Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Op 19-9-2017 om 18:36, Van Ditmar Strips zei:

En vandaag ook te horen gekregen dat van Franka Grand Adventure deel 2 tijdens het Stripfestival in Breda (14-15 oktober) voor het eerst te koop zal zijn op de stand van Henk Kuijpers. Dit tweede deel staat in teken van De vlucht van de Atlantis. De reeks zal uit 3 delen gaan bestaan.

Aangezien dit de vervanger is voor de Catawiki dagaanbieding, is deze uitgave uitsluitend verkrijgbaar bij de uitgeverij. Je kunt er gelijk een mooie tekening in laten zetten.

De cover is prachtig maar mag ik helaas nog niet plaatsen, vandaar even het vignet van de luxe editie van De Vlucht van de Atlantis.

Zodra ik meer info heb post ik dat op onze facebook pagina

franka-atlantis.jpg

Is dit dat een heruitgave van eerdere Franka verhalen?
Welk album was dan Franka Grand Adventure 1?

Link naar reactie

Als ik het me goed herinner, hebben T&L Buck Danny wel ontmoet, maar geen idee meer welk album dat was. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

 

7 uren geleden, mojo zei:

Als ik het me goed herinner, hebben T&L Buck Danny wel ontmoet, maar geen idee meer welk album dat was. 

Dat was in het korte, zwart/wit verhaal "La Rencontre" (16 pag.). Scénario van Fredéric Zumbiehl + Patrice Buendia en getekend door Sébastien Philippe. Zit als bonus in een boxset (met ook cover-art van Philippe) met Buck Danny Classic #3 en T&L Classic #1, uit 2015:  http://www.zephyreditions.fr/catalogue.php

Dit korte verhaal met promo's boxset leken opmaat voor Philippe om ook Buck Danny - Blackbirds 2/2 te tekenen, maar is alsnog André le Bras geworden. Philippe heeft slechts de boxset cover mogen tekenen: 

http://tinyurl.com/yc5juk5k .

 

suy2wn.png

 

Bijlage 1 en 2: voor en achterzijde La Rencontre; bijlage 3: pag. 4 en 5, waar op pag. 5 T&L en Buck cs. in een restaurant aan 1 tafel zitten; bijlage 5: promo's van tekenaar Philippe aan de muur van SSZ Bulles en Tête in Parijs.

Bijlage 6: promo van Sébastien Philippe voor SSZ's.

BD, T&L short story 2016, cover.jpg

BD, T&L short story 2016, rear.jpg

BD, T&L short story 2016, page00.jpg

 

T & L Cl 1,poster2, libraire Bulle 2016.jpg

BDC, T&L gadget, 2016.jpg

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Het toeval wil dat ik net een interview lees met Jan Vervoort in De Complete Elno. Daarin had hij het over een gesprek met Kuijpers die aan zijn eigen pensioenopbouw moest doen, zoals elke zelfstandige eigenlijk. Tekenaars hebben quasi geen pensioenopbouw en voor sommigen die niet meer tekenen zijn dat ware drama's.

Link naar reactie

Zelfstandigen betalen die sociale bijdragen dus niet en voor hun is het inderdaad slim om tijdig met hun eigen sociaal plan te beginnen. Zij kunnen daarmee hun pensioen zelf regelen en kunnen er ook op rekenen (afhankelijk van de regeling die ze getroffen hebben) dat ze hun pensioen uitgekeerd gaan krijgen.

Mensen in loondienst, zoals ik, betalen elke maand de sociale premies en moeten maar afwachten of er zo meteen nog iets bestaat als een pensioenregeling. Dit is ook de reden dat ik jaren geleden al ben begonnen met het op bouwen van een persoonlijk pensioen. Ik betaal dus de sociale premies voor de mensen die het nu uitgekeerd krijgen en heb daarnaast nog een persoonlijke regeling om voor de toekomst maar voorbereid te zijn.
Mocht tegen die tijd dat ik pensioensgerechtigd zou zijn, er gewoon nog een pensioensregeling voor mij zijn, dan heb ik een mooi extraatje waarvan ik straks ook nog leuke dingen kan gaan doen :) 

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
14 uren geleden, lukoste zei:

Buck doet ook mee in T&L "Gevaar op Groenland". 

 

Los daarvan moet ons geliefde Arboris eerst nog die T&L Classic in orde brengen.. 

T&L Classic komt eraan hoor, hopelijk verschijnt deze al tijdens (of iets voor) het Stripfestival van Breda. Volgens de site van Arboris nu bij de de drukker (album is vertaald en geletterd en gecontroleerd).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...