Ga naar inhoud

Star Wars


niemand

Recommended Posts

Vraagje voor de The Clone Wars liefhebbers.  Zijn de Star Wars: The Clone Wars - Lost missions in onze contreien gereleased et Nedelandstalige dubbing en/of ondertitels?

Dat is seizoen 6 en dat kan je oa bij de duitse Amazon vinden. Met engelse ondertitels. Aangezien de disc regiovrij is, betwijfel ik sterk dat je dat met Nederlandstalige ondertitels zal vinden. De 5 andere seizoenen is geen probleem blijkbaar.

 

http://www.amazon.de/Star-Wars-Clone-Staffel-Blu-ray/dp/B00MXNFJFS/ref=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1462193207&sr=1-1&keywords=lost+missions

 

Seizoen 6 staat wel op netflix, enkel met Franse ondertitels als ik mij niet vergis.

Link naar reactie

Ik hoop dat het leesbaar is:

animallecteurcartonner.JPG

Uit Animal Lecteur 1, ça va cartonner!, door Sergio Salma

Vertaling:

 

- Ik ben 18 jaar, maar het spul dat ik het liefst lees zijn de manga's van m'n zus. Nana is cool. Gals ook.

 

- Ik ben 73 jaar. Ik lees het graag de strips uit m'n jeugd. Ton & Tinneke, Pim Pam Pom.

 

- Ik ben 9. Ik wil trash met wat vulgair gezeik.

 

- Ik ben 33 en ik heb een dreumes van 1 jaar oud. Voor hem koop ik Rick de Kikker, maar ik lees ze zelf. Hij heeft liever Manara.

 

- En wat is zijn beroep?

- Marketeer voor strips.

- ... doelgroep ... marktaandeel ... jong-volwassenen ... jong-volwassenen ...

Link naar reactie

Dat is seizoen 6 en dat kan je oa bij de duitse Amazon vinden. Met engelse ondertitels. Aangezien de disc regiovrij is, betwijfel ik sterk dat je dat met Nederlandstalige ondertitels zal vinden. De 5 andere seizoenen is geen probleem blijkbaar.

 

http://www.amazon.de/Star-Wars-Clone-Staffel-Blu-ray/dp/B00MXNFJFS/ref=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1462193207&sr=1-1&keywords=lost+missions

 

Seizoen 6 staat wel op netflix, enkel met Franse ondertitels als ik mij niet vergis.

Thx. Probleem is dat ik met dochter van 11 er naar The Clone Wars kijk en ze nog geen Engels verstaat.

Blijkbaar is dat laatste seizoen idd niet te te verkrijgen in het Nederlands en ook niet bij ons uitgezonden. Dat laatste seizoen is wellicht een co_netflix productie dat er voor gezorgd heeft dat het niet mocht verschinnen in onze contreien. Zal dan maar moeten zonder NL-ondertitels.

Link naar reactie

Thx. Probleem is dat ik met dochter van 11 er naar The Clone Wars kijk en ze nog geen Engels verstaat.

Blijkbaar is dat laatste seizoen idd niet te te verkrijgen in het Nederlands en ook niet bij ons uitgezonden. Dat laatste seizoen is wellicht een co_netflix productie dat er voor gezorgd heeft dat het niet mocht verschinnen in onze contreien. Zal dan maar moeten zonder NL-ondertitels.

Gewoon Engelse ondertitels zetten bij zaken die ze graag ziet, zo heeft mijn dochter (en ikzelf) Engels geleerd, je zal verwonderd zijn hoe goed dat gaat.

 

Bij Manga lukt dat niet omdat de gesproken Engelse tekst verschild is van de ondertitels, het moet hetzelfde zijn.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...