fazerco Posted March 20, 2021 Share Posted March 20, 2021 van Facebook geplukt via het stripschap. Kamper Stripspektakel 2021 Het festival heeft groen licht gekregen van de gemeente Kampen om de organisatie van de editie 2021 op te pakken. Daarom zijn Paul Reichenbach & co enthousiast begonnen om Het Kamper Stripspektakel van 2021 weer op de agenda te zetten! Natuurlijk is alles 'onder voorbehoud', omdat niemand op dit moment garanties kan geven. Vanaf vandaag is het mogelijk om je aan te melden voor een marktkraam op zaterdag 21 augustus 2021. Mocht de vergunning worden ingetrokken, dan ontvang je natuurlijk jouw betaling terug. Via deze link kom je bij het aanmeldformulier:http://www.kamper-stripspektakel.nl/inschrijfformulier/ Het Stripschap zal er uiteraard ook weer bij zijn. We hopen iedereen weer te zien op zaterdag 21 augustus in Kampen! Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Moet het nog zien of het doorgaat Quote Link to comment
Yan Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Als het doorgaat en ik geraak er (met COVID weet je nooit), dan signeer ik er. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Gerb-Art Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 19 minuten geleden, Yan zei: Als het doorgaat en ik geraak er (met COVID weet je nooit), dan signeer ik er. Zal weinig signeren worden Yan... In plaats daarvan, ontelbare hugs met (al dan niet gewassen) collega's, fans, groupies (''Ik heb u zoooooo gemist!!''), tranen & emoties, herinneringen ophalen over de afgelopen jaren (''weet ge nog, die eerste lockdown...'') Maar wie weet zien we mekaar weer daar! Quote Link to comment
Yan Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 2 uren geleden, Gerb-Art zei: Zal weinig signeren worden Yan... In plaats daarvan, ontelbare hugs met (al dan niet gewassen) collega's, fans, groupies (''Ik heb u zoooooo gemist!!''), tranen & emoties, herinneringen ophalen over de afgelopen jaren (''weet ge nog, die eerste lockdown...'') Maar wie weet zien we mekaar weer daar! Bwa dat weet ik nog niet, Aarschot dat doorging in oktober had weinig bezoekers (ik weet niet of het gelimiteerd was voor dit binnenevenement), maar die bezoekers hadden duidelijk op hun honger gezeten de maanden daarvoor. Hugs waren er niet bij en dat zal ook in Kampen niet gebeuren (zelfs in gewassen staat). Mondmaskers (of kapjes ) zullen verplicht zijn (zeker voor wie neerzit). Ik heb het voorbije jaar constant de agenda op mijn site moeten aanpassen (evenementen toevoegen, aflasten, verschuiven, aflasten, enz.). Maar als het veilig kan tot in augustus Gerben (we hebben al gereserveerd - uiteraard met annulatiemogelijkheid, of wat dacht je). Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
eriktex Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 15 uren geleden, Yan zei: Als het doorgaat en ik geraak er (met COVID weet je nooit), dan signeer ik er. Gaan we daar een biertje drinken! Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Yan Posted March 26, 2021 Share Posted March 26, 2021 8 uren geleden, eriktex zei: Gaan we daar een biertje drinken! ok, maar geen hugs , geef dat maar door aan Ben en de rest van de crew Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
eriktex Posted March 26, 2021 Share Posted March 26, 2021 5 uren geleden, Yan zei: ok, maar geen hugs , geef dat maar door aan Ben en de rest van de crew Oké, laten we het knuffelen deze keer achterwege Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Daan Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 Kampen gaat door en wordt een 'doorstroomevenement' in het stadspark! Quote Link to comment
eriktex Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 HUM! heeft een kraam. Komt allen! Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Lamme Goedzak Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 4 hours ago, Daan said: Kampen gaat door en wordt een 'doorstroomevenement' in het stadspark! Doorstroomevent? Quote Link to comment
Lecram Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 6 uren geleden, Daan zei: Kampen gaat door en wordt een 'doorstroomevenement' in het stadspark! Dan maar hopen op goed weer. En 5 m2 per bezoeker Quote Link to comment
