Ga naar inhoud

Toernooi van het schoonste doeninkske.


Yncke

Recommended Posts

Als mijn boekhouding klopt zitten we aan 44  ( @AHMO's inzending zit nog niet in 't overzicht in afwachting van een prent uit de strip zelf):

Willen jullie alvast nakijken of het klopt, en ook of jullie 1e keuze voor de 2e keuze staat? (Want in die laatste wordt gesnoeid als we niet aan 64 geraken.)

 

overview.png

 

(Daarmee zitten we ook aan 28 inzenders, dus als er nog vier mensen meedoen, heeft iedereen 1 inzending. :) )

Link naar reactie
41 minuten geleden, Yncke zei:

Want een cover is niet geldig,  vrees ik...

waarom,

naar mijn mening is dat juist de beste manier om een voorwerp of plek uit te lichten

                                               rood want ik wil niet dood

                                               wit want ik geef geen sikkepit 

                                              blauw omdat ik van jou  houw

 

Link naar reactie

will_hekserijoomhermes.thumb.jpg.60a8736c02bec9e5e31064323291e38e.jpg

9 uren geleden, Yncke zei:

@AHMO Kun je me een prent zoals gepubliceerd in de strip bezorgen, alstublieft? :)

Ik heb helaas geen tijd om voor sluitingsdatum iets zelf in te scannen.

Daarom maar iets van internet.

 

Maar hier is het huis van de mooie Calendula.

Dit is trouwens ook het moment dat Isabel voor het eerst Calendula gaat ontmoeten.

Trouwens ... Eigenlijk ben ik veel blijer met dit plaatje.

Dit is Will op zijn best!

 

Link naar reactie
11 uren geleden, Yncke zei:

Als mijn boekhouding klopt zitten we aan 44  ( @AHMO's inzending zit nog niet in 't overzicht in afwachting van een prent uit de strip zelf):

Willen jullie alvast nakijken of het klopt, en ook of jullie 1e keuze voor de 2e keuze staat? (Want in die laatste wordt gesnoeid als we niet aan 64 geraken.)

 

overview.png

 

(Daarmee zitten we ook aan 28 inzenders, dus als er nog vier mensen meedoen, heeft iedereen 1 inzending. :) )

Is er een optie tot aanvulling naar 64 met een eventuele 3e bijdrage?

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
On 12/22/2023 at 7:53 AM, Filliberke said:

waarom,

naar mijn mening is dat juist de beste manier om een voorwerp of plek uit te lichten

 

Twee redenen. De eerste is dat een cover meestal met extra zorg getekend wordt. Maar soms is het onderwerp van de inzending nooit op de cover gezet. Dus door geen covers toe te laten, is het gelijker voor elke inzending.

En de tweede is dat mijn persoonlijke hidden agenda voor dit toernooi is om nieuwe strips te ontdekken. De meeste covers heeft een stripliefhebber ondertussen wel al eens gezien, maar een cover dekt niet altijd de lading. Door te focussen op de inhoud van de strips, wordt een mens wel eens verrast.

Link naar reactie
10 minuten geleden, Yncke zei:

Reminder: na het middageten genereer ik het toernooi, en is het te laat voor inzendingen. ;)

 

Is het daarna nog mogelijk betere prentjes te tonen in de originele posts, die dan ook te voorschijn komen in het toernooi?

Want ik ben er mee bezig, en ik moet ook nog eten.😉

Link naar reactie

Mijn eerste keuze:

huize Frankenstein! (Victor & Frenky (2) door Daniel van den Broek)

Mijn tweede keuze: 

Het huis van Dr. Ernest Dersenval (Duistere steden, Brüsel door Schuiten-Peeters)

 

p.s. Ik zal zeker nog kunnen zorgen voor wat betere afbeeldingen. Scans, interieur etc.

 

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
1 uur terug, fantasiooo zei:

Mijn eerste keuze van mijn twee inzendingen is het huis van Robbedoes en Kwabbernoot. De villa uit Baard & Kale is mijn tweede keuze. 

Paniek! Ik schrap mijn keuzes! Ik ga alsnog voor het doeninkske van de familie Urbanus uit 'De tenor van Tollembeek' (@linthout & Urbanus):

 

IMG_20231222_154113319.thumb.jpg.87951440dd79b5a9cd45ebc1c51c21c4.jpg

 

Mijn tweede keuze mocht het nodig zijn, het doeninkske van de familie Urbanus uit 'De tenor van Tollembeek' (@linthout & Urbanus), met als bonus het doeninkske van Jef Patat:

IMG_20231222_154152048.thumb.jpg.423c9878af0000cb9c0bd0cefbd0da79.jpg

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...