Yncke Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Een buitenbeentje. De stijl van Clément Oubrerie leent zich niet voor grootse overzichtstekeningen, die zien er vaak wat primitief uit. Maar als Lyra en haar vrienden op weg naar Bolvangar in het hoge noorden door een gigantische ijsspleet trekken, weet hij de overweldigende dreiging van het pakijs perfect over te brengen. Als losse tekening is het wellicht wat minder effectief dan wanneer het je in het verhaal overvalt. Het Gouden Kompas deel 2. Boekenmagazijn B De terugkeer van de Rode Prins is altijd één van mijn lievelingsstrips geweest. Hierbij 2 indrukwekkende plaatjes uit deze prachtige strip. pudifar yncke.be
Rik Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 Voor mij is de keuze duidelijk. Het wordt B. Het wijdse uitzicht met de gekleurde kleding als contrast vind ik mooier dan het blauwe, wat meer abstracte, van A. Ook nu is het weer grappig dat er 2 IJslandschappen worden gegenereerd. Omnia mutantur nihil interit
dirk (monsieur toupet) Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 ... en twee (a-typische) vertikale landschappen.
Bonte Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 Vrouwen hebben het toch lastig in strips, zeer beperkte harnassen en in de sneeuw met een korte rok en blote armen. Toch maar A vanwege de vernieuwing.
sanderg Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 makkelijk.. B https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Vittorio Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 2 uren geleden, Bonte zei: Vrouwen hebben het toch lastig in strips, zeer beperkte harnassen en in de sneeuw met een korte rok en blote armen. En dan stormt het ook nog. Overlevingskans nul. Die zogenaamd imposante berg lijkt eerder op een uit de kluiten gewassen boomstam, figuurtje in de verte is te groot afgebeeld, Don Lawrence heeft zoveel beters gemaakt....
Bart 01 Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 1 uur geleden, Vittorio zei: Don Lawrence heeft zoveel beters gemaakt.... Inderdaad. Het is dat A me helemaal niets doet.
Tweetie Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 4 uren geleden, dirk (monsieur toupet) zei: ... en twee (a-typische) vertikale landschappen. Inderdaad twee verticale ijslandschappen tegen elkaar. Het is niet de eerste keer dat we tegenstanders zien met vergelijkbare eigenschappen, het kan haast geen toeval zijn.
esteban² Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 Zo uit de context getrokken, kon ik van A eigenlijk niets maken. Zonder de beschrijving wist ik niet dat het om een ijsspleet ging. B dus. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
cinco Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 ijsspleet Een woord dat ik tot op vandaag nog nooit gelezen, gehoord of uitgesproken had. Ik moet misschien wat meer vervaarlijke klimtochten in barre gebieden ondernemen om mijn woordenschat te verrijken met het voor deze activiteiten gebezigd vakjargon.
Waldorf Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Een man met een slecht huwelijk vertelde me ooit over het bestaan van een ijsspleet, maar dit is de eerste keer dat ik er eentje zie. Doe maar de boomstam van B. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Vittorio Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 4 uren geleden, Waldorf zei: Een man met een slecht huwelijk vertelde me ooit over het bestaan van een ijsspleet, maar dit is de eerste keer dat ik er eentje zie. De fase die eraan voorafgaat is veel vaker zichtbaar:
Recommended Posts