Ga naar inhoud

Kamper stripspektakel 21-8-2021


fazerco

Recommended Posts

van Facebook geplukt via het stripschap.

 

Kamper Stripspektakel 2021

Het festival heeft groen licht gekregen van de gemeente Kampen om de organisatie van de editie 2021 op te pakken.
Daarom zijn Paul Reichenbach & co enthousiast begonnen om Het Kamper Stripspektakel van 2021 weer op de agenda te zetten!
Natuurlijk is alles 'onder voorbehoud', omdat niemand op dit moment garanties kan geven.

Vanaf vandaag is het mogelijk om je aan te melden voor een marktkraam op zaterdag 21 augustus 2021.

Mocht de vergunning worden ingetrokken, dan ontvang je natuurlijk jouw betaling terug.

Via deze link kom je bij het aanmeldformulier:
http://www.kamper-stripspektakel.nl/inschrijfformulier/

Het Stripschap zal er uiteraard ook weer bij zijn. We hopen iedereen weer te zien op zaterdag 21 augustus in Kampen!

Link naar reactie
19 minuten geleden, Yan zei:

Als het doorgaat en ik geraak er (met COVID weet je nooit), dan signeer ik er.

Zal weinig signeren worden Yan... In plaats daarvan, ontelbare hugs met (al dan niet gewassen) collega's, fans, groupies (''Ik heb u zoooooo gemist!!''), tranen & emoties, herinneringen ophalen over de afgelopen jaren (''weet ge nog, die eerste lockdown...'')

Maar wie weet zien we mekaar weer daar! 🙂

Link naar reactie
2 uren geleden, Gerb-Art zei:

Zal weinig signeren worden Yan... In plaats daarvan, ontelbare hugs met (al dan niet gewassen) collega's, fans, groupies (''Ik heb u zoooooo gemist!!''), tranen & emoties, herinneringen ophalen over de afgelopen jaren (''weet ge nog, die eerste lockdown...'')

Maar wie weet zien we mekaar weer daar! 🙂

Bwa dat weet ik nog niet, Aarschot dat doorging in oktober had weinig bezoekers (ik weet niet of het gelimiteerd was voor dit binnenevenement), maar die bezoekers hadden duidelijk op hun honger gezeten de maanden daarvoor. Hugs waren er niet bij en dat zal ook in Kampen niet gebeuren (zelfs in gewassen staat). Mondmaskers (of kapjes 😉) zullen verplicht zijn (zeker voor wie neerzit). Ik heb het voorbije jaar constant de agenda op mijn site moeten aanpassen (evenementen toevoegen, aflasten, verschuiven, aflasten, enz.).

Maar als het veilig kan tot in augustus Gerben (we hebben al gereserveerd - uiteraard met annulatiemogelijkheid, of wat dacht je).

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
  • 4 months later...

WE GAAN DOOR!!!!!                                                                                        

Kampen, 30 juli 2021

Beste deelnemers aan het 22e Kamper Stripspektakel,

Zoals u ongetwijfeld hebt gehoord is het dit jaar niet mogelijk het Stripspektakel in de binnenstad te houden in verband met de corona-maatregelen. We zijn heel blij dat we een goede alternatieve locatie hebben gevonden. In het stadspark kan het Stripspektakel als zgn. doorstroom evenement doorgang vinden.

 

Voor navigeren zijn de volgende gegevens belangrijk:

Horstsingel 3,  8261 DB   Kampen

Organisatie Kamper Stripspektakel

    •       Locatie:  Stadspark Kampen (tussen Broederpoort en Cellespoort)

           Het stadspark is gelegen tussen de 2e Ebbingestraat en de Horstsingel

 

 

    •       U staat in het gras. Misschien is dat een beetje vochtig ! Neem plastic 

of plankjes mee voor eventueel optrekkend vocht 

  

 

    •       Voor de standhouders en tekenaars is er een toiletvoorziening in de Cellespoort; u ontvangt van ons op uw meld-locatie daarvoor een polsbandje.

 

       

 

 

Voor navigeren zijn de volgende gegevens belangrijk:

Horstsingel 3,  8261 DB   Kampen

Link naar reactie
9 uren geleden, Daan zei:

Eenrichtingsverkeer, gedoseerde toelating en zulke zaken.

Ik heb er zelf ook een standje om van mijn overtollige boeken af te komen... Ik hoop daar toch een aantal van jullie weer eens te zien en te spreken.

