Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

3 minuten geleden, linthout zei:

Dit vind ik erg mooi.Ik durf geen originelen van Bernet meer te kopen sedert er vervalsingen circuleren.

Ik heb trouwens al enkele covers en platen...

Ja, daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.

Geloof wel dat de Spaanse galerie Artcoholics de ‘huisdealer’ van Bernet zelf is, dus dat zal wel vertrouwd zijn (bovenstaande tekening werd overigens door een andere gelerie aangeboden).

Link naar reactie
Op 16-2-2018 om 11:34, eriktex zei:

Oh dat is niet duur. Ik heb eindelijk van Bernet zelf een tarief gekregen voor een (uitgebreide) commissie die we dan ook als ex-libris mogen publiceren en die was toch wel fors duurder...

Kan hij het nog? Het is alweer jaren geleden dat hij iets degelijk getekend heeft denk ik...

Jonah Hex was nog wel goed getekend... De beste cover van die reeks hangt hier achter mij. :-)

Link naar reactie
2 uren geleden, linthout zei:

Kan hij het nog? Het is alweer jaren geleden dat hij iets degelijk getekend heeft denk ik...

Jonah Hex was nog wel goed getekend... De beste cover van die reeks hangt hier achter mij. :-)

Geen idee... hij tekent geen albums meer maar nog wel geregeld commissies dacht ik? Ik meen ook wel eens gehoord te hebben dat hij nog stapels ongepubliceerde tekeningen heeft liggen. Het is ook een veel-tekenaar.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Nog meer goed nieuws van uitgeverij Cliché:

 

De uitgeverij heeft de verschenen delen van "De Belevenissen van Koning Hollewijn" (delen 1 + 2) en "De avonturen van Panda" van uitgeverij Panda (delen 1, 34, 35 en 36) overgenomen en zal beide reeksen gaan voortzetten. 

Nieuwe delen van beide reeksen zijn inmiddels aangekondigd voor maart en juni.

 

Tevens zijn de volgende delen in prijs verlaagd van € 56,- voor € 29,50:

Koning Hollewijn deel 1

Panda deel 1 en deel 34

9789064384011.jpg

9789064385018.jpg

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...