Jump to content

Strips met Polynesische invloed

bates

Recommended Posts

Posted

Beste vrienden,

Na een bezoek aan het museum, alsook diep verwoven in de surfcultuur is mijn zoon in de ban van de Polynesische kunst.

Op het strip album Maori na ( Dark Dragon Books) ontbreekt het me aan inspiratie voor strips, comics etc... die deze stijl, sfeer, onderwerpen aansnijden.

Kan iemand me misschien wat tips delen?

Bedankt

Posted

wow, echt wel veel en leuke titels. Bedankt. 

Morgen eens bij de stripboer langsgaan en zien wat er nog te verkrijgen valt, al dan niet tweedehands.

Posted

ik heb via de tekenaar van Pineapple man vernomen dat de reeks beschikbaar is als print on demand voor 40$.

Geen idee wat me da gaat kosten aan douane en adminkosten. Misschien eens polsen bij de douane? 

Posted
7 uren geleden, bates zei:

ik heb via de tekenaar van Pineapple man vernomen dat de reeks beschikbaar is als print on demand voor 40$.

Geen idee wat me da gaat kosten aan douane en adminkosten. Misschien eens polsen bij de douane? 

Wat ik begrijp is dat dit verzorgd wordt door dit bedrijf, ik zie alleen geen contact adres, misschien eerst registreren.

https://www.indyplanet.com/

Posted

Ik keek vroeger wel eens het programma Deadliest warrior.

Dit programma zal historisch niet heel accuraat zijn maar, ik vond het destijds een interessant concept.

hier de aflevering van Een fictieve confrontatie tussen een Shaolin monnik en een Maori krijger.

Deadliest warrior.

https://dai.ly/x8etx11

.

Posted
21 minuten geleden, Air zei:

@bouncer

een “goede vriend” zij mij ooit eens iets wat ik niet snel zal vergeten.

namelijk:

Have no fear for atomic energy
'cause none of them-a can-a stop-a the time’

🎶😉

image.png.eef7f0a8b2548b5ea44ebdeaf644f547.pngimage.thumb.png.bb80a9083fe9bfa982f1a46ee8d9b966.png

Schoot die " goede vriend " op de sheriff, maar niet op z'n deputy.

Posted
2 minuten geleden, Air zei:

Maar nu DRIJVEN we of tropic eeehhh topic 🙈

Polynesië is naast Melanesië en Micronesië een van de drie grote eilandengroepen in de Grote of Stille Oceaan die samen Oceanië vormen. Ruwweg vormt het een driehoek met Nieuw-Zeeland, Hawaï en Paaseiland als hoekpunten. bron Wikipedia

Omnia mutantur nihil interit

Posted

Het werd nooit bevestigd waar het eiland of continent lag waar Alex en Enak terecht kwamen, maar het heeft wel alles weg van een geografie, fauna &flora dewelke voorkomen in Oceanië...

Alhoewel dit wel heel erg veraf was voor de Romeinse wereld...feitelijk terra incognita.

894x1200.jpg

• 2 months later...
Posted
Op 31/12/2023 om 02:29, Rataplan zei:

Het werd nooit bevestigd waar het eiland of continent lag waar Alex en Enak terecht kwamen, maar het heeft wel alles weg van een geografie, fauna &flora dewelke voorkomen in Oceanië...

Alhoewel dit wel heel erg veraf was voor de Romeinse wereld...feitelijk terra incognita.

894x1200.jpg

Even spelbreker spelen: de Middelandse zee ligt vol eilanden, en Griekenland is notoir geologisch actief gebied. Denk ook maar aan de vulcanen van Italië.

Andreas, striptekenaar

Blog Vertaalbureau Motte

Alle taalfouten dienen om AI te pesten

(c) Peter Motte, use by AI not allowed