Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Op 7/6/2018 om 11:15, Gast Kontiki zei:

Deel 1 van tweeluik door Pedrosa, collectie Vrije Vlucht. Fantasyverhaal over een prinses die na de dood van haar vader haar rechtmatige troon terug moet veroveren nadat haar jongere broer haar heeft verbannen. Verschijnt dit najaar ook in het Nederlands.

26811.jpeg

https://www.franceinter.fr/livres/bande-dessinee-decouvrez-l-age-d-or-de-cyril-pedrosa-et-roxanne-moreil-en-avant-premiere

Link naar reactie
Op 7/6/2018 om 05:15, Gast Kontiki zei:

Deel 1 van tweeluik door Pedrosa, collectie Vrije Vlucht. Fantasyverhaal over een prinses die na de dood van haar vader haar rechtmatige troon terug moet veroveren nadat haar jongere broer haar heeft verbannen. Verschijnt dit najaar ook in het Nederlands.

26811.jpeg

Ben (groot) fan van Pedrosa, maar deze cover vind ik niet bijster origineel. Doet me aan Beauté denken (maar Kerascoët zal ook niet de eerste zijn geweest met zo’n opzet).

 

63CB7300-441D-4CB0-A1DE-CD0FB33D013D.jpeg

Link naar reactie
52 minuten geleden, JJL zei:

Ben (groot) fan van Pedrosa, maar deze cover vind ik niet bijster origineel. Doet me aan Beauté denken (maar Kerascoët zal ook niet de eerste zijn geweest met zo’n opzet).

 

63CB7300-441D-4CB0-A1DE-CD0FB33D013D.jpeg

Moest ik ook gelijk aan denken, ook qua tekenwerk en verhaal. Wordt deze in de vrije vlucht vertaald?

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Dit najaar verschijnt de nieuwe Blake en Mortimer getekend door Peter van Dongen en Teun Berserik. In Frankrijk verschijnt gelijkertijd in een beperkte oplage nog een speciale editie: Blake et Mortimer Hc25. La vallee des Immortels (edition bibliophile). 
Deze editie heeft ook een afwijkende omslag. Bestel tijdig, wees er op tijd bij want op=op.
Te bestellen via uw lokale boekhandel, stripwinkel en webshop.

ISBN 9782870972786
Hier de cover

9782870972786.png

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Iets voor de verzamelaars. Ik weet niet of dit in de juiste thread staat maar vandaag zag ik in Franstalige stripwinkels in Brussel een krant liggen met pagina's uit de te verschijnen "Kinderen van de Wind" van Bourgeon. Voorpublicatie en infoartikels. Zwart-wit en 3 euro. Ik vermoed dat dit niet in het Nederlands zal verschijnen.

Link naar reactie
3 uren geleden, Lefranc zei:

Iets voor de verzamelaars. Ik weet niet of dit in de juiste thread staat maar vandaag zag ik in Franstalige stripwinkels in Brussel een krant liggen met pagina's uit de te verschijnen "Kinderen van de Wind" van Bourgeon. Voorpublicatie en infoartikels. Zwart-wit en 3 euro. Ik vermoed dat dit niet in het Nederlands zal verschijnen.

Alvast de Franse Cover

 

 

passagersDuVentT8.jpg

Link naar reactie
18 uren geleden, Lefranc zei:

Iets voor de verzamelaars. Ik weet niet of dit in de juiste thread staat maar vandaag zag ik in Franstalige stripwinkels in Brussel een krant liggen met pagina's uit de te verschijnen "Kinderen van de Wind" van Bourgeon. Voorpublicatie en infoartikels. Zwart-wit en 3 euro. Ik vermoed dat dit niet in het Nederlands zal verschijnen.

Momenteel in 32 pag. supplement bij magazine Casemate nr. 117:  https://casemate.fr/casemate-n117-aout-sept-2018/

2dmfb6s.png

Hier te downloaden: https://www.izneo.com/fr/bd/documentaire/casemate-7362/casemate-juillet-2018-30429

 

Casemate117cover.png

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Okt. 2018: Tango #2; nov. 2018: XIII #13:

28jeh.png

 

 

**********************************************************************************************

 

V.a. 19 augustus: hommage aan Victor Hubinon (Buck Danny, Roodbaard, Tiger Joe, etc.):

 

Hubinon_boek_2018_2.png

206 pag.; ISBN Nr: 978-1717778123.

 

Bronnen:

- blog auteur: http://vrixhon.over-blog.com/2018/08/victor-hubinon-chronologie-d-une-vie.html

- Amazon: https://tinyurl.com/y74l2l7d 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
8 uren geleden, Dickerdack zei:

Er is de laatste jaren veel geklaagd over bepaalde recente covers van Thorgal, maar dit is toch met afstand de meest afschuwelijke van allemaal! Jammer dat een tekenaar als Rosinski met deze retro- jaren - 70 flowerpowerprent zijn zwanenzang inzet...

Als die cover een weergave is van wat er staat te gebeuren. Dan begin ik mij enigzins zorgen te maken.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...