Ga naar inhoud

Uw lievelings-auto in een strip.


cartoonesk

Recommended Posts

8 uren geleden, lode devroe zei:

Sorry deze tekst moest erbij, maar verdween bij bovenstaande 😉 :

Voor 'Hardcover' : Een Ford Fairlane 58 nodig ? Deze stond in de strip Painted Desert #1 uitgegeven door Sherpa in 2012.

(Maar na 11, 12  jaar zou er een nieuwe uitgave moeten komeet nieuwe inkleuring)

 

Ik zie nu dat het een Ford Skyliner is , maar veel verschil met de Fairlane is er niet.

Als het niet dezelfde is: 

 

Ford Fairlane Skyliner 1.jpg

 

Fairlane is het model, 'Skyliner' betekent dat het een model met een openvouwend dak is. Painted Desert heb ik hier liggen, maar zou ik toch eens moeten herlezen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
3 uren geleden, Waldorf zei:

 

Fairlane is het model, 'Skyliner' betekent dat het een model met een openvouwend dak is. Painted Desert heb ik hier liggen, maar zou ik toch eens moeten herlezen.

Nu je 't zegt Waldorf, ik herinner me zoiets, te lang geleden toen ik dit tekende 😉 Ben je dezelfde als Waldo van Facebook ?

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...

"Das Beste oder nichts" war laut Mercedes bereits die Maxime von Gottlieb Daimler. Der Slogan solle nun den Führungsanspruch der Marke auch nach außen unterstreichen, heißt es in einer Mitteilung des Autobauers. In englischsprachigen Märkten nutzt Mercedes die direkte Übersetzung "The best or nothing".

 

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Volgens mij een aston Martin? (Bolhoed bik)

ik weet weinig van auto’s maar wat mij opviel, toen ik de achterflap onder de loep nam (ander topic) dat er twee koplampen misten, die in de rest van het album wel werden weergegeven. Hoe langer ik er naar kijk zijn het twee verschillende wagens 🤔

 

 

IMG_0775.jpeg

IMG_0774.jpeg

IMG_0776.jpeg

IMG_0777.jpeg

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
9 uren geleden, Air zei:

Volgens mij een aston Martin? (Bolhoed bik)

ik weet weinig van auto’s maar wat mij opviel, toen ik de achterflap onder de loep nam (ander topic) dat er twee koplampen misten, die in de rest van het album wel werden weergegeven. Hoe langer ik er naar kijk zijn het twee verschillende wagens 🤔

 

 

IMG_0775.jpeg

IMG_0774.jpeg

 

 

 

De bovenste is de machtige Jaguar XK120.

 

1200px-1950_Jaguar_XK120_34.jpg

 

De onderste zou een E-type kunnen zijn, met onvolmaaktheden.

 

646f6a561900265fd733f52d_Jaguar-E-Type-g

 

 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...