Ga naar inhoud

(Nog) niet gelezen klassiekers


laliB

Recommended Posts

Alhoewel ik al best lang strips lees zijn er nog altijd ‘klassiekers’ en/of populaire strips die ik nog niet gelezen heb. Dit kan verschillende redenen hebben. De volgende titels zou ik graag nog willen lezen:

-Thorgal

-XIII

-Blacksad 

-Corto Maltese

-Largo Winch

-Tyler Cross


Zijn er titels die erg populair zijn maar nooit gelezen zijn door jou? 

Link naar reactie

Inderdaad:

- Corto Maltese (Ooit wel 1 deeltje geprobeerd door te komen, viel niet mee!)

- Blake en Mortimer door Jacobs

- Lang niet alles van Lucky Luke

- Jonathan (moet ik eerst nog compleet maken)

- Samber (ook nog eerst compleet krijgen)

en waarschijnlijk nog heel veel andere reeksen, zo lees ik eigenlijk geen Amerikaanse comics en Japanse manga's...

Link naar reactie

Van The Walking Dead las ik enkel de eerste issue, maar zombies zijn niets voor mij. Van Leo (Aldebaran, Betelgeuze,...) heb ik bijna niets gelezen. Eén van die reeksen las ik, maar de tekeningen vind ik niet mooi, en ik heb dat dan maar laten liggen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Klassieke Vlaamse strips als Jommeke, Nero, Piet Pienter en Bert Bibber en Kiekeboe heb ik ook niet gelezen. Zoveel strips die ik nog zou willen lezen maar dat is niet realistisch. Teveel aanbod en te weinig tijd. Ik lees ook manga en comics, kijk films, series en anime. Lees romans. Dit wordt steeds minder allemaal hoe ouder ik word en dus moet ik steeds vaker ‘harde’ keuzes maken en selectief zijn. Vooral manga en anime heb ik de laatste jaren ietwat ‘verwaarloosd’. 
 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...