Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

2 uren geleden, Aerogi zei:

Ik ben er in geslaagd een paar maanden geleden om een Lucky Luke (zijne keizerlijke hoogheid) te kopen die ik al had. Met die nieuwe nummering vind ik het soms wel een zootje.

Ik zet naar een reeksnummer altijd de titel in mijn zoeklijst. Chlorophyl bijvoorbeeld heeft voor een groot deel 2 verschillende nummeringen, telkens voor hetzelfde album, maar met een andere cover. Daarvoor zijn Zilveren Dolfijn en Stripinfo fantastische hulpmiddelen.

 

Het heeft jaren geduurd voordat ik door had dat ik een Roodbaard miste omdat er 2 verschillende albums bestaan met dezelfde nummering ( nr. 18 dacht ik, ben te lui om het op te zoeken)...

 

 

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
2 uren geleden, Kontiki zei:

Deel 1 vond ik geweldig goed. Vanaf deel 2 zakt het in elkaar als een pudding. Maar het blijft wel knap getekend.

Same here. Deel 1 vond ik een aangename verrassing. Deel 2 daarentegen heel zwak. Deel 3 laat ik aan mij voorbijgaan. De twee eerste delen zijn inmiddels al uit mijn verzameling verdwenen.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
1 hour ago, marioboon said:

 

Hier heeft de tekenaar de kans gemist om het nog meer op een doodshoofd te doen lijken.

 

Absoluut niet. Hij heeft het perfect gedaan. De kunst is precies om er een doodshoofd in te herkennen, zonder dat het dat echt is, zodat die bomen heel natuurlijk zo gegroeid lijken.

 

Maar niet alleen dat: als het nog sterker wordt, zie je het direct. Zoals het nu is, moet de lezer het ontdekken. Dat is het knappe ervan.

 

De huidige versie maakt ook duidelijk dat het personage op de voorgrond iets te wachten staat, wat hij niet kan zien aankomen. Hij wordt bedreigd, maar weet het niet.

Link naar reactie
8 uren geleden, Peter Motte zei:

 

Absoluut niet. Hij heeft het perfect gedaan. De kunst is precies om er een doodshoofd in te herkennen, zonder dat het dat echt is, zodat die bomen heel natuurlijk zo gegroeid lijken.

 

Maar niet alleen dat: als het nog sterker wordt, zie je het direct. Zoals het nu is, moet de lezer het ontdekken. Dat is het knappe ervan.

 

De huidige versie maakt ook duidelijk dat het personage op de voorgrond iets te wachten staat, wat hij niet kan zien aankomen. Hij wordt bedreigd, maar weet het niet.

Eens, heel mooi gedaan, juist ook vanwege het zijaanzicht van de schedel.

Ben vanwege alle slechte kritieken op het tweede deel overigens ook afgehaakt na deel één.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...