Ga naar inhoud

Toernooi van het schoonste doeninkske.


Yncke

Recommended Posts

Ik denk dat de nest van de Marsupilami al de winnaar is

Marsupilami heeft al 32 stemmen en gemiddeld zijn er tussen 52 en 60 (tot nu toe Max 61) personen die per ronde meedoen.

Dus het moet heel gek lopen als Marsupilami opeens gaat verliezen.

 

 

Link naar reactie
5 uren geleden, AHMO zei:

Ik denk dat de nest van de Marsupilami al de winnaar is

Marsupilami heeft al 32 stemmen en gemiddeld zijn er tussen 52 en 60 (tot nu toe Max 61) personen die per ronde meedoen.

Dus het moet heel gek lopen als Marsupilami opeens gaat verliezen.

 

 

Ach, je hebt maar 3 spijtoptanten nodig die hun stem verschuiven van de Marsupilami naar de smurfen en we hebben een andere winnaar...

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Op 19/12/2023 om 18:01, TDPB zei:

Eens kijken; welke stripwoningen ken ik en kan ik me ook visueel voor de geest halen? Het huis van Clifton. Van Jan, Jans en de kinderen. Het houten huis van Sidonia. Het klokhuis van Sidonia, langs het water. Het café van Pascale en Maurice. De villa van Boma. De loft boven de brocantiekzaak van Fernand, één van de vele huizen en kasteeltjes van Nero...

Niets wat het zal halen van het nest van de marsupilami's natuurlijk (wat mijn eerste ingeving was)

 

 

Ik heb twee maanden geleden al gezegd dat het nest het zal winnen, dus laat die spijtstemmers maar achterwege.

Link naar reactie
  • Yncke unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...