Ga naar inhoud

Meeting Getekende Reep


Recommended Posts

Vrijdagavond Nacht van de Grote Dorst (Itterbeek), zaterdag Zythos (Leuven), zondag platte rust (Waarschoot)!

 

Dat ziet er interessant uit, die Nacht van de Grote Dorst. Maar daar geraak ik met het openbaar vervoer niet meer thuis.

Ik weet nog niet welke dag ik ga naar Zythos, maar indien het zaterdag wordt zal ik je tijdig contacteren.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Gingen er mensen komen die voornamelijk het algemene forum lezen? Misschien daar ook even vermelden dat er niemand morgen in de winkel staat en zich afvraagt waarom er geen kat is. 

Morgen gaat het niet door, dat is duidelijk. De paar mensen die gingen komen (waaronder ikzelf) hebben er nu vast geen zin meer in. Ik ben wel bereid om een nieuwe datum te zoeken, maar dan gelijk gelinkt met een Facebookevenement met minstens twee "organisators". Zelfs als er maar twee mensen besluiten om uiteindelijk de meeting bij te wonen, dan drink je daar dan maar met tweeën een pint. 

Link naar reactie

Als protest kom ik toch en hou de vergadering op mijn eentje.

Pas op: ik koppel er ook een signeersessie aan van de door mij getekende strip van Swamp Thing.

( terug te vinden in Alan Moore, portrait of an extraordinay gentleman)

Morgen, zaterdag, van 13.00 u tot 13.01 u.

De wereld is aan de rappen!!! :e002:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...