Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Layla

Layla is een one-shot van Mika en het scenariodebuut van Jérémy (Barracuda, Ridders van Heliopolis). Het verhaal is een fantasierijk liefdessprookje van bijna honderd pagina’s. Moord verraad, oorlog en vernietiging zetten een koninkrijk in vuur en vlam.

Synopsis

Ooit was Nosgrey de luisterrijke hoofdstad van het koninkrijk van Flyne Yord. Nu is het een stad in verval. Hier woont Grenoye, bijgenaamd de Kikker, samen met zijn moeder die verteerd is door verdriet nadat haar man haar in de steek liet. De jongeman heeft maar één doel in zijn luizenleven: de beeldschone Layla terugvinden die hij op een dag tegen het lijf liep in het Scharlaken Moeras. Maar Grenoye is niet de enige die betoverd is door de mysterieuze vrouw. Niemand minder dan koning Ragnar Falx is bezeten van Layla… en van de rode edelsteen die ze om de hals draagt.

Hardcover | 96 pagina’s | Microbe | Verwacht november 2018

Layla-1-gravin-scarlaken-moeras-9789085585473.jpg

Link naar reactie

Is er iemand die weet wanneer de laatste Kobijn albums verschijnen?

Een hele tijd geleden kwamen er vanuit de uitgeverij berichten dat de publicatie nabij was. Regelmatig werd de publicatie vooruitgeschoven, met steeds diezelfde mededeling.

En nu laten ze al maanden niets meer van zich horen...

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
2 uren geleden, Martin zei:

Is er iemand die weet wanneer de laatste Kobijn albums verschijnen?

 Een hele tijd geleden kwamen er vanuit de uitgeverij berichten dat de publicatie nabij was. Regelmatig werd de publicatie vooruitgeschoven, met steeds diezelfde mededeling.

En nu laten ze al maanden niets meer van zich horen...

Is opnieuw uitgesteld vanwege tegenvallende voorbestellingen. Voor onbepaalde tijd. Zie SSZ.

Link naar reactie
46 minuten geleden, kurisu74 zei:

Waar kan ik voorbestellen? Vind dit niet meteen terug op de website van Silvester...

Vermoedelijk zijn dat voorbestellingen van stripspeciaalzaken.

 

In Vlaanderen zijn er twee albums voorbesteld: eentje voor Koen en eentje voor Timhardt. :e007:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
5 minuten geleden, kurisu74 zei:

Dat vind ik dan wel wat raar. Ik heb helemaal geen stripspeciaalzaak in mijn buurt, en via de Standaard Boekhandel kan ik ze niet voorbestellen.

 

Als je dan nog tenminste via hun website waar ze ook rechtstreeks verkopen zou kunnen intekenen... 

Het gaat inderdaad om voorbestellingen van SSZ'en.

De uitgever vraagt hun hoeveel ze er willen hebben, de winkelier kijkt hoeveel hij denkt er te kunnen verkopen en geeft dan een getal op en daarna gaat de uitgever met die voorbestelde aantallen naar de drukker. Of niet. 

 

Soms gaat het met voorbestellingen van stripzaken, maar meestal zonder en kiest de uitgever zelf de oplage.   

Link naar reactie
56 minuten geleden, Van Ditmar Strips zei:

Ik had volgens mij begrepen dat het gaat om een voorloper en geen opvolger

Maakt niet uit, het is in ieder geval voor ons de tweede samenwerking in Collectie Getekend. Vermits Ballon Media hem weer niet schrapt van de lijst. Weet je maar nooit met deze uitgever. Zal de eerste niet zijn dit jaar.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...