laliB Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 Alhoewel ik al best lang strips lees zijn er nog altijd ‘klassiekers’ en/of populaire strips die ik nog niet gelezen heb. Dit kan verschillende redenen hebben. De volgende titels zou ik graag nog willen lezen: -Thorgal -XIII -Blacksad -Corto Maltese -Largo Winch -Tyler Cross Zijn er titels die erg populair zijn maar nooit gelezen zijn door jou? Quote
Daan Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 Inderdaad: - Corto Maltese (Ooit wel 1 deeltje geprobeerd door te komen, viel niet mee!) - Blake en Mortimer door Jacobs - Lang niet alles van Lucky Luke - Jonathan (moet ik eerst nog compleet maken) - Samber (ook nog eerst compleet krijgen) en waarschijnlijk nog heel veel andere reeksen, zo lees ik eigenlijk geen Amerikaanse comics en Japanse manga's... Quote
kbellon Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 Meeste klassieke langlopende series trekken zo niet mijn aandacht: Wel wil ik graag nog volgende klassiekers lezen: Op zoek naar de tijdvogel Blacksad XIII En nog wel wat, maar dit zijn de eerste 3 waar ik aan dacht. Quote
Ambreville Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Philemon van Fred. Nooit gelezen. Iris van The Tjong King Andreas, een of twee boeken gelezen en dan in de vuilbak geflikkerd. Valentina van Crepax. Ik krijg dat niet gelezen, terwijl ik wel een duidelijke Manara-fan ben. Voor de rest ben ik redelijk mee. Wel met een deftige leesachterstand. Quote
Waldorf Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Van The Walking Dead las ik enkel de eerste issue, maar zombies zijn niets voor mij. Van Leo (Aldebaran, Betelgeuze,...) heb ik bijna niets gelezen. Eén van die reeksen las ik, maar de tekeningen vind ik niet mooi, en ik heb dat dan maar laten liggen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Lestat Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Van heel wat klassieke reeksen wel aan begonnen, maar niet alles van gelezen. Waar ik echt niets van heb gelezen tot nu toe is Largo Winch volgens mij. Maar als ik goed nadenk zal ik nog wel veel vinden. Quote
kbellon Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Op 13/12/2021 om 19:43, kbellon zei: Meeste klassieke langlopende series trekken zo niet mijn aandacht: Wel wil ik graag nog volgende klassiekers lezen: Op zoek naar de tijdvogel Blacksad XIII En nog wel wat, maar dit zijn de eerste 3 waar ik aan dacht. Bij deze gaan we er snel verandering in brengen Quote
acor Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Die box staat hier al jaren stof te verzamelen ... Quote
laliB Posted December 21, 2021 Author Posted December 21, 2021 Klassieke Vlaamse strips als Jommeke, Nero, Piet Pienter en Bert Bibber en Kiekeboe heb ik ook niet gelezen. Zoveel strips die ik nog zou willen lezen maar dat is niet realistisch. Teveel aanbod en te weinig tijd. Ik lees ook manga en comics, kijk films, series en anime. Lees romans. Dit wordt steeds minder allemaal hoe ouder ik word en dus moet ik steeds vaker ‘harde’ keuzes maken en selectief zijn. Vooral manga en anime heb ik de laatste jaren ietwat ‘verwaarloosd’. Quote
bouncer Posted July 13, 2024 Posted July 13, 2024 Palomar van Gilbert Hernandez, uitgebracht bij Fantagraphics, laat zich moeilijk vinden, tegen een redelijke prijs. BobFish 1 Quote
linthout Posted July 13, 2024 Posted July 13, 2024 Vind je dat leesbaar? Ik vind dat de Hernandezzen goed kunnen tekenen, maar ben nog nooit door een van hun boeken geraakt. Maar ik heb hetzelfde met je avatar. Dus, we zullen wel een verschillende smaak hebben. BobFish 1 Quote
BobFish Posted July 13, 2024 Posted July 13, 2024 1 uur terug, linthout zei: Vind je dat leesbaar? Ik begrijp wat je bedoelt, je moet er in ieder geval een andere bril voor opzetten Maar éénmaal je frank valt, there is no looking back bouncer 1 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
bouncer Posted July 13, 2024 Posted July 13, 2024 1 uur geleden, linthout zei: Vind je dat leesbaar? Ik vind dat de Hernandezzen goed kunnen tekenen, maar ben nog nooit door een van hun boeken geraakt. Maar ik heb hetzelfde met je avatar. Dus, we zullen wel een verschillende smaak hebben. Beste Willy, nog niet gelezen, dus ik kan hierover geen persoonlijke mening geven, sta eigenlijk overal wel voor open, en nieuwsgierig naar veel. Laat graag mijn oren hangen naar mensen met een smaak voor mooie dingen, daar hoort u zeker bij, maar ook Bob Fish, Waldorf en iedereen op dit forum die mij weet te plezieren met een suggestie die mij noopt tot nader onderzoek. Leesplezier, Koen Claeys, Fontane and 1 other 3 1 Quote
Leesplezier Posted July 14, 2024 Posted July 14, 2024 Ik heb Roodbaard al paar jaar liggen, maar nog steeds niet aan toe gekomen. Verder ligt hier nog klaar: Durango, Commanche, Baard en Kale, Ouwe Niek,... BobFish 1 Quote
Rik Posted July 14, 2024 Posted July 14, 2024 13 minuten geleden, Leesplezier zei: Ik heb Roodbaard al paar jaar liggen, maar nog steeds niet aan toe gekomen. Verder ligt hier nog klaar: Durango, Commanche, Baard en Kale, Ouwe Niek,... Klinkt als een behoorlijke leesachterstand.. BobFish 1 Quote Omnia mutantur nihil interit
Leesplezier Posted July 14, 2024 Posted July 14, 2024 Klopt. Heb nog een inhaalbeweging te doen. Ben er volop met bezig. Moet daarentegen wel zeggen dat ik me pas helemaal door thorgal heb geworsteld. Ben er nog niet goed van. Air and BobFish 1 1 Quote
charles Posted July 14, 2024 Posted July 14, 2024 Op 13/7/2024 om 18:30, linthout zei: Vind je dat leesbaar? Ik vind dat de Hernandezzen goed kunnen tekenen, maar ben nog nooit door een van hun boeken geraakt. Maar ik heb hetzelfde met je avatar. Dus, we zullen wel een verschillende smaak hebben. Ook niet Maggie the Mechanic van Jaime? Ben zelf een fan (eerste ervaring met "alternatieve" comics uit mijn jeugd, blijft wel bij). Koen Claeys and BobFish 1 1 Quote
linthout Posted July 15, 2024 Posted July 15, 2024 Nee, ook niet. Ik koop hun werk altijd omdat ik het zo'n mooie tekeningen vind. Maar voor mij moeilijk leesbaar. Quote
Air Posted September 17, 2024 Posted September 17, 2024 Op 5/3/2023 om 10:17, Robertkees zei: http://www.sjors-en-sjimmie.nl/SjoSjiBijbel/SjoSjiBijbel.pdf Quote .
Recommended Posts