Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Morgen dus. De voorbije dagen ofwel niet thuis geweest ofwel in slaap gevallen in de zetel. 't Is een excuus als een ander. :-)

Maar kom, morgen ook een dubbelinterview met Adriaan van Dis en Peter van Dongen met al minstens één heel interessant nieuwsbericht die eruit kan gehaald worden, previews van Dark Dragon Books, bijkomende vooruitblikken van andere uitgevers, een aardig weetje over een samenwerking voor een bestsellersreeks die niet doorging, een sliert besprekingen, enzovoort.

Link naar reactie
Op 11/22/2017 om 17:09, De Hollander zei:

Gekeken en fors teleurgesteld. Veel nieuwe series terwijl wij nog zoveel tegoed hebben. Balen! 

Ik ga geld overhouden voor andere uitgeverijen. Deadalus had altijd een streepje voor bij mij. Mooi fonds. Helaas zij willen teveel en daardoor duurt het te lang. 

Ben ik niet met je eens. Ik wil de albums ook snel hebben van de bestaande series. Maar enig geduld is een schone zaak. Net zoals de albums van Daedalus. Dat zijn ook schone zaken....

 

Ik baal eerder van de integraal van Jerry Spring die in februari zou uitkomen bij Arboris. Pfff

Link naar reactie

Deel 2 van de Franstalige integrale van Maurice Tillieux' Félix verschijnt op 1 december. Oudere delen die uitverkocht zijn (5 en 6, ze verschijnen niet chronologisch van 1 naar 11) worden later nog herdrukt. 

 

wp985b5c82_06.png

Link naar reactie
33 minuten geleden, shakeitupguy zei:

In het Frans dateert deel 4 toch al van juni 2014, dus 3 en een half jaar :-p

 

Inderdaad. 

De Hollander zei : Is dit jiet het laatste deel?

Shakeitupguy zei : Inderdaad. 

 

De titel is : Shalim' Première partie' (eerste deel). Verschijnt er dan geen 'Deuxième partie' (tweede deel)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Sokal tekent al een tijdje Canardo niet meer. Pascal Regnauld doet dat al sinds deel 19, toen nog als assistent van Sokal. Sinds deel 23 is Regnauld de werkelijke tekenaar. Sinds datzelfde album krijgt Sokal ook al hulp voor de scenario's van zijn zoon Hugo.

Link naar reactie
2 minuten geleden, Kontiki zei:

Sokal tekent al een tijdje Canardo niet meer. Pascal Regnauld doet dat al sinds deel 19, toen nog als assistent van Sokal. Sinds deel 23 is Regnauld de werkelijke tekenaar. Sinds datzelfde album krijgt Sokal ook al hulp voor de scenario's van zijn zoon Hugo.

Dat weet ik dan ook wel weer. Canardo is namelijk een reeks die ik niet volg.

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie
Op 19-12-2017 om 12:14, Theoak zei:

Gelukkig gaat Carthago door! Dit soort strips kunnen mij niet genoeg uitgegeven worden.

Mee eens. 

Ik zie dat dit alweer deel 7 is. Terwijl ik net gisteren deel 5 heb gelezen. Welke ik trouwens de minst sterke vond van de reeks. Hopelijk gaat men de volgende delen wat sneller uitgeven. 

Is er trouwens weer een andere tekenaar aan boord? 

 

Link naar reactie

In februari verschijnen weer twee Franstalige uitgaven van Blake et Mortimer zoals ze destijds gepubliceerd werden in Journal de Tintin, de Franse Kuifje, namelijk 'Het geheim van de grote Pyramide'. 'Het Gele teken' werd op deze manier ook in het Nederlands gedaan wat een super succes was, want de oplage was in no time uitverkocht. Het is mij nog niet bekend of deze ook in het Nederlands gaan verschijnen.

 

De Franse edities zijn wel bij ons te bestellen

Deel 1 ISBN 9782870972717

Deel 2 ISBN 9782870972724

9782870972717.jpg

9782870972724.jpg

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
20 minutes ago, Van Ditmar Strips said:

In februari verschijnen weer twee Franstalige uitgaven van Blake et Mortimer zoals ze destijds gepubliceerd werden in Journal de Tintin, de Franse Kuifje, namelijk 'Het geheim van de grote Pyramide'. 'Het Gele teken' werd op deze manier ook in het Nederlands gedaan wat een super succes was, want de oplage was in no time uitverkocht. Het is mij nog niet bekend of deze ook in het Nederlands gaan verschijnen.

 

De Franse edities zijn wel bij ons te bestellen

Deel 1 ISBN 9782870972717

Deel 2 ISBN 9782870972724

9782870972717.jpg

9782870972724.jpg

Voor zover ik begreep, waren ze er toch mee bezig.

De NL-versie van het Gele Teken vond ik eerder zwak in vergelijking met de vraagprijs. Maar blijkbaar was ik de enige die dat vond, als het toch zo een vaart is gegaan. Maar het aantal gewoontekopers bij B&M ligt m.i. dan ook behoorlijk hoog.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...