Ga naar inhoud

Ertussen


Recommended Posts

daytripper is een van de beste 10 strips van de afgelopen 10, daar is geen discussie over mogelijk.

bij mij staat links northlanders deel 1, waarvan ik de rest niet zal kopen omdat ik de kwaliteit te wisselvallig vind, maar dat eerste deel staat op zich en is erg goed.

rechts daarvan staat de hele preacher reeks, een reeks die ik voor geen geld wil missen wegens 1/ ongelofelijk goed over de hele lijn en gedurende de hele reeks 2/ met niets anders te vergelijken en dus superorigineel: preacher is preacher.

Link naar reactie

Ik heb hem niet, dus zo goed kan die ook weer niet zijn.  En ik heb in elk geval niet het gevoel iets te missen hoor.  Meer nog, ik kende de titel niet eens.

Iets wat je niet hebt kan je niet missen he? Maar daytripper is meer dan goed. Ik vind het beter dan blankets zelfs. Wat heet natuurlijk beter als je op zo een niveau zit, maar toch. Er zit niet zoveel strips die een emotionele punch in de maag geven. Voor mij zijn dat:

 

Daytripper

Blankets

Paul has a summer job

Vero

De verhalenverteller

Tales from the farm

 

 

Er zijn er vast nog wel, maar deze zes al zeer zeker.

Link naar reactie

Oeps, ik ben geen stripliefhebber want van dit rijtje heb ik alleen maar de Verhalenverteller. Die vond ik trouwens best aardig :e005:

 

 

ik heb niet gezegd dat als je het niet hebt, je geen stripliefhebber bent he, ik heb gezegd dat deze strips een emotionele mokerslag voor mij betekenen.

Link naar reactie

Ik heb hem niet, dus zo goed kan die ook weer niet zijn.  En ik heb in elk geval niet het gevoel iets te missen hoor.  Meer nog, ik kende de titel niet eens.

Dat komt ervan als ge een tijd niet op de reep komt ! ;)

 

zie 

 

http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=9136&postdays=0&postorder=asc&start=149

 

en ook

http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=9136&postdays=0&postorder=asc&start=167

 

en nu ben ik vergeten kijken waartussen mijnen Daytripper staat...

 

 

Link naar reactie

Dat komt ervan als ge een tijd niet op de reep komt ! ;)

 

zie 

 

http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=9136&postdays=0&postorder=asc&start=149

 

en ook

http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=9136&postdays=0&postorder=asc&start=167

 

en nu ben ik vergeten kijken waartussen mijnen Daytripper staat...

 

 

 

 

tussen uw kuifjes en fc de kampioenen! :P

Link naar reactie

Oei, ik was niet thuis en had niet gezien dat het mijn beurt was. Op reis las ik o.a. The Walking Dead, dat goed in de smaak viel. Hij staat nog niet 'op zijn plaats', maar in de recent-gekocht-stapel ligt hij tussen een deeltje Sweet Tooth en Een stralende hemel van Taniguchi. Daarnaast ligt een stapeltje Stripgids.

 

11b10a60-e511-012c-a330-0050569439b1.jpg

 

Timhardt: 300
Nuwanda: De Chninkel
Koen: Blacksad
Kool Thing: Asterix
Olsimar: Het Uitstel
Krimson: De IJstrein
Stilte: Een deken van Sneeuw
Tuizentfloot: Ergens waar je niet wil zijn
Aaltomuoto: De Incal
Olsimar: Angela
Stilte: Frommeltje en Viola
Stuvio: Coma
Waldorf: Blueberry

Yncke: Voorbij de steen

Lav: Daytripper

Roque Ja: The Walking Dead

Link naar reactie

Ok dan. Nu zullen we eens zien wie ook vuile boekskes heeft. ;)

 

Druuna !

 

Druuna zit bij mij tussen de nieuwe HC uitgaven in slipcase van UW1 (links) en het fijne fantasiereeksje Roxalane (rechts dus,ook HC's) die ik onlangs uit nostaligie en voor een prijsje bij Pierke terug kocht. :)

 

0038_druuna3.jpg

 

 

Timhardt: 300
Nuwanda: De Chninkel
Koen: Blacksad
Kool Thing: Asterix
Olsimar: Het Uitstel
Krimson: De IJstrein
Stilte: Een deken van Sneeuw
Tuizentfloot: Ergens waar je niet wil zijn
Aaltomuoto: De Incal
Olsimar: Angela
Stilte: Frommeltje en Viola
Stuvio: Coma
Waldorf: Blueberry

Yncke: Voorbij de steen

Lav: Daytripper

Roque Ja: The Walking Dead

spock : Druuna

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...