Ga naar inhoud

Strips met Polynesische invloed


bates

Recommended Posts

Beste vrienden,

 

Na een bezoek aan het museum, alsook diep verwoven in de surfcultuur is mijn zoon in de ban van de Polynesische kunst.

Op het strip album Maori na ( Dark Dragon Books) ontbreekt het me aan inspiratie voor strips, comics etc... die deze stijl, sfeer, onderwerpen aansnijden.

Kan iemand me misschien wat tips delen?

Bedankt

Link naar reactie
7 uren geleden, bates zei:

ik heb via de tekenaar van Pineapple man vernomen dat de reeks beschikbaar is als print on demand voor 40$.

Geen idee wat me da gaat kosten aan douane en adminkosten. Misschien eens polsen bij de douane? 

 

Wat ik begrijp is dat dit verzorgd wordt door dit bedrijf, ik zie alleen geen contact adres, misschien eerst registreren.

 

https://www.indyplanet.com/

 

Link naar reactie
2 minuten geleden, Air zei:

Maar nu DRIJVEN we of tropic eeehhh topic 🙈

Polynesië is naast Melanesië en Micronesië een van de drie grote eilandengroepen in de Grote of Stille Oceaan die samen Oceanië vormen. Ruwweg vormt het een driehoek met Nieuw-Zeeland, Hawaï en Paaseiland als hoekpunten. bron Wikipedia

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
  • 2 months later...
Op 31/12/2023 om 02:29, Rataplan zei:

Het werd nooit bevestigd waar het eiland of continent lag waar Alex en Enak terecht kwamen, maar het heeft wel alles weg van een geografie, fauna &flora dewelke voorkomen in Oceanië...

 

Alhoewel dit wel heel erg veraf was voor de Romeinse wereld...feitelijk terra incognita.

 

 

 

894x1200.jpg

 

Even spelbreker spelen: de Middelandse zee ligt vol eilanden, en Griekenland is notoir geologisch actief gebied. Denk ook maar aan de vulcanen van Italië.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...