Daan Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 16 uren geleden, Lamme Goedzak zei: Doorstroomevent? Eenrichtingsverkeer, gedoseerde toelating en zulke zaken. Ik heb er zelf ook een standje om van mijn overtollige boeken af te komen... Ik hoop daar toch een aantal van jullie weer eens te zien en te spreken. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 WE GAAN DOOR!!!!! Kampen, 30 juli 2021 Beste deelnemers aan het 22e Kamper Stripspektakel, Zoals u ongetwijfeld hebt gehoord is het dit jaar niet mogelijk het Stripspektakel in de binnenstad te houden in verband met de corona-maatregelen. We zijn heel blij dat we een goede alternatieve locatie hebben gevonden. In het stadspark kan het Stripspektakel als zgn. doorstroom evenement doorgang vinden. Voor navigeren zijn de volgende gegevens belangrijk: Horstsingel 3, 8261 DB Kampen Organisatie Kamper Stripspektakel • Locatie: Stadspark Kampen (tussen Broederpoort en Cellespoort) Het stadspark is gelegen tussen de 2e Ebbingestraat en de Horstsingel • U staat in het gras. Misschien is dat een beetje vochtig ! Neem plastic of plankjes mee voor eventueel optrekkend vocht • Voor de standhouders en tekenaars is er een toiletvoorziening in de Cellespoort; u ontvangt van ons op uw meld-locatie daarvoor een polsbandje. Voor navigeren zijn de volgende gegevens belangrijk: Horstsingel 3, 8261 DB Kampen Quote Link to comment
Lecram Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 9 uren geleden, Daan zei: Eenrichtingsverkeer, gedoseerde toelating en zulke zaken. Ik heb er zelf ook een standje om van mijn overtollige boeken af te komen... Ik hoop daar toch een aantal van jullie weer eens te zien en te spreken. Geen rijen toegestaan waarschijnlijk, rustig bij de tekenaars Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 9 hours ago, Daan said: Eenrichtingsverkeer, gedoseerde toelating en zulke zaken. Ik heb er zelf ook een standje om van mijn overtollige boeken af te komen... Ik hoop daar toch een aantal van jullie weer eens te zien en te spreken. Moet je dan ook wachten tot de persoon voor jou weg is bij een stand vooraleer je er zelf kan snuisteren? Quote Link to comment
eriktex Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 Een enkele kraam is al vier strekkende meter dus daar kunnen al gemakkelijk drie man/vrouw komen kijken. Lijkt me prima. Het is buiten, dus geef elkaar wat ruimte, komt het allemaal goed. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
devilcreator Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Op 2/8/2021 om 19:11, tuinmantvkijken zei: • Voor de standhouders en tekenaars is er een toiletvoorziening in de Cellespoort; u ontvangt van ons op uw meld-locatie daarvoor een polsbandje. en de bezoekers moeten het in de bosjes doen Ik kijk er alvast naar uit (jullie mogen bepalen wat ) Quote Link to comment
Lecram Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 58 minuten geleden, devilcreator zei: en de bezoekers moeten het in de bosjes doen polsbandje te huur bij Hum….. Quote Link to comment
Yan Posted August 5, 2021 Share Posted August 5, 2021 Grueson deel 4 ‘Grueson viert’ verscheen op 22 februari 2020 … en toen kwam de lockdown … Londen had de primeur voor Engeland (29/2) en Aarschot voor België, en nu Kampen voor Nederland (zie de aankondiging in het programmaboekje). Daarnaast is er een hardcover van de eerste cyclus Grueson-verhalen (334 pagina’s). Ik hoop jullie te zien op 21 augustus in het Stadspark van Kampen Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 14, 2021 Share Posted August 14, 2021 nog 1 weekje en het is zover komt allen Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted August 17, 2021 Share Posted August 17, 2021 Maxix zal er ook zijn met een stand. Elke bezoeker kan er het proefnummer gratis afhalen (zolang de voorraad strekt). En nummers 1-5 worden er uitzonderlijk aangeboden in een pakket aan een voordelige prijs. Kom dus zeker eens langs. Het wordt alvast mooi weer! Quote Link to comment
Yncke Posted August 17, 2021 Share Posted August 17, 2021 MaXiX is in ieder geval een aanrader, als je 't mij vraagt! Quote yncke.be Link to comment
Yan Posted August 17, 2021 Share Posted August 17, 2021 9 uren geleden, dirk (monsieur toupet) zei: Maxix zal er ook zijn met een stand. Elke bezoeker kan er het proefnummer gratis afhalen (zolang de voorraad strekt). En nummers 1-5 worden er uitzonderlijk aangeboden in een pakket aan een voordelige prijs. Kom dus zeker eens langs. Het wordt alvast mooi weer! tot zaterdag, Dirk Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Bart Proost Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 Binnenkort verschijnt het nieuwe album van Alexander De Grote , eerst met twee boeklanceringen te Kampen (24 aug) en te Achel (4 & 5 sept), daarna in de winkels. Bij de signeersessies horen allerlei gloednieuwe, exclusieve uitgaven! Bekijk ons aanbod op deze video & meer details vind je terug op deze pagina: https://alexanderdegrote.com/2021/08/01/release-2021-ons-aanbod/ Deze aanbiedingen zijn louter verkrijgbaar op lanceringen & signeersessies en kunnen gereserveerd worden via alexanderdegroteonline@gmail.com: op = op! Quote www.alexanderdegrote.com https://www.facebook.com/alexanderdegrotestrip http://bartproost.blogspot.be/ Link to comment
