Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

@Chorasan. Thorgal is een S.-F. serie; zie ook die futuristische gun in Slive's rechterhand.

In dit album zal -ondanks skibril- ook wel 't ooglap-moment komen...

6p21r4.jpg

 

Cover-design als zodanig vind ik wel 1 van de betere uit de Thorgal spin-offs van de laatste tijd;

edoch, ontbreekt helaas in het art-book.

 

De jonge jaren van, 6, 2018 det.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
1 uur terug, Lefranc zei:

Over Silvester en achterstanden gesproken. Ik hoop dat die laatste integrales op groot formaat van Prins Valliant nog gaan verschijnen. De laatste is alweer van 2016 geleden. Het laatste deel is trouwens ook gratis voor diegenen die intekenden.

Als Silvester zelfs Kobijn uitgeeft, zal dat ook nog wel een keer komen. 

Link naar reactie
1 uur geleden, Lefranc zei:

Over Silvester en achterstanden gesproken. Ik hoop dat die laatste integrales op groot formaat van Prins Valliant nog gaan verschijnen. De laatste is alweer van 2016 geleden. Het laatste deel is trouwens ook gratis voor diegenen die intekenden.

Deze vraag stelde ik op 16/12 aan Silvester

 

Zijn de delen 17 en 18 van de facsimile uitgaven van Prins Valiant niet voor deze maand, zoals in de folder staat?

 

Silvester antwoordde

 

Helaas. Het samenstellen van boek 18 heeft meer tijd nodig. We hopen beide boeken in februari alsnog uit te leveren.

Link naar reactie
21 uren geleden, Lefranc zei:

Over Silvester en achterstanden gesproken. Ik hoop dat die laatste integrales op groot formaat van Prins Valliant nog gaan verschijnen. De laatste is alweer van 2016 geleden. Het laatste deel is trouwens ook gratis voor diegenen die intekenden.

Gratis?? die heb je al betaald bij de uitgave van deel 1 hoor..

In 2008....

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Op 12/25/2017 om 06:31, Hardcover zei:

@Chorasan. Thorgal is een S.-F. serie; zie ook die futuristische gun in Slive's rechterhand.

In dit album zal -ondanks skibril- ook wel 't ooglap-moment komen...

6p21r4.jpg

 

Cover-design als zodanig vind ik wel 1 van de betere uit de Thorgal spin-offs van de laatste tijd;

edoch, ontbreekt helaas in het art-book.

 

De jonge jaren van, 6, 2018 det.jpg

Het was oorspronkelijk een sf reeks. Nadien is het een mythologie-reeks geworden. Misschien keren ze nu terug naar de sf?

Link naar reactie
55 minuten geleden, Frodo zei:

 

De vetaling is pas voor in mei :-( , dus toch nog "even" wachten.

Ondertussen Lonesome  (en Bouncer) in stripmagazines:

1.  dBD Nr. 98: http://www.dbdmag.fr/immanquable/numeros/detail/306.html

2.  Casemate No. 110 (32 pag. bijlage met 22 platen): https://casemate.fr/casemate-n110-janvier-2018/

 

Casemate 110.jpg

Lonesome 1, mag.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Op ‎25‎/‎12‎/‎2017 om 06:31, Hardcover zei:

@Chorasan. Thorgal is een S.-F. serie; zie ook die futuristische gun in Slive's rechterhand.

In dit album zal -ondanks skibril- ook wel 't ooglap-moment komen...

6p21r4.jpg

 

Cover-design als zodanig vind ik wel 1 van de betere uit de Thorgal spin-offs van de laatste tijd;

edoch, ontbreekt helaas in het art-book.

 

De jonge jaren van, 6, 2018 det.jpg

Zijn beide personages 'de ijskoningin'?  Dat zie ik namelijk niet.  (albums nog niet gelezen)

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
29 minuten geleden, linthout zei:

Die cover is uitermate knap getekend.

Die bushwackers, bestaat die in het Nederlands? Is dat een Tex album?

Wat is dat eigenlijk, een bushwacker?

Ja, dat is deeltje 5 in onze zwart/wit reeks. Dat verhaal heeft een scenario met allerlei historische verwijzingen naar zowel de Buswackers als de Jayhawks. Die opereerden zo rond de burgeroorlog op de grens van Kansas en Missouri. De ene club was voor de slavernij de andere tegen. De naam Jayhawks wordt nog wel gebruikt in sportclubs e.d. dus die waren dan vast tegen de slavernij. De bushwackers waren de boefjes... Als je ze in Google intikt vind je wel interessante Wikipedia verhalen. Ik vind het een van de beste Tex-scenario's die we al hebben uitgegeven

 

Die rode cover valt in ieder geval prima op in de boekwinkels.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
Op 22-12-2017 om 08:49, Van Ditmar Strips zei:

In februari verschijnen weer twee Franstalige uitgaven van

Gaarne deze info (laten) aanpassen: https://www.bol.com/nl/p/lonesome-hc01-het-spoor-van-de-predikant/1001004005120905/?suggestionType=typedsearch

Volgens mij klopt diverse info niet (w.o. scenario, scenarist en albumprijs). BVD.

 

Volledigheidshalve: https://www.ligneclaire.info/la-piste-du-precheur-62928.html

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
10 uren geleden, Hardcover zei:

Gaarne deze info (laten) aanpassen: https://www.bol.com/nl/p/lonesome-hc01-het-spoor-van-de-predikant/1001004005120905/?suggestionType=typedsearch

Volgens mij klopt diverse info niet (w.o. scenario, scenarist en albumprijs). BVD.

 

Volledigheidshalve: https://www.ligneclaire.info/la-piste-du-precheur-62928.html

Ik heb bij ons in het systeem gekeken en wij geven de correcte informatie door, de aanbieder van het album heeft waarschijnlijk zelf verkeerde informatie ingevoerd. Het album gaat pas in mei verschijnen en de verkoper kan het onmogelijk binnen 8 dagen leveren. Maar bedankt voor de oplettendheid. Wel heb ik Julia Swolfs toegevoegd.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...