Geen rijen toegestaan waarschijnlijk😂, rustig bij de tekenaars😬

 

Link naar reactie

Grueson deel 4 ‘Grueson viert’ verscheen op 22 februari 2020 … en toen kwam de lockdown … Londen had de primeur voor Engeland (29/2) en Aarschot voor België, en nu Kampen voor Nederland (zie de aankondiging in het programmaboekje). Daarnaast is er een hardcover van de eerste cyclus Grueson-verhalen (334 pagina’s). Ik hoop jullie te zien op 21 augustus in het Stadspark van Kampen 😉504A1810-228C-4742-9849-1D3E011E81CE.thumb.jpeg.06405e2b80ee7ff88d27e4f23cc962ce.jpeg

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
9 uren geleden, dirk (monsieur toupet) zei:

Maxix zal er ook zijn met een stand. Elke bezoeker kan er het proefnummer gratis afhalen (zolang de voorraad strekt). En nummers 1-5 worden er uitzonderlijk aangeboden in een pakket aan een voordelige prijs. Kom dus zeker eens langs. Het wordt alvast mooi weer!

 

forex2.png

tot zaterdag, Dirk

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Binnenkort verschijnt het nieuwe album van Alexander De Grote , eerst met twee boeklanceringen te Kampen (24 aug) en te Achel (4 & 5 sept), daarna in de winkels.

 

Bij de signeersessies horen allerlei gloednieuwe, exclusieve uitgaven! Bekijk ons aanbod op deze video & meer details vind je terug op deze pagina: https://alexanderdegrote.com/2021/08/01/release-2021-ons-aanbod/

 

Deze aanbiedingen zijn louter verkrijgbaar op lanceringen & signeersessies en kunnen gereserveerd worden via alexanderdegroteonline@gmail.com: op = op!

 

IMG_20210630_175117.jpg

 

IMG_20210630_175258.jpg

 

IMG_20210718_095244.thumb.jpg.cb9579fdf8e13e9b21d94a2252223de9.jpg

 

136351756_4179537998729565_4362410744021667609_o.jpg

 

IMG_20210630_174902.jpg

 

IMG_20210714_101655.jpg

 

De Groene jaren 3D.jpg


 

Link naar reactie

Was weer heel gezellig !

Maar één keer de beurs over geweest 😫

Heeft me wel 3 uur gekost om heen te lopen en nog eens drie uur om terug te lopen.

Heel veel bijgekletst.

Helaas de bier bij Bart en Bart (Alexander de Grote) was snel uitverkocht!

Maar Kampen heeft tegenwoordig een Stadsbrouwerij dus daar mijn bier gekocht. 😉

Wat ik altijd leuk vindt is dat ze ook een prijs hadden voor aankomend talent.

De jongen had zijn verhaal van zijn opa op papier gezet.

2021-08-21 Kampen Stripspektakel foto (c) Alex Odijk (2).jpg

2021-08-21 Kampen Stripspektakel foto (c) Alex Odijk (19).jpg

2021-08-21 Kampen Stripspektakel foto (c) Alex Odijk (88).jpg

2021-08-21 Kampen Stripspektakel foto (c) Alex Odijk (112).jpg

2021-08-21 Kampen Stripspektakel foto (c) Alex Odijk (173).jpg

2021-08-21 Kampen Stripspektakel foto (c) Alex Odijk (248).jpg

Link naar reactie
Op 24/8/2021 om 14:38, Kristof Berte zei:

 

Behalve dat ik constant aangevallen werd door kleine spinnetjes, was het inderdaad een leuke dag :)

Eerst werd ik belaagd door muggen, dan een sprinkhaan die maar niet van mijn dozen met strips weg wou, vervolgens die spinnetjes, de boom waaronder ik zat strooide plots witte stipjes ... gelukkig vielen ook stripliefhebbers me lastig 🙂

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
2 hours ago, Yan said:

Eerst werd ik belaagd door muggen, dan een sprinkhaan die maar niet van mijn dozen met strips weg wou, vervolgens die spinnetjes, de boom waaronder ik zat strooide plots witte stipjes ... gelukkig vielen ook stripliefhebbers me lastig 🙂

Als het festival weer de stad ingaat, zul je alleen last hebben van de stripliefhebbers. 😄

Link naar reactie
  • 10 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...