Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Harde smurf, gelukkig. Anders zou ik hem niet smurfen. Ik kijk er in ieder geval naar uit, een integrale waar ik echt zat op te wachten. M'n doet nogal eens neerbuigend over De Smurfen, maar dat is volledig onterecht. Meer nog, het is bij vlagen niets minder dan geniaal. Ik krijg ze nog wel, die ellendige Smurfen! Azraƫl, pak ze!

Ā 

STEUNACTIE šŸ€ #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
20 minuten geleden, hego zei:

Ā Aymond/Christin in Aire Libre begin april in het frans

48BAEA65-0586-4013-B890-2C117EE6112B.jpeg

Ik hoop op een vertaling, zowat alles van Aymond kan me wel bekoren...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢ā€¢

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 ā€¢Ā Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
Op 20/1/2018 om 18:00, Kontiki zei:

Linnen rug, prentje, 125 exemplaren.

Ook van de integrales van Nino en de Nero's van Stallaert komt er een luxe, op slechts 100 exemplaren.

Op de website van deĀ poort staat dat er ook een gesigneerde ex-libris bij de luxe van de smurfen zit. Wat moet ik juist voorstellen bij ā€œgesigneerdā€? Lijkt me wat moeilijk om deze door Peyo te signeren. šŸ¤”

Link naar reactie
Op 22-1-2018 om 09:24, cartoonesk zei:

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen maar deĀ heruitgaveĀ van het legendarische interview-boek "Et Franquin crĆ©a Lagaffe" is officiĆ«el aangekondigd op de site van Dupuis voor 23 maart dit jaar. Het originele boek zal verscheidene toevoegingen bevatten. Als het eventueel kan, zal ik die bestellen!!

Ā 

9782800161723-couv-M800x1600.jpg

Hij is eventueel bij ons te bestellen

9782800161723.jpg

Meer op onzeĀ FacebookĀ pagina.

Link naar reactie
Op 24-1-2018 om 08:28, Van Ditmar Strips zei:

Daarnaast gaat er op 6 april ook een Gaston Box verschijnen met een boek, 6 DVD's met de tekenfilms en een beeldje. Helaas alleen Franstalig en ik onderzoek nog of de DVD's ondertitels hebben.

9791034731688.gif

Ik heb inmiddels antwoord op de vraag of de 6 DVD's met alle Gaston tekenfilmsĀ ondertiteling hebben, wat helaas niet het geval is.
Naast het slechte nieuws heb ik ook goed nieuws: Het boek "Le Gaston AnimƩ" gaat maar liefst 300 pagina's dik worden. Het beeld is gelukkig niet van plastic maar van een harde kunsthars en naast dit alles krijg je er ook nog een facsimile uitgave bij van een prachtige prent. Ik heb op onze facebook pagina nieuwe en veel betere foto's staan.

Meer op onzeĀ FacebookĀ pagina.

Link naar reactie
14 minuten geleden, Mr.EGO zei:

Ā 

Pleeeeeease... zeg me dat dit een HC wordt! (maar ik verwacht het ook niet meer na kogaratsu, soda, jessica blandy)

Ā 

Ondertussen is Ballon Media terug begonnen met reeksen zowel in SC als HC uit te geven dus eigenlijk zie ik geen bezwaar.Ā 

Maar eerlijk gezegd vrees ik ook het ergste.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...