Ga naar inhoud

Beter dan het origineel.


Recommended Posts

The Velvet Underground blijft mijn favoriete band - en ik ben niet eens een fan van The Black Crowes, eigenlijk - maar hun cover van "O! Sweet Nuthin'!" vind ik geweldig.

 

 

 

 

Euh... hoe krijg ik de video hier, eigenlijk? Nu staat er alleen maar de link.

edit: gelukt, geloof ik!

Link naar reactie
4 minuten geleden, charles zei:

The Velvet Underground blijft mijn favoriete band - en ik ben niet eens een fan van The Black Crowes, eigenlijk - maar hun cover van "O! Sweet Nuthin'!" vind ik geweldig.

 

https://youtu.be/7CZR6NwlN9w?feature=shared

 

Euh... hoe krijg ik de video hier, eigenlijk? Nu staat er alleen maar de link.

 

 

Rechterklant klikken muis op balkje filmpje

linkerkant muis klik en kies voor  kopieeren

Rechterkant muis klik en kies voor plakken

Link naar reactie
27 minutes ago, cartoonesk said:

Wat films betreft, kan ik niet zo snel een remake of sequel bedenken dat beter is dan het origineel. Jullie?

 

Soms wordt Scarface hier genoemd, maar die films zijn zó wezenlijk anders dat ik die niet echt als remake zie. 

 

De laatste A Star is Born zou ik wel even goed durven noemen als zijn voorgangers. Ten slotte moet ik denken aan The Thing, maar daar heb ik het origineel nog niet van gezien. 

Link naar reactie

Oh , ik kan nog eens de fanboy die ik ben spelen, want het is simpel als het op zingen aankomt. Zowat alles wat Dimash Kudaibergen (tweevoudig gouden medaille winnaar moest zingen een Olympische sport zijn) covert. Zolang het niet in het Engels is, want zijn sterk accent verpest het soms een beetje.

 

 dit bijvoorbeeld:

dit was het origineel:

en dit was de engelse cover die ooit in de jaren '80 een klein hitje was voor de zanger van Cock Robin:

 

Zelfs als hij (onze) Lara Fabian, een van de betere zangeressen die er is, covert gaat hij een trapje hoger:

 

Al zittend in kleermakerszit, alsof het niets voorstelt, ergens midden in een drie uur durend concert

 

 

en van dit niet al te slecht Clouseau-achtig Russisch hitje:

 

heeft hij het beste gemaakt dat ik ooit op live zingen heb gezien. Het begint rustig (alhoewel daar al meer zangtechnieken worden gebruikt dan de meeste zangers in hun hele carrière bezigen) maar de finale is onmenselijk:

 

Okay, fanboy moment is voorbij. Ik ga terug aan het werk.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...