Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Op 28-10-2017 om 16:57, Van Ditmar Strips zei:

Bij Standaard / WPG gaat ook nog een Nero verschijnen door Kim Duchateau met als titel: De zeven vloeken. Het album ligt op 6 december in de winkels en gaat € 12,50 kosten.

Ik zie 'Matsuoka' als uitgeversnaam staan op die cover. Wellicht een samenwerkingsverband met derden?

 

edit: ik zie net dat Kontiki daarover elders meer info heeft geplaats.

Link naar reactie

Dat is dan gewoon foute communicatie van zowel Standaard als mezelf die het overnam zonder zelf eens goed te tellen.

Nee, je kan gerust zijn, ze zullen allen gebundeld raken. Ik weet nog niet hoeveel van die integrales er per jaar zullen verschijnen om ze sneller te kunnen uitgeven. Volgende week heb ik een afspraak met Standaard.

Link naar reactie

Deze week nog contact gehad met Arboris. Ze zijn hun achterstand meer en meer aan het reduceren. Maar sommige titels die al jaren geleden waren aangekondigd, zullen nooit verschijnen. Het gaat specifiek om Indigo 9, dat in het Duits een speciaal geval was, Tao Bang 2 omdat in het Frans die reeks nooit compleet zal zijn wegens stopgezet en een heruitgave met vervolg van Ogregod omdat die reeks in het Frans ook werd stopgezet. Arboris liet me geen andere titels wissen, dus blijven ze officieel aangekondigd staan. Dit jaar komt er nog een spurtje en er wordt ook al gewerkt aan albums voor volgend jaar.

Link naar reactie

Die vertaling komt in mei. Ik zat te wachten op deze cover om daar een nieuwsbericht over te kunnen schrijven. De andere cover die al beschikbaar was, was voor de zwart-witeditie die dezer dagen in het Frans verschijnt.

Link naar reactie
17 minuten geleden, Kontiki zei:

Die vertaling komt in mei. Ik zat te wachten op deze cover om daar een nieuwsbericht over te kunnen schrijven. De andere cover die al beschikbaar was, was voor de zwart-witeditie die dezer dagen in het Frans verschijnt.

Bij welke uitgever? Aangezien je hier zo stellig mei noemt, is het een andere uitgever dan Arboris?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...