cartoonesk Posted January 9 Posted January 9 Covers, remakes, reprises, prequels, sequels, etc. op allerlei creatief gebied, beter dan het origineel. SPeeDy 1 Quote
Air Posted January 9 Posted January 9 @cartoonesk kan ik dit interpreteren als een verzoek aan bobfish om een boekverslag van èèn van uw publicaties te maken? of trek ik hier de verkeerde conclusie? Quote .
Air Posted January 9 Posted January 9 Een hoop mooie cover etc. Maar beter dan origineel is vaak lastig en objectief. maar deze is in ieder geval “eigen” gemaakt. Als dat zinnig klinkt. Tanuki 1 Quote .
cartoonesk Posted January 9 Author Posted January 9 1 uur terug, Air zei: @cartoonesk kan ik dit interpreteren als een verzoek aan bobfish om een boekverslag van èèn van uw publicaties te maken? of trek ik hier de verkeerde conclusie? Geen idee of Bob mijn Voorheen Zookie in 1 van zijn kasten heeft staan! Quote
charles Posted January 9 Posted January 9 The Velvet Underground blijft mijn favoriete band - en ik ben niet eens een fan van The Black Crowes, eigenlijk - maar hun cover van "O! Sweet Nuthin'!" vind ik geweldig. Euh... hoe krijg ik de video hier, eigenlijk? Nu staat er alleen maar de link. edit: gelukt, geloof ik! Air 1 Quote
bouncer Posted January 9 Posted January 9 4 minuten geleden, charles zei: The Velvet Underground blijft mijn favoriete band - en ik ben niet eens een fan van The Black Crowes, eigenlijk - maar hun cover van "O! Sweet Nuthin'!" vind ik geweldig. https://youtu.be/7CZR6NwlN9w?feature=shared Euh... hoe krijg ik de video hier, eigenlijk? Nu staat er alleen maar de link. Rechterklant klikken muis op balkje filmpje linkerkant muis klik en kies voor kopieeren Rechterkant muis klik en kies voor plakken charles 1 Quote
charles Posted January 9 Posted January 9 Bedankt, Bouncer! Het was me uiteindelijk gelukt, maar voor de volgende keer zal ik waarschijnlijk je uitleg gebruiken (want de volgende keer lukt het mij weer niet meteen, heb ik het vermoeden...). Quote
Air Posted January 9 Posted January 9 https://faroutmagazine.co.uk/greatest-punk-covers-ever/ Quote .
cartoonesk Posted January 10 Author Posted January 10 Bedankt voor de reacties. Wat films betreft, kan ik niet zo snel een remake of sequel bedenken dat beter is dan het origineel. Jullie? Eerder al elders geplaatst. SPeeDy 1 Quote
Timothy van Damme Posted January 10 Posted January 10 27 minutes ago, cartoonesk said: Wat films betreft, kan ik niet zo snel een remake of sequel bedenken dat beter is dan het origineel. Jullie? Soms wordt Scarface hier genoemd, maar die films zijn zó wezenlijk anders dat ik die niet echt als remake zie. De laatste A Star is Born zou ik wel even goed durven noemen als zijn voorgangers. Ten slotte moet ik denken aan The Thing, maar daar heb ik het origineel nog niet van gezien. cartoonesk 1 Quote
Timothy van Damme Posted January 10 Posted January 10 47 minutes ago, cartoonesk said: Wat films betreft, kan ik niet zo snel een remake of sequel bedenken dat beter is dan het origineel. Jullie? Ocean's Eleven schiet me ook nog te binnen. BobFish 1 Quote
Air Posted January 10 Posted January 10 Niet echt een cover, maar wel zelfde thema en muziekstijl. Quote .
BobFish Posted January 10 Posted January 10 SPeeDy 1 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
Peter Motte Posted January 10 Posted January 10 Sterk hoe knullig oude videoclips er soms uitzien. BobFish 1 Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Air Posted January 10 Posted January 10 And now something completely different SPeeDy and Tanuki 1 1 Quote .
