Martin Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Vandaag ultragezellig met elkaar kennis gemaakt in de World's End te Gent! http://www.worldsendcomics.com/nl Quote Bij Sint-Joris!
Martin Posted April 9, 2016 Author Posted April 9, 2016 Van links naar rechts: BAZAROV - KOEN - LINTHOUT - MARTIN - KONTIKI - YNCKE - MIG EL PIG - GILLES - GOJIRA - LAV Quote Bij Sint-Joris!
Lav Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 hah, ik kijk wel enorm awkward, ben precies een scheet aan het inhouden. En Simon beseft precies dat hij thuis nog het vuur heeft laten aanstaan Quote Lav A Fistful of Lines
nobody Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Toch raar hoe mensen zichzelf zien op foto's. En Simon probeert zich altijd veel serieuzer voor te doen dan-ie is. method acting... Quote
Gilles Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Er zijn wel een paar liters verzet deze namiddag. Cesar heeft goed geboerd. Quote
Martin Posted April 9, 2016 Author Posted April 9, 2016 Het leven is aan de durvers! Quote Bij Sint-Joris!
linthout Posted April 10, 2016 Posted April 10, 2016 Jullie durven wel, zomaar afspreken! Ik reken erop dat jij er volgende keer ook bij bent, Tom! Quote
Madam Kito Posted April 10, 2016 Posted April 10, 2016 Ik reken erop dat jij er volgende keer ook bij bent, Tom! Graag, maar spreek dan voor de handigheid wel af in een draad die ik ook effectief volg. Quote
Gilles Posted April 10, 2016 Posted April 10, 2016 Misschien verplaatsen naar algemeen en hier een verwijslink achterlaten? Wie weet vullen we wel de hele kelder in mei! Quote
Timhardt Posted April 10, 2016 Posted April 10, 2016 niet gelukt helaas met vanalles en nog wat bezig. Gent is van hieruit ook een dik uur rijden, niet evident op een zaterdag... Quote
Hamirubi Posted April 10, 2016 Posted April 10, 2016 Ah, ik was aan het werk in Gent. Had ik dat geweten! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Martin Posted April 10, 2016 Author Posted April 10, 2016 Ah, ik was aan het werk in Gent. Had ik dat geweten! We hadden het over Belgisch bier kunnen hebben! Ga je op de zaterdag of de zondag of beide dagen naar Zythos? Quote Bij Sint-Joris!
Hamirubi Posted April 10, 2016 Posted April 10, 2016 We hadden het over Belgisch bier kunnen hebben! Ga je op de zaterdag of de zondag of beide dagen naar Zythos? Vrijdagavond Nacht van de Grote Dorst (Itterbeek), zaterdag Zythos (Leuven), zondag platte rust (Waarschoot)! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Martin Posted April 10, 2016 Author Posted April 10, 2016 Vrijdagavond Nacht van de Grote Dorst (Itterbeek), zaterdag Zythos (Leuven), zondag platte rust (Waarschoot)! Dat ziet er interessant uit, die Nacht van de Grote Dorst. Maar daar geraak ik met het openbaar vervoer niet meer thuis. Ik weet nog niet welke dag ik ga naar Zythos, maar indien het zaterdag wordt zal ik je tijdig contacteren. Quote Bij Sint-Joris!
Spawn999 Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Leuk om de gezichten achter de avatars te zien, ziet er gezellig uit Quote Tumblr
nobody Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Leuk om de gezichten achter de avatars te zien, ziet er gezellig uit Volgende keer jij ook? Quote
Spawn999 Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Ik kom zeker een keertje langs, maar voor de meeting weet ik nog niet Quote Tumblr
Martin Posted May 5, 2016 Author Posted May 5, 2016 Ik plan een volgende team-up op 14 mei. Makyousei zal er ook zijn. Kuzuri, we rekenen op jou ! En, al iets concreet? Quote Bij Sint-Joris!
Peter Motte Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Tijdens de nacht van het bier? Nee, vergeet het. Mij gaat het om de strips, niet om het bier. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Martin Posted May 6, 2016 Author Posted May 6, 2016 Tijdens de nacht van het bier? Nee, vergeet het. Mij gaat het om de strips, niet om het bier. Het is tijdens de namiddag, Peter. En zoveel bier wordt daar niet verzet. De gesprekken gaan voornamelijk over strips, hoor. Quote Bij Sint-Joris!
Madam Kito Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Er staat een kruisje in mijn agenda, maar ik kan niets beloven. Quote
gedo Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Leuk om de gezichten achter de avatars te zien, ziet er gezellig uit voor u speciaal de avatar achter het gezicht Quote
Lav Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Wut?! Koen je bent de lijm die de mensen bij elkaar houdt! Quote Lav A Fistful of Lines
Gojira Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Wat is dat vandaag. Alle reeksen op ABC gecanceld en nu de meeting! No more Castle, snif. Maar misschien kan Fillion nu terug samenwerken met Whedon en Tudyk... Quote
nobody Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Maar misschien kan Fillion nu terug samenwerken met Whedon en Tudyk... THIS Quote
Yncke Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Wat is dat vandaag. Alle reeksen op ABC gecanceld en nu de meeting!Wacht. Gaat de meeting niet door? (Ik was van plan om af te komen.) Quote yncke.be
Gojira Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Wacht. Gaat de meeting niet door? (Ik was van plan om af te komen.) Op facebook is zoals Gilles zei alles volledig uiteen gevallen door Koen. Quote
Yncke Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Op facebook is zoals Gilles zei alles volledig uiteen gevallen door Koen. Ik zit niet op Facebook, en ben Belg dus ik kan 't ook niet zien. Dus gewoon eerlijke vraag van iemand die niet kan inschatten of 't een grap is of serieus: gaat 't nog door? Quote yncke.be
Gilles Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Gingen er mensen komen die voornamelijk het algemene forum lezen? Misschien daar ook even vermelden dat er niemand morgen in de winkel staat en zich afvraagt waarom er geen kat is. Morgen gaat het niet door, dat is duidelijk. De paar mensen die gingen komen (waaronder ikzelf) hebben er nu vast geen zin meer in. Ik ben wel bereid om een nieuwe datum te zoeken, maar dan gelijk gelinkt met een Facebookevenement met minstens twee "organisators". Zelfs als er maar twee mensen besluiten om uiteindelijk de meeting bij te wonen, dan drink je daar dan maar met tweeën een pint. Quote
Yncke Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Gingen er mensen komen die voornamelijk het algemene forum lezen?Ja dus. Ok, thanks voor de update. *schrapt in de agenda* Quote yncke.be
Bonte Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Ik ging sowieso niet kunnen komen, zaterdagen zijn moeilijk te regelen. Quote
Lav Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Dus het gaat definitief niet door? Quote Lav A Fistful of Lines
linthout Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Als protest kom ik toch en hou de vergadering op mijn eentje. Pas op: ik koppel er ook een signeersessie aan van de door mij getekende strip van Swamp Thing. ( terug te vinden in Alan Moore, portrait of an extraordinay gentleman) Morgen, zaterdag, van 13.00 u tot 13.01 u. De wereld is aan de rappen!!! Quote
Recommended Posts