Ga naar inhoud

Stripmagazine Spirou - Robbedoes


Suske

Recommended Posts

Ik denk niet dat die bijlagen er iets mee te maken hebben. Ik meen dat de redactie verschillende weken voor verschijningsdatum alles afsluit. En de deadline voor een supplement is waarschijnlijk nog vroeger. En het zijn toch regelmatig aparte 'boekjes' die als extra worden meegestuurd naar de abonnés...

Ik verdenk eerder de post verantwoordelijk te zijn voor de wisselende leveringsdata.

Link naar reactie

Ontbrekende nummer vandaag gekocht.

E-mailtje naar Spirou gestuurd, want ik heb het abonneecadeau niet.

Dat is al de tweede keer dit jaar. En de post stuurt je altijd naar de uitgever. Het is zogezegd hun schuld niet. Jaja, en dat andere tijdschrift de week ervoor, dat zal ook wel de schuld van de uitgever zijn.

Twee keer in een jaar tijd. Op de duur geloven ze mij bij Spirou niet meer.

Link naar reactie

Vandaag zijn de 4096 Ă©n de 4095 aangekomen. Dus alles in orde.

Ik had gisteren kort voor 12 uur 's middags een mailtje naar de abonneedienst gestuurd, maar ik denk niet dat het mogelijk is dat ik nu al de 4095 heb ontvangen die ze door die e-mail nastuurden.

Vandaag heb ik wel al een tweede mail gestuurd om te melden dat hij is ontvangen.

Link naar reactie

Vrijdag stuurde ik hun nog een mail om te bevestigen dat ik die Spirou toch nog had ontvangen (samen met het jongste nummer), maar vandaag kreeg ik nog een bericht van de redactie dat ze het "ontbrekende" nummer nasturen, terwijl het dus niet meer ontbrekend is.

Aaaaa.....

 

In De Tijd:

Bpost bezorgt brieven veel te laat

Bpost moet van postregulator BIPT 600.000 euro investeren om zijn brievenpost sneller thuis in de brievenbus te krijgen.

zie

http://www.tijd.be/ondernemen/logistiek/Bpost_bezorgt_brieven_veel_te_laat

Bpost bezorgt brieven veel te laat
Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik heb djkos net een papieren exemplaar van die BD-Spirou gestuurd.

Hoi Robert en Peter,

 

Thx. 

 

Idd Spirou # 4095 onderweg van 'De Muur' naar de (Zuid-) Hollandse kust.  :e012:

 

 

NB: Angels Wings poster bij boek # 3?

 

NB2: voorpublicatie van Buck Danny classic # 4 (Duivelseiland) is deze al aanstaande?? (Begin 2017 lijkt me logisch)

 

NB3: En daarna de 'Zwarte vogels' (Bergèse)? Zou deze ook in Spirou komen??

 

Gr. Kees.

Link naar reactie

@djkeos. Angel Wings poster is achterzijde van deze brochure. Ook interessant pagina 2 hiervan: uitgebreid scenario deel 3 en toekomst van Angel Wings.

slr0ug.jpg Ex-libris met Angela en haar zus Maureen McCloud

 

On-topic:

Deel 1 van oneshot Buck Danny - De Zwarte Volgels/Les Oiseaux Noirs verschijnt als album op 6 januari 2017, exact 70 jaar na 1e verschijning in Spirou #455 van 6 januari 1947. Misschien

weet @Kontiki of deze oneshot nav dit 70-jarige jubileum ook in de NL-taal zal verschijnen.

Voorpublicatie hiervan in Spirou zou dan na Buck Danny - Defcon One kunnen plaats vinden, en begin januari 2017 Buck Danny Classic deel 4. Album zou in februari of maart 2017 verschijnen.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

De nieuwe Spirou door Schwartz en Yann verschijnt niet, zoals eerder gezegd, in 2, maar in 4 versies!

Naast de reguliere versie en de versie in het Brussels verschijnt er ook een luxe editie en een editie voor La parenthèse en BrĂ¼sel.

15578545_1208606149234279_45640678290982

luxe

15590607_1208606575900903_54077644529927

La parenthèse / BrĂ¼sel

Robbedoes-door-11.jpg

reguliere editie

Robbedoes-door-11-B.jpg

Brusselse uitgave

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

In de volgende Spirou: 30 jaar Cedric. 

Op het eerste zicht geen groots eerbetoon. Enkele hommage cartoons en pagina's. Het is de laatste tijd ook al wat veel geweest met al die verjaardagen van reeksen.

In Spirou al info over eventuele prĂ©publicatie van Les oiseaux noirs en/of Ă¼berhaupt iets over 70 jaar Buck Danny?

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...