Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Op 23-9-2017 om 15:48, linthout zei:

Ik heb een hekel aan Piratenstrips.

Vroeger wel Roodbaard gelezen, maar dat kwam enkel omdat de eerste vier delen indertijd slechts 15 frank kostten.

Ik kreeg elke week 15 frank pree van mijn ouders, dus wat moest ik doen?

 

John Long SIlver is eerder avontuur, beetje een alternatief vervolg op schatteneiland. Destijds was dat zowat de enige strip die ik in het NL kocht dat jaar. Wreed goed!

Link naar reactie
2 uren geleden, Van Ditmar Strips zei:

Zojuist op het internet gevonden de cover van het tweede deel van Robbedoes special: Het plan van Wiebeling
Het album ligt als softcover en luxe editie in de winkels op 6 december

 

9789031435562.jpg

Zeer leuke cover, dit.  Ik moet wel zeggen dat ik een beetje schrok hoe 'kinderlijk' de (eerste) Robbedoes Special is, nu ik deel 1 effectief doorbladerde.  Niets mis met de sfeer en tekeningen, maar de échte Robbedoes sfeer, zoals ik elders herhaaldelijk las, dat is het toch niet meteen ... Duidelijk gericht op een voornamelijk jong publiek.  Hopelijk groeit deze reeks ook qua verhaal. :)

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
11 uren geleden, pedem zei:

Heeft dit eerste deel wat verkocht?

Ik kom in vrij veel stripwinkels.

Antwerpen, Leuven , Gent, Brugge... denk niet dat ik dat boek veel zien liggen heb. 

Voor België, zou je dat aan Pinceel moeten vragen, die heeft de levering gedaan in België.

Het is natuurlijk oud materiaal, heel erg niche en dus ook niet voor iedereen interessant. Het is geen Roodbaard, Ravian of Blueberry die een veel breder publiek trekken. Verkoop zal daardoor ook veel beperkter zijn.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
4 uren geleden, Van Ditmar Strips zei:

Voor België, zou je dat aan Pinceel moeten vragen, die heeft de levering gedaan in België.

Het is natuurlijk oud materiaal, heel erg niche en dus ook niet voor iedereen interessant. Het is geen Roodbaard, Ravian of Blueberry die een veel breder publiek trekken. Verkoop zal daardoor ook veel beperkter zijn.

Nee maar merk voor mezelf dat dit iets is wat me wel zou liggen. Maar ik wordt er niet of nauwelijks mee geconfronteerd.  

Er verschijnt zoveel en je moet kiezen, maar tis niet omdat je dat een of twee keer niet meeneemt omdat de stapel al hoog genoeg is dat ik het de volgende keer niet zou meenemen.  Maar als het er niet ligt ja dan denk je er zeker niet aan.

 

Link naar reactie
2 minuten geleden, pedem zei:

Nee maar merk voor mezelf dat dit iets is wat me wel zou liggen. Maar ik wordt er niet of nauwelijks mee geconfronteerd.  

Er verschijnt zoveel en je moet kiezen, maar tis niet omdat je dat een of twee keer niet meeneemt omdat de stapel al hoog genoeg is dat ik het de volgende keer niet zou meenemen.  Maar als het er niet ligt ja dan denk je er zeker niet aan.

 

Ik begrijp het, het aanbod is enorm, je kunt niet alles kopen en je moet keuzes maken. Als een dergelijke titel niet of nauwelijks in de winkels ligt wordt de uitgave snel vergeten en moeilijk te verkopen.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
39 minuten geleden, Van Ditmar Strips zei:

Op 6 december verschijnt ook een speciale editie van Batman; The dark prince charming.

De speciale editie heeft extra pagina's een harde kaft en een afwijkende cover, hier de cover

 

22219782_10155538162607110_3553784020017309797_o.jpg

Ik vind zowel deze als de normale cover nogal donker met heel weinig contrast en details. 

Link naar reactie

ik had Asterix et/en weggelaten uit de titel. Persoonlijk vind ik het een beetje onnozel zo.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...