Ga naar inhoud

strips: letterlijk om te stelen


cinco

Recommended Posts

38 minutes ago, Lestat said:

Kans is groot dat hij bij jou dan ook wat meegeritst heeft zeker...

Waarschijnlijk wel ja.

 

Ik heb m'n part al gehad de laatste tijd, ik heb net iemand gepakt die hier al 15 jaar klant is en die ik volledig vertrouwde. Blijkt dat al jaren zit te stelen, daar was ik toch efkes niet goed van. M'n mensenkennis is minder goed dan ik dacht, jammer. 

Link naar reactie
7 minutes ago, tuinmantvkijken said:

Oef en wat ga je er aan doen??

Buiten kippen, die moet niet meer komen. Maar ook niet meer dan dan, het is allemaal tweedehands materiaal tussen 1 en 5 euro dus moeilijk te bewijzen en ik heb geen camera's.

Ik weet 'm ook niet wonen ofzo en of z'n naam wel echt is, vreemde zaak eigenlijk. Het was veel in omvang over de tijd maar dan wel maar zaken van enkele euro in waarde. In feite onbegrijpelijk maar dat moet zo gegroeid zijn over de tijd, het is nu eenmaal makkelijk stelen bij iemand die jou vertrouwt.

Link naar reactie
6 uren geleden, Bonte zei:

Buiten kippen, die moet niet meer komen. Maar ook niet meer dan dan, het is allemaal tweedehands materiaal tussen 1 en 5 euro dus moeilijk te bewijzen en ik heb geen camera's.

Ik weet 'm ook niet wonen ofzo en of z'n naam wel echt is, vreemde zaak eigenlijk. Het was veel in omvang over de tijd maar dan wel maar zaken van enkele euro in waarde. In feite onbegrijpelijk maar dat moet zo gegroeid zijn over de tijd, het is nu eenmaal makkelijk stelen bij iemand die jou vertrouwt.

 

Een betrapping op heterdaad bij iemand die je denkt te kennen: dat moet een bevreemdend moment zijn geweest.

Wat was de reactie van de klant? Een geslagen hond? Heeft hij zijn jarenlange diefstallen toegegeven?

Link naar reactie
8 hours ago, Hamirubi said:

Een betrapping op heterdaad bij iemand die je denkt te kennen: dat moet een bevreemdend moment zijn geweest.

Wat was de reactie van de klant? Een geslagen hond? Heeft hij zijn jarenlange diefstallen toegegeven?

Ik heb het zelfs niet kunnen doen toen ik het ontdekte, pas enkele keren later. Toen zag ik ook het systeem die erachter zat, maar toegeven zit er niet in nee. Het viel me voordien gewoon niet op omdat ik er niet achter zocht.

M'n winkel heb ik vooral vanwege de directe contacten en dan is dit wel extra vervelend, weer wat bijgeleerd.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...