AHMO Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 Was weer heel gezellig ! Maar één keer de beurs over geweest Heeft me wel 3 uur gekost om heen te lopen en nog eens drie uur om terug te lopen. Heel veel bijgekletst. Helaas de bier bij Bart en Bart (Alexander de Grote) was snel uitverkocht! Maar Kampen heeft tegenwoordig een Stadsbrouwerij dus daar mijn bier gekocht. Wat ik altijd leuk vindt is dat ze ook een prijs hadden voor aankomend talent. De jongen had zijn verhaal van zijn opa op papier gezet. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 ging toch best goed met dat in en uit rijden organisatie genoeg om alles soepel telaten verlopen park heeft wel wat Quote Link to comment
AHMO Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 Met Paul gesproken Volgend jaar toch in de stad Quote Link to comment
Lion Posted August 22, 2021 Share Posted August 22, 2021 Fijn om weer eens een beurs te kunnen bezoeken. Was gezellig in het stadspark. Leuke, ‘kleine’ beurs. Het enige wat ontbrak was bv. een broodjesstand of een friteswagen. Maar mocht misschien niet vanwege coronamaatregelen…? Quote Link to comment
Daan Posted August 24, 2021 Share Posted August 24, 2021 Topdag gehad! Veel mensen blij gemaakt en dus veel verkocht en dan ook weer een en ander aangeschaft. Eindelijk weer eens wat stripliefhebbers kunnen spreken. En dat alles in een zonovergoten parkje, wat wil een mens nog meer? Op 21/8/2021 om 22:03, AHMO zei: Dat zijn wij! Quote Link to comment
Kristof Berte Posted August 24, 2021 Share Posted August 24, 2021 3 uren geleden, Daan zei: En dat alles in een zonovergoten parkje, wat wil een mens nog meer? Behalve dat ik constant aangevallen werd door kleine spinnetjes, was het inderdaad een leuke dag Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Yan Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 Op 24/8/2021 om 14:38, Kristof Berte zei: Behalve dat ik constant aangevallen werd door kleine spinnetjes, was het inderdaad een leuke dag Eerst werd ik belaagd door muggen, dan een sprinkhaan die maar niet van mijn dozen met strips weg wou, vervolgens die spinnetjes, de boom waaronder ik zat strooide plots witte stipjes ... gelukkig vielen ook stripliefhebbers me lastig Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Tweetie Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 2 hours ago, Yan said: Eerst werd ik belaagd door muggen, dan een sprinkhaan die maar niet van mijn dozen met strips weg wou, vervolgens die spinnetjes, de boom waaronder ik zat strooide plots witte stipjes ... gelukkig vielen ook stripliefhebbers me lastig Als het festival weer de stad ingaat, zul je alleen last hebben van de stripliefhebbers. Quote Link to comment
Yan Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 2 uren geleden, Tweetie zei: Als het festival weer de stad ingaat, zul je alleen last hebben van de stripliefhebbers. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Willem Posted July 20, 2022 Share Posted July 20, 2022 20 augustus is het weer zover. Ik ben er een aantal keren geweest en buiten de kramen/tekenaars en al het andere is Kampen een leuke stad. Ga dit jaar beslist weer kijken en hoop op mooi weer., Quote Link to comment
eriktex Posted July 26, 2022 Share Posted July 26, 2022 Kampen is altijd leuk. En je kunt moeder de vrouw meenemen omdat alles in de gezellige binnenstad is. HUM! heeft een kraam en Michiel Offerman signeert er zijn Star Barz . Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Daan Posted August 16, 2022 Share Posted August 16, 2022 Komend weekend al weer! Ik sta er ook, op het plein. Het wordt lekker weer, niet te warm. Ik heb er zin in. Wie komt er langs? Quote Link to comment
AHMO Posted August 17, 2022 Share Posted August 17, 2022 Ik kom zo-al-zo. Leuke gezellige informele beurs waar ik graag kom En ik kom niet alleen om foto's te maken Maar ik heb ook al weer een aantal afspraken staan Quote Link to comment
Willem Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Ik in ieder geval. zag dat er ook een een hobby beurs was dus het water over en ik rechts naar de strips en mijn vrouw links naar de hobby beurs. Kampen is goed bezig Quote Link to comment
Recommended Posts