillende gallery's als extra's.

De eerste 24 (geloof ik) delen zijn opnieuw ingekleurd, maar ik prefereer eigenlijk de originele inkleuring.

Link naar reactie

Sandman staat bij mij tussen Pride Of Baghdad (Beste van BKV :ph34r: ) en Seaguy van Grant Morrison

Sandman Endless Nights staat tussen zeer goed gezelschap  Violent Cases van Gaiman & Mc kean en Aantekeningen voor een oorlogsverhaal van Gipi

 

De laatste 2 absoluut must haves de andere 2 iets minder maar zou ze toch nooit wegdoen.

 

gallery_55_38_224993.jpg

 
gallery_55_38_778533.jpg
Link naar reactie

Ik heb Sandman 2 maal, gewone uitgaven en de absolute editions

 

Absolutes

Links: Blacksad Box

Rechts: Signal to Noise (Gaiman & McKean)

10d61e9.jpg

 

Gewone

Links: Death: The high cost of Living of (als je die als sandman ziet) Violent Cases (Gaiman & McKean)

Rechts: Creatures of the Night (Gaiman & Zulli)

11maoi9.jpg

 

Opmerkelijke Sandman collectie heb je trouwens: een paar stokoude DC trades, een van Titan, paar oude Vertigo en een spiksplinternieuwe (en geen deel 2?)  :e012:

 

 

wat zijn die absolute editions mooi zeg!!!

Link naar reactie

broze stad, is dat de vertaling van city of light? Mario vermelde het hier al eens als zeer de moeite.

 

links van maus staat ice haven van clowes.

 

rechts ervan staat epilepic, misschien wel de strip waarbij ik me het meest ongemakkelijk voelde. De combinatie en een serieuze ziekte en geweldig onsympathiek zorgde daarvoor. Ik ken niet dadelijk een andere strip met deze combinatie.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...