Yncke Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Dit is ook een klassieker: Tom B B Cinco yncke.be Link to comment
Rik Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 appeltje eitje....Lucky Luke natuurlijk... Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Tuizentfloot Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 De cowboy die sneller dan zijn schaduw stemmen binnenhaalt voor zijn backcover. Link to comment
Ambreville Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 Hier zit weinig competitie in. Link to comment
TDPB Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 1 uur terug, Ambreville zei: Hier zit weinig competitie in. Bwah, je zegt dat. Ik vind het geen gemakkelijke keuze. B is ook mooi. Er valt daar helemaal niets op aan te merken. Die rare houtstructuur die veel te groot is in A heeft me altijd al gestoord. Maar het blijft een mooie samenvatting van wat de reeks is. Ook al is B dat eveneens. Link to comment
sanderg Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 tja... Dit is voor mij de makkelijkste tot nu toe.. A gekozen. Geweldige backcover https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
esteban² Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 Alles behalve een makkelijke keuze, naar mijn gevoel. Ik twijfel enorm. Lucky Luke is een bijzonder leuk en herkenbaar prentje waaruit blijkt dat hij sneller dan zijn schaduw schiet. Maar achtercover B vertelt minstens evenveel op een heel subtiele manier. Absoluut even sterk beeld, vind ik. Omdat Luke het sowieso gaat halen, krijgt B mijn welverdiende stem. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Rik Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 57 minuten geleden, esteban² zei: Alles behalve een makkelijke keuze, naar mijn gevoel. Ik twijfel enorm. Lucky Luke is een bijzonder leuk en herkenbaar prentje waaruit blijkt dat hij sneller dan zijn schaduw schiet. Maar achtercover B vertelt minstens evenveel op een heel subtiele manier. Absoluut even sterk beeld, vind ik. Omdat Luke het sowieso gaat halen, krijgt B mijn welverdiende stem. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Bonte Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 Ik heb getwijfeld maar toch voor Meneer Johan gekozen, het is subtieler maar daarom niet minder sterk. Link to comment
linthout Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 Het is toch een beetje een rare opgave. Wat is de BESTE achtercover... Wat betekent dat 'beste'? De mooiste of de commercieelste of de interessantste achtercover... Dan heb ik geregeld verschillende keuzes... Maar de 'beste'?? Wat wordt daarmee bedoeld? Link to comment
TDPB Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 1 uur terug, linthout zei: Het is toch een beetje een rare opgave. Wat is de BESTE achtercover... Wat betekent dat 'beste'? De mooiste of de commercieelste of de interessantste achtercover... Dan heb ik geregeld verschillende keuzes... Maar de 'beste'?? Wat wordt daarmee bedoeld? Blijkbaar wordt bedoeld wat je daar zelf mee bedoelt. Het kan dus voor iedereen iets anders zijn. Link to comment
TDPB Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 1 uur geleden, Bonte zei: Ik heb getwijfeld maar toch voor Meneer Johan gekozen, het is subtieler maar daarom niet minder sterk. Het verwondert me dat B het zo slecht doet. Het niveauverschil tussen beide achtercovers lijkt me niet zo groot als het resultaat in de stemming doet vermoeden (was er ooit zo'n duidelijk verschil?). B lijkt pech te hebben tegenover een heel gekend beeld te staan. Link to comment
Yncke Posted December 24, 2018 Author Share Posted December 24, 2018 1 hour ago, linthout said: Maar de 'beste'?? Wat wordt daarmee bedoeld? Dat mag elk voor zichzelf uitmaken. yncke.be Link to comment
Tweetie Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 Lucky Luke, maar waarom geen Nederlandstalige versie? Link to comment
Peter Motte Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 4 hours ago, Tom B said: Het verwondert me dat B het zo slecht doet. Het niveauverschil tussen beide achtercovers lijkt me niet zo groot als het resultaat in de stemming doet vermoeden (was er ooit zo'n duidelijk verschil?). B lijkt pech te hebben tegenover een heel gekend beeld te staan. 2 De Johan is zelfs subtieler. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
linthout Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 4 uren geleden, Yncke zei: Dat mag elk voor zichzelf uitmaken. Beste Yncke, dat heb je weer goed gezegd! Link to comment
Bonte Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 23 hours ago, Tom B said: Die rare houtstructuur die veel te groot is in A heeft me altijd al gestoord. Arg, nu pas valt het me ook op dat die nerven veel te groot zijn, vanaf nu ga ik me daar altijd op focussen. Link to comment
Recommended Posts