Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

4 minuten geleden, esteban² zei:

Heb je Gung Ho al in handen gehad?

Dat is toch Holden op de cover? Ik vind hem wel veelbelovend, maar je moet het verhaal dan wel een beetje kennen.

 

Of een cover voor mooi door kan gaan is natuurlijk persoonlijk. De tekeningen van Gung Ho kunnen mij in ieder geval smaken.

Link naar reactie
11 uren geleden, esteban² zei:

Interessant.  Heb je Gung Ho al in handen gehad?  En wat vond je van de vorige covers?

Ja, het spreekt me niet echt aan qua tekeningen maar gezien de lovende kritieken overal zal ik het toch eens moeten proberen. Deze cover vind ik niet bepaald een uitnodiging.

De vorige covers vond ik nog wel OK.

Link naar reactie

Zeven jaar in The Making blijkbaar!!
In Januari 2018 volgt de premiere in Angeloume.

 

Tekenaar: VIncenco Cucca

Schrijver: Denis-Pierre Filippi,

Inkleuring: fabio marinacci
Uitgeverij: Glenat
Nederlandse vertaling..... ???

Meer info: https://www.facebook.com/Colonisation-128070111171954/

 

 

cucca_colon1.thumb.jpg.5456ba02ce62fcdbd26f642da510204a.jpgcucca_colon2.thumb.jpg.c30971c0b1480589c4e11086d244f923.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
3 uren geleden, linthout zei:

Ja, het spreekt me niet echt aan qua tekeningen maar gezien de lovende kritieken overal zal ik het toch eens moeten proberen. Deze cover vind ik niet bepaald een uitnodiging.

De vorige covers vond ik nog wel OK.

Fair enough. Voor mij is dit alvast een kandidaat 'cover van het jaar'. Benieuwd wat je van de reeks zal vinden. :)

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
5 uren geleden, marioboon zei:

Als je de eerste 3 delen niet hebt, is het sowieso wat zinloos om alleen deel 4 te kopen.

 

Daar heb je een punt. Maar ik moet zeggen dat de cover mij niet direct aanspreekt om de reeks te willen beginnen. Maar meningen kunnen verschillen (gelukkig maar, anders zou het een saaie boel zijn. :))

Link naar reactie

Niet alleen van Guust Flater verschijnt dit jaar een hommagealbum door verschillende tekenaars uit Vlaanderen en Nederland, ook van Agent 327 verschijnt zo'n huldeboek. Het verschijnt eind dit jaar bij Uitgeverij L. In Eppo van deze week bundelen Danker-Jan Oreel en Henk Kuijpers de krachten voor een laatste kortverhaal. Andere deelnemende auteurs waren Gerben Valkema - Eric Heuvel - Mars Gremmen - Kees de Kees De Boer - Frans Hasselaar -  Remco Lee Polmann - Wilfred Ottenheim - Kim Kim DuChateau - Robbert Damen - Michiel Offerman - René Uilenbroek - Willem Ritstier - Fred de Heij - Ruud Straatman - Ger Apeldoorn. Martin Lodewijk tekende de cover van het album dat in soft- en hardcover verschijnt.

 

 

Agent-327-Hulde-Jubilaris.jpg

Link naar reactie

Er werd ergens gevraagd naar een nieuw album van Soda. Wel, tekenaar Dan Verlinden zat begin september toch al aan pagina... 13! Momenteel wacht hij op het vervolg van het scenario. Kan nog een tijd duren dus.

Link naar reactie
2 uren geleden, ed hengeveld zei:

Grappig om te zien waar de inspiratie voor de cover vandaan kwam. Space Shuttle astronauten Jack Lousma en Gordon Fullerton stonden model. Alleen werd de foto gespiegeld.

 

15cn9t4.jpg

Zoals de bekende Catalaanse schilder van doeken Pablo P. wel eens trachtte te parafraseren: beter goed gejat, dan zelf gevonden.

 

Al moet die covertekenaar wel oppassen voor diefstal. Zo is er eens een tekenaar van Marvel aangeklaagd (en proces verloren dacht ik) omdat ie een persfoto letterlijk overgetekend had voor zijn compositie. Idem Luc Tuymans hier een dik jaar geleden.

Link naar reactie
13 uren geleden, ed hengeveld zei:

Grappig om te zien waar de inspiratie voor de cover vandaan kwam. Space Shuttle astronauten Jack Lousma en Gordon Fullerton stonden model. Alleen werd de foto gespiegeld.

 

15cn9t4.jpg

En zelfs Sonny Tuckson, ook in spiegelbeeld van deze foto:  

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

En vandaag ook te horen gekregen dat van Franka Grand Adventure deel 2 tijdens het Stripfestival in Breda (14-15 oktober) voor het eerst te koop zal zijn op de stand van Henk Kuijpers. Dit tweede deel staat in teken van De vlucht van de Atlantis. De reeks zal uit 3 delen gaan bestaan.

Aangezien dit de vervanger is voor de Catawiki dagaanbieding, is deze uitgave uitsluitend verkrijgbaar bij de uitgeverij. Je kunt er gelijk een mooie tekening in laten zetten.

De cover is prachtig maar mag ik helaas nog niet plaatsen, vandaar even het vignet van de luxe editie van De Vlucht van de Atlantis.

Zodra ik meer info heb post ik dat op onze facebook pagina

franka-atlantis.jpg

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...