Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Op 20/6/2018 om 14:51, kurisu74 zei:

Hola dat is een blast from my past! Ik heb nog ergens een beduimelde softcover destijds van Big Balloon!

 

Ga zeker upgraden! Betekent "integraal" dat er nog meer instaat dan het verhaal De Dromende God?

 

 

Ik heb de uitgever even gevraagd, dit is de inhoud van deze integrale editie:
 

Boek 1: De dromende god

Boek 2: Het masker van de eeuwigheid

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Bijna twintig jaar geleden verscheen bij Dargaud XIII - Het onderzoek. Nu is onlangs deel 2 van Het Onderzoek aangekondigd door Philippe Xavier met zelfs een optie voor een deel 3 wanneer er voldoende interesse voor is. Het wordt hard werken voor de tekenaar want ook het tweede deel van Tango "Rode sabel" is voor dit najaar aangekondigd.

Hier de cover alvast van XIII - Het onderzoek deel 2

XIII-Het-Onderzoek_2b.jpg

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
Just now, Van Ditmar Strips said:

Bijna twintig jaar geleden verscheen bij Dargaud XIII - Het onderzoek. Nu is onlangs deel 2 van Het Onderzoek aangekondigd door Philippe Xavier met zelfs een optie voor een deel 3 wanneer er voldoende interesse voor is. Het wordt hard werken voor de tekenaar want ook het tweede deel van Tango "Rode sabel" is voor dit najaar aangekondigd.

Hier de cover alvast van XIII - Het onderzoek deel 2

XIII-Het-Onderzoek_2b.jpg

staat Van Hamme hier nou enkel op uit commerciële redenen of werkt hij hier daadwerkelijk aan mee?

Link naar reactie
Op 12-6-2018 om 16:00, stripfanaat zei:

sherman-tome-8-chemins-jeannie-1969.jpg

 

Op 12-6-2018 om 18:26, De Hollander zei:

Binnenkort eens herlezen, mij staat bij dat ik niet weg was van de eerste cyclus (6 delen).

 

Dit weekend herlezen. Dit was zeker veel beter dan ik mij kon herinneren. Blij dat ik dit weer ter hand heb genomen. 

Weet iemand wat de bedoeling is? Wordt dit ook weer een verhaal in 6 delen? Of anders?

Link naar reactie
Op 25/6/2018 om 20:19, De Hollander zei:

De aankondigingen van Daedalus voor augustus t/m oktober bekeken. Mooie aankondigingen. Helaas geen laatste deel Zang van de Vampiers en vervolgen op Carmen Mc Cullum en Travis. Wel weer diverse nieuwe reeksen. Conclusie: deels content, deels teleurgesteld. De vorige uitgaven van Carmen Mc Cullum en Travis dateren alweer van september 2016. 

Link naar reactie
12 hours ago, De Hollander said:
On 6/25/2018 at 8:19 PM, De Hollander said:

De aankondigingen van Daedalus voor augustus t/m oktober bekeken. Mooie aankondigingen. Helaas geen laatste deel Zang van de Vampiers en vervolgen op Carmen Mc Cullum en Travis. Wel weer diverse nieuwe reeksen. Conclusie: deels content, deels teleurgesteld. De vorige uitgaven van Carmen Mc Cullum en Travis dateren alweer van september 2016. 

Mooie lijst. Heel benieuwd welke tekenaar(s) van de nieuwigheden Daedalus zal meenemen naar FACTS.

Link naar reactie

Daedalus is de laatste jaren behoorlijk afgezakt in mijn lijst. Ze stampen de markt vol met twee nieuwe delen per keer, en afwachten is vervolgens wanneer er van bepaalde series een vervolg komt. Als die er al komen Kijk maar eens nar dit lijstje:


Koning der apen 2 
Drie Wensen 3
Azimuth 4
Blauwe verten 4
Metronom 5
Chimere(s) 5 + 6
Narrenschip 6 + 7 + 8 en 9 later dit jaar
Goud onder de sneeuw 3
Uchronies New Moskou 3 en Delhi 3
Weg van het zwaard 2
Servitude 5
Excalibur kronieken 5

en dan vergeet ik er nog een boel waarschijnlijk

Link naar reactie
1 uur geleden, hego zei:

Daedalus is de laatste jaren behoorlijk afgezakt in mijn lijst. Ze stampen de markt vol met twee nieuwe delen per keer, en afwachten is vervolgens wanneer er van bepaalde series een vervolg komt. Als die er al komen Kijk maar eens nar dit lijstje:


Koning der apen 2 
Drie Wensen 3
Azimuth 4
Blauwe verten 4
Metronom 5
Chimere(s) 5 + 6
Narrenschip 6 + 7 + 8 en 9 later dit jaar
Goud onder de sneeuw 3
Uchronies New Moskou 3 en Delhi 3
Weg van het zwaard 2
Servitude 5
Excalibur kronieken 5

 en dan vergeet ik er nog een boel waarschijnlijk

Als ik het goed zie, zijn dat geen toppers qua verkoop. Zou me niet verbazen als ze er bij een aantal gegarandeerd geld op toe moeten leggen. 

Link naar reactie
24 minuten geleden, Tweetie zei:

Als ik het goed zie, zijn dat geen toppers qua verkoop. Zou me niet verbazen als ze er bij een aantal gegarandeerd geld op toe moeten leggen. 

Dus, daarom maar laten lopen? 

Nee, zo werkt dat ook niet. Dat een uitgeverij kiest voor commercie is te verdedigen. Maar je kan natuurlijk niet can alles starten en dan zaken op zijn beloop laten. Dat gaat ook klanten kosten.

 

Ik schrik trouwens van het aantal onafgewerkte series. Dat begint serieus op te lopen. 

En er zouden er nog meer zijn?

Link naar reactie
37 minuten geleden, Tweetie zei:

Als ik het goed zie, zijn dat geen toppers qua verkoop. Zou me niet verbazen als ze er bij een aantal gegarandeerd geld op toe moeten leggen. 

Dan kan willekeurig elke uitgeverij zijn deuren wel sluiten, want verkooptoppers zijn op één hand te tellen dezer dagen.  

Als je er al 500 tot 1000 van verkoopt in de lage landen mag je in je handjes knijpen als uitgever. De markt voor dit soort titels is erg klein. Tis geen Jommeke of Astrix

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...