Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

@djkeos. De albumtitel duidt op de F-86 Sabre, maar we zien andere (veel modernere) toestellen op de cover. Vandaar vermoeden "Sabre" naam van een personage (bijnaam van Nijaq of koning Haroun?), maar heb het vorige album niet gelezen. (Sabre = sabel; sable = zand) 

Het betreft wel 2e deel van 2-luik.

 

PS

Trouwens, volgens Francis Bergèse komt er volgend jaar bij Dargaud een hommage album uit i.v.m. 60 jaar serie T & L.

O.a. Sébastien Philippe en hij werken daar aan mee.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
11 uren geleden, esteban² zei:

Meer fan van de softcover-prent, om eerlijk te zijn.  

Die van Yann en Henriet hierboven, die heeft mijn volle interesse. :) 

Dat is een hermontage van de jeugdscenes, aangevuld met nieuw materiaal om het een consistent geheel te maken.

Ik heb de mijne via BDFugue besteld. dat is het eenvoudigste voor die gelimiteerde spullen. Met verzending aan 0,10 €.

 

 

 

Link naar reactie

Ik hoorde vandaag dat er van de nieuwe blake en mortimer naast de sc en de luxe uitgave ook nog een soort van tussen exemplaar zou verschijnen voor rond de €30,-.

Er zou gaan om een uitgave van 100 exemplaren, maar blijkbaar zijn er zowiezo al een 1500 voorbesteld door de winkels.

Is hier iets bekend van ?

Gaat de kant op van de HC van lonesome als dit klopt.

Link naar reactie
53 minuten geleden, Willem zei:

Ik hoorde vandaag dat er van de nieuwe blake en mortimer naast de sc en de luxe uitgave ook nog een soort van tussen exemplaar zou verschijnen voor rond de €30,-.

Er zou gaan om een uitgave van 100 exemplaren, maar blijkbaar zijn er zowiezo al een 1500 voorbesteld door de winkels.

Is hier iets bekend van ?

Gaat de kant op van de HC van lonesome als dit klopt.

De informatie die je hebt is bijna goed, de prijs is € 34,95 en de oplage is geen 100 maar 1.000 exemplaren. Dit album heeft een dossier en een losse prent, dus veel meer dan de luxe editie van € 49,95. Ik verwacht ook dat dit album veel lastiger zal zijn om te pakken te krijgen.

Hier de cover
 

9789462106369_klein.jpg

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
1 minuut geleden, Van Ditmar Strips zei:

De informatie die je hebt is bijna goed, de prijs is € 34,95 en de oplage is geen 100 maar 1.000 exemplaren. Dit album heeft een dossier en een losse prent, dus veel meer dan de luxe editie van € 49,95. Ik verwacht ook dat dit album veel lastiger zal zijn om te pakken te krijgen.

Hier de cover
 

9789462106369_klein.jpg

Bedankt voor de info.

Wordt er wel een beetje moedeloos van.

Als je hem dus niet kunt bemachtigen gaat het dezelfde kant op als Lonesome.

Jammer, maar misschien vanuit de uitgever bekeken wel begrijpbaar.

Link naar reactie

Ohka! Ohka! 14 november a.s.: Angel Wings deel 5:

 

dllwmr.jpg

(ISBN: 978-2888909774; special edition [1.200 exemplaren], met ex-libris; hardcover, € 17,=) 

 

Cover Standaardalbum:

2rvzskj.jpg

(ISBN: 978-2888908906; © R. Hugault, okt. 2018)

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...