SPeeDy Posted January 13 Posted January 13 Air 1 Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
BobFish Posted January 15 Posted January 15 Op 9/1/2024 om 11:19, cartoonesk zei: Geen idee of Bob mijn Voorheen Zookie in 1 van zijn kasten heeft staan! Zeker! Al moet ik bekennen dat hij nog op mijn leeslijst staat Nu, gene stress, van alles wat ik hier op het forum zie passeren, kan ik al concluderen dat je stijl me bevalt cartoonesk and Air 1 1 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
cartoonesk Posted January 15 Author Posted January 15 31 minuten geleden, BobFish zei: Zeker! Al moet ik bekennen dat hij nog op mijn leeslijst staat Nu, gene stress, van alles wat ik hier op het forum zie passeren, kan ik al concluderen dat je stijl me bevalt Haha. Cool, wat leuk! BobFish 1 Quote
cartoonesk Posted January 15 Author Posted January 15 Op 10/1/2024 om 11:01, Timothy van Damme zei: Ocean's Eleven schiet me ook nog te binnen. Het origineel is toch met The Rat Pack (Sinatra, Dean Martin enzo), die waren toch wel grappig, naar ik meen te herinneren. Quote
cartoonesk Posted January 15 Author Posted January 15 Zou ik de Clifon van Turk en De Groot beter durven noemen dan het origineel van Macherot? Of lijkt dat zo omdat ik die als eerste leerde kennen? Quote
BobFish Posted January 15 Posted January 15 Charlie's Angels ! Serie (1976) is 2,5/5 (ja, ik heb alles op blu-ray) Film (2000) is 5/5 (verrassend genoeg gebleken uit een recente 4K herkijkbeurt) > Air 1 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
BobFish Posted January 15 Posted January 15 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
bouncer Posted January 15 Posted January 15 2 uren geleden, BobFish zei: Charlie's Angels ! Serie (1976) is 2,5/5 (ja, ik heb alles op blu-ray) Film (2000) is 5/5 (verrassend genoeg gebleken uit een recente 4K herkijkbeurt) > Als klein knulleke kon ik alleen al naar het haar een uur staren. Air and BobFish 2 Quote
Air Posted January 15 Posted January 15 12 minuten geleden, bouncer zei: Als klein knulleke kon ik alleen al naar het haar een uur staren. Ik vraag mij af of ze wel eens een “catsuit” droeg? Quote .
bouncer Posted January 15 Posted January 15 2 minuten geleden, Air zei: Ik vraag mij af of ze wel een een “catsuit” droeg? Ik zou zeggen, kleed haar zelf aan. Air 1 Quote
Ambreville Posted January 15 Posted January 15 Het heeft 60 jaar geduurd, maar nu... Alhoewel ze samen met Picard rare zaken doen met de Noonien-Singh familie. Quote
Air Posted January 15 Posted January 15 22 minuten geleden, bouncer zei: Ik zou zeggen, kleed haar zelf aan. Voor het volgende project moet ik eerst mijn rol zwarte gaffa-tape zoeken Quote .
BobFish Posted January 16 Posted January 16 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
Tanuki Posted January 17 Posted January 17 Ik ben fan van Steve'nSeagulls, een Finse band die een eigen draai geven aan metal- en andere grootheden. Air 1 Quote
Madam Kito Posted January 17 Posted January 17 Oh , ik kan nog eens de fanboy die ik ben spelen, want het is simpel als het op zingen aankomt. Zowat alles wat Dimash Kudaibergen (tweevoudig gouden medaille winnaar moest zingen een Olympische sport zijn) covert. Zolang het niet in het Engels is, want zijn sterk accent verpest het soms een beetje. dit bijvoorbeeld: dit was het origineel: en dit was de engelse cover die ooit in de jaren '80 een klein hitje was voor de zanger van Cock Robin: Zelfs als hij (onze) Lara Fabian, een van de betere zangeressen die er is, covert gaat hij een trapje hoger: Al zittend in kleermakerszit, alsof het niets voorstelt, ergens midden in een drie uur durend concert en van dit niet al te slecht Clouseau-achtig Russisch hitje: heeft hij het beste gemaakt dat ik ooit op live zingen heb gezien. Het begint rustig (alhoewel daar al meer zangtechnieken worden gebruikt dan de meeste zangers in hun hele carrière bezigen) maar de finale is onmenselijk: Okay, fanboy moment is voorbij. Ik ga terug aan het werk. Quote
Recommended Posts