Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (26)] winkel 52 vs. winkel 49


Yncke

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?  

60 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 14-01-22 at 08:00

Recommended Posts

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

atom_agency.jpg.3126da835f6f3fca7e73e9a9

Dan die garage uit Atom Agency.

 

cinco

 

 

B

 

Hansen.png.5c50bb29f319c409c2c71b4a7bea8

Sportwinkel Distrisport uit Ronnie Hansen (De man in tribune F)...

 

Blutch

Link naar reactie
  • Yncke pinned this topic

B heeft wel een heel slechte scan. Raymon Reding verdient beter.

Overigens bizar een speler van Barça te zien die niet in een monsterachtige sportwagen rondtourt, geen entourage heeft van homeys, geen Wag in beeld heeft en niet vol tattoos staat.

A heeft wel alle charme van een oude, stedelijke familiale garage. je ziet die vandaag nog in Brussel. Dus voor A gegaan.

 

 

 

Link naar reactie
8 minuten geleden, Ambreville zei:

B heeft wel een heel slechte scan. Raymon Reding verdient beter.

 

Excuus, ik heb thuis geen scanner, vandaar de gebrekkige foto. Mocht iemand snel iets beters kunnen regelen, dan krijgt Ronnie misschien wat meer stemmen. Ik heb de plaat toegevoegd voor de volledigheid (ik denk niet dat er een andere sportzaak in het toernooi zit?), omdat de winkel belangrijk is voor het verhaal (wanneer Pablito's vader er een baan krijgt kan Pablito bij Barcelona voetballen), en uit sympathie voor de reeks, die een heel eigen esthetiek heeft.

Link naar reactie
  • Yncke unpinned this topic

Er zijn weinig winkels waar ik me minder thuis voel dan in zaken waar voetballen, turnsokken en andere parafernalia voor beoefenaars van sport verkocht worden. Op een plek waar het naar benzine, olie en rubber geurt en waar verbrande koppelingsplaten, remblokken, koelvloeistofslangen en reclamepanelen voor grenzeloos rijplezier rondslingeren ben ik 100% in mijn element. A dus. Heerlijke garage.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
1 uur terug, Captivant zei:

De scan van Atom Agency is ook niet best. Erg klein en er is gerommeld met de kleuren.

 

Onderstaande is beter. In het Engels weliswaar, maar met een lettering die fijner is dan de Nederlandse.

 

atom_agency.thumb.jpg.8f1ad4b6650f05582f336e1ca4e23c43.jpg

 

 

Ik heb dat zelfs niet gescand, hoor.

Gewoon van internet geplukt.

 

Maar bedankt.

 

@Yncke mag eventueel deze scan van @Captivant gebruiken voor deze ronde en/of mogelijke toekomstige rondes.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...